Electrasdreams’s Weblog

октобар 24, 2006

Zivot – meme

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 7:59 pm


Ja sam velika devojcica.Ko, kao ja nosi u sebi istinsku i ogromnu strast prema zivotu,mnogo o njemu nauci i kazu,da je nesrecan i mucen vise od mnogo ljudi zajedno.Ne slazem se ja sa tom tvrdnjom,cak mislim da je zivot bio milostiv prema meni.Sve radosti,sve tuge i patnje,sve srece i nesrece,samo su moje, a ucinile su da zivim zivot punom nogom,do kraja.U sve sam srljala otvorenih ociju,a nagrada za to je postignuta harmonija koja mi sada,u ovim vremenima,cini zivot laksim.Spoznaja sebe same je kruna svega.Nikada me nije bilo sramota kada sam se prevarila u nadi; sama cinjenica da je nada mogla da postoji,vredi toliko da nije skupo platiti je jednom patnjom,pa ma kako ona teska bila.A radost ispunjenih nadanja,nemerljiva je.Mnogi mi kazu:”imala si srece”.Sta je to sreca? Za sve u zivotu izborila sam se sama.Otimala sam zivot i od samog zivota.Ja to kazem,stekli su se uslovi da posegnes za onim sto zelis i da cvrsto drzis dok ne postignes zeljeno.A kada te “nece”, da volis to istim zarom kao i radost. Tako nikada nisam bila bespomocna.Ni izgubljena.Tako sam slobodna.Bez ostatka slobodna,bez osecaja krivice,ne rastrzana kompromisima prema sebi samoj i prema zivotu.Idem za zivotom,za zeljom,za ljubavlju,za patnjom kao i za radoscu.Jedino tako mogu,znam i zelim da zivim.Tako sam izabrala.Bez obzira na posle.Odavno sam naucila da je vecnost samo skup od mnogo sada,pa ma kako bilo.Kada god mi se dusa opirala,a opirala se,nalazila sam razloga da ozivim sumnju.Na moju radost,uspevalo je.Davalo hrabrosti da spoznam sebe u istini,dok sam ziva.

Sa svojom ludackom trezvenoscu,kroz zivot jurcam sirom otvorenih ociju i srca.Meni nije potrebno nista drugo do shvatanja.Tesko je to,znam,ali uvek se trudim da se kroz zid od mesa probijem u duh, da shvatim i druge onako kako shvatam sebe.

Nikada mi nije dosta zivota,ni vode,ni bilja,ni vazduha,ni ljudi,ni ljubavi…Snagu trosim nemilice,mladost nisam izgubila,jedino mira nisam spoznala.Nadam se i da necu.Kome to treba?Nemilice se dajem zivotu.Neka…

 

2 коментара »

  1. Dobra si…Ne zameri što trenutno crpim tvoju energiju..Prijaju mi tvoje reči
    I potpisu…ENERGETSKI VAMPIR 🙂

    Коментар од some old piano — новембар 20, 2010 @ 4:29 pm | Одговор

  2. Ne zameram. Energije imam na pretek.
    Veliki pozdrav.

    Коментар од electrasdreams — новембар 21, 2010 @ 5:24 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

