Electrasdreams’s Weblog

децембар 10, 2007

Nekako ovako…

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 2:05 pm

 

Bas se danas osecam nekako ovako:

Gordana Tomic-Radojevic             “Iscv’tena strnjika”

N’moj da se cudis

K’d bi mogla

Ko preperuga bi ti doletela

D’ me niki ne cuje i ne vidi

Od cvece bi sve boje begendisala

Miris bi mu ispila

Preobukla bi se u t’nku kosulju

I s’s prvu kisu bi se izmila

D’ ti z’mirisem k’o zadojena njiva

D’ ti unesem u ruke nemir

P’ da mi ti od usta otkines

I zalos’ i smejanje

Kada god sam tuzna, ja posegnem za ovom divnom zbirkom pesama. Samo je Goca umela da kaze ono sto ja osecam.

 

Оставите коментар »

Нема коментара.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

