Electrasdreams’s Weblog

фебруар 26, 2008

Opet…NECU

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 2:18 am

Sram te bilo!

Kako si mogla da nam to napravis?! Kako si mogla da tako brzo zaboravis ona popodneva kada smo se po tri-cetri sata spremale da bi izasle uvece? A prekjuce bese, nema ni dvadeset…godina. Kako si mogla da vise neces da tupimo i filozofiramo po vascelu noc, bistreci sve filozofije redom? Kako sada konjima na hipodromu da objasnim da vise neces da se druzis sa njima? Oni to nece hteti da shvate. Kako cu im bre, na oci? Kako konobarima da kazem da belo vince vise ne donose za nas sto? Kako svima da objasnim da ce uzalud gledati u pravcu tvoje stolice? Sta li ce mi Cigani reci kada im kazem da si htela da neces da mi tercu pevas? Kako da suzu progutam kada zapevaju tvoju pesmu? Zapita li se to kada si htela da vise neces? I na kome sada da isprobavam nove nacine sminkanja, frizure, modne detalje…kome da zvocam, kome dusu da otvorim, kome smehom da zvonim? Kako cu ti deci bez stida? Bas te briga, a?

A koji moj su svi ocekivali da se danas s tobom oprostim? Da placem? Da posle sednem i zderem? Jesu li, bre, svi ludi? Zasto bih to radila, kada ces i dalje sedeti sa mnom za kafanskim, i svim drugim stolovima.  U mom srcu.

Pitam te samo zasto si toliko pozurila? Gde ces, koji kurac? Mislis da je tamo bolje? Nije -nego!

Ljuta sam, to znas. Svejedno, volim te.

31 коментара »

  1. Nekad me tako … ohladiš, da zanemim. 😦

    Коментар од Suske — фебруар 26, 2008 @ 7:05 am | Одговор

  2. zvuči poznato…sa godinama nakupi se veće društvo u srcu nego za stolom 🙂

    Коментар од lost03 — фебруар 26, 2008 @ 8:34 am | Одговор

  3. Electra, tuzno, ostaju samo u nasim srcima….da sede i da nas guraju napred…
    tuzno…

    Коментар од sarahstory — фебруар 26, 2008 @ 10:23 am | Одговор

  4. Tesi samo to sto cemo se jednom svi opet okupiti, oni nas cekaju.

    Коментар од makarone — фебруар 26, 2008 @ 1:03 pm | Одговор

  5. Ljudi odlaze i dolaze, a jedino nam uspomene ostaju… 😦

    Коментар од Punky — фебруар 26, 2008 @ 1:43 pm | Одговор

  6. U srcu za tim stolom ostaje vecno.

    Коментар од Zmajcek — фебруар 26, 2008 @ 2:51 pm | Одговор

  7. Sigurna sam da i ona tebe voli !!

    Коментар од naivna07 — фебруар 26, 2008 @ 3:13 pm | Одговор

  8. Nije da je pravdam, ali… Nije je baš briga. 😦
    Razmisli malo; možda je otišla prva, kao izvidnica, da tebi bude lakše kad joj se pridružiš. 🙄

    Коментар од atajlo — фебруар 26, 2008 @ 3:31 pm | Одговор

  9. ..ko je u srcu, taj je tu, nije otisao nigde…

    Коментар од Deda — фебруар 26, 2008 @ 3:54 pm | Одговор

  10. Бог да прости.

    Коментар од КОНСТАНТИН — фебруар 26, 2008 @ 5:21 pm | Одговор

  11. 😦

    Коментар од Зајебант — фебруар 26, 2008 @ 5:46 pm | Одговор

  12. Ja sam se jedva izvukakla iz jedne takve ljutnje, ljutnje iz očaja.

    Коментар од mahlat — фебруар 26, 2008 @ 9:18 pm | Одговор

  13. ja volim da verujem da su svi tu. ne moze covek da nestane. i to sto smo se negde sreli i prepoznali ne moze da ne postoji.

    Коментар од magi21 — фебруар 26, 2008 @ 10:05 pm | Одговор

  14. …naravno da će biti uvek sa tobom….neće je videti, ali ti ćeš znati da je tu.

    Коментар од zihernadla — фебруар 27, 2008 @ 9:53 am | Одговор

  15. Tri puta sam bila ljuta…i proslo me, samo mi sad uzasno nedostaju

    Коментар од bubazlatica — фебруар 28, 2008 @ 12:21 am | Одговор

  16. strasno je sto je ovo tako dobro napisano da je jos strasnije… sve mi ono kroz kicmu proslo, pa kroz udove.. pa okruzilo glavu… nekoliko puta.

    Коментар од NeMresBilivit — фебруар 28, 2008 @ 2:58 pm | Одговор

  17. Kako da vam kažem, a da izbegnem patetiku, a da mi poverujete da ZNAM da njih boli kad smo ljuti… Tada su i jako tužni i… i traže načine da nam kažu da ne smemo tako da razmišljamo, zbog nas… verujte mi. Znam da je tako.

    Коментар од atajlo — фебруар 28, 2008 @ 4:40 pm | Одговор

  18. još sam ljuta. užasno sam nepravedna, znam, al’ sam ljuta u pizdu materinu!
    I kažu mi da ne budem, al’ sam ljuta…..

    Коментар од shaputalica — фебруар 28, 2008 @ 5:26 pm | Одговор

  19. Oprosti joj! Biće obema lakše da nastavite dalje!

    Коментар од Charolija — фебруар 29, 2008 @ 12:18 am | Одговор

  20. morao sam da dodjem opet a ne znam zasto.. stvarno me prodrma…

    Коментар од NeMresBilivit — фебруар 29, 2008 @ 2:56 pm | Одговор

  21. U stvari… možda sam vam malo i lagala, utehe radi. 😦

    Коментар од atajlo — фебруар 29, 2008 @ 4:17 pm | Одговор

  22. E, jbg, elektra.

    Nemam pojam šta drugo da ti kažem… 😦

    Коментар од Aurora Borealis — март 4, 2008 @ 6:30 pm | Одговор

  23. Ima li te Elektra, ili negde mucis muziku??? 😛

    Коментар од Deda — март 7, 2008 @ 2:44 pm | Одговор

  24. Sada cu ja, ubrzo.
    Jao, deda, JA mucim muziku??? Ma jesam malo, moram priznati, ali samo malo.

    Коментар од electrasdreams — март 9, 2008 @ 9:14 am | Одговор

  25. Elektra gdi si? 🙂

    Коментар од Punky — март 9, 2008 @ 9:57 am | Одговор

  26. oni koji su u srcu…nikad ne odlaze.

    Коментар од Orpheus — март 10, 2008 @ 8:30 am | Одговор

  27. Punky, posao koji ce potrajati jos jednu nedelju bar, od jutra do sutra, eto me posle.
    Jeste Orphi, ali ljutnja mi nece iz duse. Treba vremena valjda.

    Коментар од electrasdreams — март 10, 2008 @ 11:41 pm | Одговор

  28. electrasdreams: …ljutnja mi nece iz duse. Treba vremena valjda.

    Baš to. 😦

    Коментар од atajlo — март 11, 2008 @ 11:19 am | Одговор

  29. Pozz za tebe, ja nekako isplivah iz obaveza….jos nisam savim na povrsini, al lagano izronjavam zbog kiseonika…

    Коментар од sarahstory — март 12, 2008 @ 9:41 am | Одговор

  30. Hvala Sara, i ja tebe pozdravljam. Evo sada udjoh s puta, tupa sam od umora, a tako jos nekoliko dana.Izdrzace se.

    Коментар од electrasdreams — март 12, 2008 @ 5:57 pm | Одговор

  31. ja tako setam samo, ne daj se ti smesti… mislim ako napises nesto ja cu da priocitam, ako ne onda cu isto da procitam…

    Коментар од NeMresBilivit — март 12, 2008 @ 11:20 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

