Electrasdreams’s Weblog

март 14, 2008

Orgazam

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 5:13 pm

– Ijaooooooooooooo, od kada te nisam videla, maco, sto si lepa, ma kao devojcica, srece mi, ma zabole te, ti znas kako treba, mogu samo da te mrze, jel’si jos tamo?, pa jesi zasto ne bi bila, jao cula sam, sjajno, bas mi je drago, a dete, srce moje, kako je? Dobro dabome, jao, sladak mi je uvek bio, znam da si bila, jao, fantasticno, ma ti si carica, znam ja tebe, a sto imas liniju???, ma kazem ja, to ti i pricam, znas Radu?, ma Pera je pretukao, jao uzas, tako jajarski, ma grozno, sada ga tuzi, izbacila ga iz kuce, jao, uvek sam volela tvoje nokte, sjajno!,ma da, ja se aktivirala, bila sam malo ljuta, ali sta cu, moji su, kais ti je bas svetski, ma sva si mi kao bombonica, jadan sta mu rade, zar je on to zasluzio, cudo koliko smo mi nezahvalni, ma pusti, bas sam razocarana, sto ne svratis, bas sam te se uzelela………………

– Ijaooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Udahni bre zeno, astmu ces dobiti, mislim u sebi i usput se pitam gde sam to jos i gde sam bila, gde to da svratim i zasto kada do sada nisam nikada, koja Rada, jebem li ga…ko da pohvata i razjasni ko, gde, sta, kako…?

– Zdravo, i ti si Boga mi, skockana, kao za svecanost. Do duse, tek je podne, ali bas dobro izgledas, a oci mi vec opasno sevaju i pokusavaju da prepoznaju momenat za bezbedno odlazenje…ma do bestraga, bre.

– Jao, pa meni i jeste svecanost danas! Tako sam uzbudjena, ne mogu da ti opisem, i srecna, bas fantasticno, ma neka vidi svet ko smo mi……i kud pitah, crkla dabogda?

Cutim i gledam. Lepa zena, rasna, crnka, krupne oci blistaju, nasminkana, doterana, minimalisticko crno joj bas dobro pristaje. Dobro „izvajane“ noge u visokim stiklama bas su prizor za gledanje. Uzbudjenje evidentno, zaneseno gleda negde mimo mene, te iste noge, cini mi se skuplja, zateze  listove…

Pocinje da me spopada smeh, koji jedva obuzdavam, na pomisao da izgleda kao zadovoljna zena kojoj se bas tu i sada dogodio orgazam.

– Zasto? – uspeh da progovorim.

– Ijaoooooooooo, kako bre zasto? Pa znas da danas Putinu i Aleksejevu dodeljujemo povelje pocasnih gradjana nase Opstine!

– A, znam.

– Znas?!!! I nista? Ccccccccccc, ja stvarno ne mogu da te razumem ponekad. Tako si mi draga, a vidi, ni dotaklo te nije izgleda……………………..

Osetih krivicu, pa kajanje. Iskreno i duboko.

Jebote, pa ja sam frigidna!

Ima li leka tome?

60 коментара »

  1. ima!

    Коментар од Зајебант — март 14, 2008 @ 5:43 pm | Одговор

  2. Ne znam šta da ti kažem, ni meni se ne diže na Putina. 😦

    Коментар од RainDog — март 14, 2008 @ 7:26 pm | Одговор

  3. Dobro bre Z. kazi koji je, ako znas, nemoj da si cicija.

    Lako je tebi skolski. Tebi se ne dize samo na Putina, a meni vise ni na koga od takvih. Neizlecivo frigidna izgleda.

    Коментар од electrasdreams — март 14, 2008 @ 10:49 pm | Одговор

  4. Nasmeja me ovaj RainDog 😀

    Ne znam kome se diže uopšte na njega 👿

    Коментар од Suske — март 14, 2008 @ 10:54 pm | Одговор

  5. Samo kada bi znala koliko ih ima?!

    Коментар од electrasdreams — март 14, 2008 @ 11:18 pm | Одговор

  6. A zasto oni dobijaju status pocasnih „sta li vec“ kod vas?

    Коментар од I2U — март 15, 2008 @ 2:40 am | Одговор

  7. Mislim da se opet radi o klasicnoj srpskoj stvari, s jedne strane preterana uspaljenost, a s druge bahata ignorancija svega.Po meni treba naci meru.
    P.S. according to – pokazna zamenica ,ovaj, u jednom od komentara rekla bih da se pod nickom krije muska osoba,pa zeleci da ostanem u domenu prirodnog i logicnog pitam, sto bi se toj osobi uopste i dizao na Putina? Am I too bitchy?

    Коментар од makarone — март 15, 2008 @ 11:38 am | Одговор

  8. Jebi ga, kako da me pale?
    Putin = 1,70 cm
    Medvedev = 1,62 cm

    NIŠTA ispod 1,79. Dokazano mnogo puta. 😦

    P.S. Ne znam ko je Aleksejev, al’ raspitaću se. ❗

    Коментар од atajlo — март 15, 2008 @ 1:14 pm | Одговор

  9. Bogami ne dize mi se ninajednog politicara.

    Коментар од Zmajcek — март 15, 2008 @ 3:50 pm | Одговор

  10. ne otkidaš na Putina? auuuu, zapušten slučaj… 😉 takvi frajeri, slovenska lepota 😆

    Коментар од lost03 — март 15, 2008 @ 5:53 pm | Одговор

  11. Знате ли кад ће нам Русија дати неколико најбољих противваздушних система и неколицину опасних момака из чувене јединице „СпецНаз“? Никад. Они би само да се натежу са Америма преко наше грбаче. Јебо је се у дупенце онај кога Американац храни Рус брани. Стара проверена изрека. Зато жене, не палите се на позере. Као Електра.

    Коментар од КОНСТАНТИН — март 15, 2008 @ 7:00 pm | Одговор

  12. Мислим, угледајте се на њу.

    Коментар од КОНСТАНТИН — март 15, 2008 @ 7:01 pm | Одговор

  13. @lost03; Pa kad volim romanske tipove.
    Možda zato što volim romani koje piše život?! 🙄

    btw; Jedva nađoh kod koga gostujem. 😀
    elektra, izvini što sam kuci odlajala ovde.

    Коментар од atajlo — март 15, 2008 @ 7:15 pm | Одговор

  14. Izgleda da ta gospoja ima unikatan osećaj nervnih završetaka i uzbuđuju je čudne stvari…I da, toj tvojo bolesti nema leka, ali i ne treba da bude, savršeno si normalna!

    Коментар од punky26 — март 15, 2008 @ 8:44 pm | Одговор

  15. @I2U, Putinu zbog principijelnog stava za ocuvanje Srbije u okviru medjunarodno priznatih granica; njegovoj ekselenciji Aleksandru Aleksejevu, ambasadoru ruske federacije u Beogradu za razvoj ekonomskih, kulturnih i drugih odnosa…nesto tako, mislim.
    @ makaronice, merka mi malo zajebana, sta cu?
    @ atajlo, da se mnogo ne raspitujes, eto sada znas ko je. Inace, 1,79 pa na vise, stvarno dokazano.I mani se izvinjavanja zeno, pa sta sto si pogresila?
    @ zmajcek, ima jedan po mojoj merki ali nije ni Rus ni Amerikanac, al’ necu da ti kazem koji.
    @ lost03, zapusten skroz
    @ Konstantine, fala. A ta ireka, kazu, bas nije za dz.izrecena.
    @ punky, i tebi fala, ali nisam bas sigurna u to sto tvrdis. Da si video onaj prizor, i ti bi tako mislio.

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 1:22 am | Одговор

  16. elektra, nemo me prepadaš 🙂 😥

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 1:40 am | Одговор

  17. ma di se ovaj prvi smeje dabogda se mrtav smejo.
    😦 😦 😦

    OVAKO JE TREBALO:

    😦 😥

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 1:42 am | Одговор

  18. Lele, ponosna sam na tebe.
    A sto samo ja da se prepadam?

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 2:01 am | Одговор

  19. Pa ne prepadam te ja. Što uvek kola da se lome na meni dobrici, kad god nekog neko drugi iznervira. :crz:
    Ja sam se samo lepo izvinila, jer sam prekasno shvatila da nisam kod kuцe, a ti si rekla „AMA ŽENO SIKTER IZ MOG DVORIŠTA“ i onda sam ja pakala. Evo ti pa idi: ➡ 😥

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 2:04 am | Одговор

  20. *idi – vidi!!!!!!!!!!!! 😥

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 2:05 am | Одговор

  21. Necu da komentarisem da ne bih bio vulgaran, sve mi tako misli dolaze… Ako ti je lakse, ni politicarima se ne dize, garant, cim nas ovako grupno kecaju… O orgazmu ni traga, ne mozemo da zadovoljimo njihove sex potrebe 😛 😀

    Коментар од Deda — март 16, 2008 @ 8:59 am | Одговор

  22. Budibogsnama i ludacimanadludacima!
    VAla, neka si frigidna!

    Коментар од mahlat — март 16, 2008 @ 9:18 am | Одговор

  23. Čudnih li ljudi ima čoveče… 😀

    Коментар од punky26 — март 16, 2008 @ 11:04 am | Одговор

  24. @ atajlo, sada me stvarno prepadas. Gde bre da idem i sta da vidim, i ko ti bre rek’o SIKTER, da mu noge polomim. Ovo je domacinsko dvoriste i niko nikome ne sme da kaze SIKTER.

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 11:06 am | Одговор

  25. @ deda, slobodno budi vulgaran, a vidis da sam mrtva ‘ladana na njihove seks potrebe, o zadovoljenju ni pojma.
    @ mahlat, vala neka sam
    @ punky, ima, da se zabezeknes koliko

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 11:09 am | Одговор

  26. Onda dobro. A je l’ mogu na tvom betonu doperem stazu iz predsoblja? 😛

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 11:30 am | Одговор

  27. @ atajlo, ma pomoci cu ti doperes, a posle, dok mi pijemo kafu, ona ce da se osusi preko tarabe.

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 11:41 am | Одговор

  28. Moja mudrica-pametnica! 😀
    A dok se kuva druga kafa, mi izađemo dokrenemo, da se brže osuši. Pošto kiša će.
    I dooteramo dečurliju 😈 : „Decoooooo, jeste ludi bre vi?! Bežte bre odavde stom loptom, krv sam bre propljuvala dok sam je bre oprala. Ccc, bre…!“

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 11:48 am | Одговор

  29. @ atajlo, kod trece kafe, staza suva i urolana a decki nas, zasluzeno dabome, odvedu u kafanu na rucak, da bismo sprale popljuvanu krvcu. Uzivancija! Nego, jel ti samo jednu stazu imas za pranje?

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 12:06 pm | Одговор

  30. Aha.
    Jednu stazu i ni jednog dečka. 😦

    Što pitaš? 😕

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 12:25 pm | Одговор

  31. Da imas jos neku stazu, mogle bismo da organizujemo to pranje vise puta. A decke cemo da nadjemo, to je lako.

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 12:40 pm | Одговор

  32. PS. Nemas pojma kako se oni navataju na staze.

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 12:41 pm | Одговор

  33. Komarce na zidu pretvara u fleke:

    Ageratum</bOva šarmantna biljka sadrži kumarin, čiji miris komarci ne podnose. Koristi se u proizvodnji parfema, pa čak i kao sastojak proizvoda protiv komaraca. Ipak, nemojte utrljati list ageratuma na kožu, jer se sastoji i od nekih manje poželjnih elemenata koje ne želite stavljati na kožu. Ageratumi su godišnje biljke, a cvetovi su im plave ili bele boje.
    Ruzmarin
    Ova odlična biljka koju koristimo kao začin, izvrsno je sredstvo za odbijanje komaraca. Zapravo, već se stolećima koristi protiv komaraca. Ruzmarin je izvorno mediteranska biljka koja voli toplo i suvo vreme, te zemlju koja ne zadržava vodu. U hladnijoj klimi se mora uzgajati u tegli. Ako vam ruzmarin ne uspeva, kupite dobro esencijalno ulje ruzmarina i pomešajte 4 kapi ulja sa 1 šoljice maslinovog ulja. Držite na hladnom i suvom mestu.

    Kadifa
    Kad govorimo o prirodnim sredstvima za odbijanje komaraca, imate dobar razlog da posadite ovu biljku u svoje dvorište, pogovoto ako uspevaju na vašem području. To je jeftin i privlačan način da poboljšate izgled svog dvorišta, a ujedno je i odlično sredstvo za odbijanje komaraca.Vrtlari su koristili kadife kao biljke koje će od susednih biljaka držati podalje lisne vaši. Ni komarcima se ništa više ne dopada njihov miris (a ni nekim ljudima). Kadife su jednogodišnje biljke koje vole sunce i možete ih nabaviti raznih veličina i oblika, tako da se uklapaju u gotovo svako dvorište. Vrlo lako ih je gajiti iz semena.
    Ove dve biljke su najpoznatije za borbu protiv komaraca. Čak su genetskim inženjeringom stvorili biljku iz porodice geranija sa svojstvima citronele. Citronela raste samo u tropskim krajevima, ali je među najpoznatijim sredstvima za odbijanje komaraca. Sledeća biljka poznata kao sredstvo protiv komaraca je agastache cana, poznata još pod nazivom hyssop. To je biljka iz porodice mente, a kada zgnječite list ostavlja ljutu aromu. To je trajnica koja cveta krajem leta i početkom jeseni, a cvetovi su joj ružičasti.

    Jedno od najjačih sredstava za odbijanje komaraca je obična mačja metvica. Nedavna istraživanja su pokazala da je 10 puta delotvornija od DEET-a za odbijanja komaraca. To je trajnica kratkog životnog veka koja se lako uzgaja iz semena, ali i brzo daje sjeme. Osim efekta koji ima na mačke, od listova se može napraviti izvrstan čaj za smirenje.
    Kod svih tih biljaka, treba zgnječiti list kako bi ispustio aromu. Inače ih komarci neće namirisati. Kod ruzmarina i mačje metvice, samo zgnječite nekoliko listova i utrljajte ih na kožu i odeću da pojačate efekat.
    😀

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 1:01 pm | Одговор

  34. Pa kupićemo još koju. 🙄 Ima ovde kod mene blizO jedna prodavnica, možemo kod njih. Jednom sam se tolko drala na njihovog šefa da sad sav drKti kad me ugleda preko ulice. Možda nam da i za dž, samo da opet ne urliknem. 🙄

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 1:03 pm | Одговор

  35. Meni nemoj da tražiš dečka, ne treba mi to.
    😈

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 1:04 pm | Одговор

  36. Ok, prvo fala za te biljke, bas cu da probam.
    Drugo, necu ni meni da trazim, mnogo mi i ovaj sto imam. Najbolje da idemo same.
    Trece, dace za dz garant ako i ja raspustim moj „umilni’ glasic.

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 1:12 pm | Одговор

  37. Pa mi onda možemo da nastupamo u duetu po megamarketima subotom i da se tako snabdevamo provijantom. 😀
    Same, same, nego šta, i meni je svih preko glave. 😕

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 1:15 pm | Одговор

  38. Dogovoreno.

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 1:23 pm | Одговор

  39. Imadem i ja par tepiha, doduše nesu puno prjavi, nego oću kavu da ločem sas vami! 🙂

    Коментар од Punky — март 16, 2008 @ 3:28 pm | Одговор

  40. Sad ćeš, Punky, malo da se načekaš dok ona odgovori.
    Ovim „dogovoreno“ završila je gostovanje za danas. 8)

    P.S. Ja se slažem, al’ dvorište je njeno.

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 4:00 pm | Одговор

  41. Pa bre ljudi, moradoh malo da zdernem. A ti punky, spremi tija tepisi pa da prionemo…mislim na lokanje kafe.

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 4:03 pm | Одговор

  42. a kuj će da nam gi pere tepihi? 😯

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 4:16 pm | Одговор

  43. Pa sami, pomalo, u pauzama izmedju kafa. Ima da budu oprani bre!

    Коментар од electrasdreams — март 16, 2008 @ 4:27 pm | Одговор

  44. Naizmenično…dok gi ja perem, Atajlo gi kufa kavu a Elektra ni čita horoskop i tako u krug…samo treba ni puno kave, šampona i žute štampe! 🙂

    Коментар од punky26 — март 16, 2008 @ 5:56 pm | Одговор

  45. Јел ово Електрин блог, имам утисак као да сам код Атајлице?!

    Коментар од КОНСТАНТИН — март 16, 2008 @ 6:47 pm | Одговор

  46. Jел ово Електрин блог, имам утисак као да сам код Атајлице?!

    Comment by КОНСТАНТИН — March 16, 2008

    Kako ovo da shvatim? Da imam perspektive ako otvorim perionicu tepiha? 🙄

    Коментар од atajlo — март 16, 2008 @ 7:44 pm | Одговор

  47. nemoguce da si napisala nesto… ja onako dosao iz navike, tek da provjerim, nemam sad vremena… moracu ili kasnije ili sutra… iznenadila si me :-)))

    Коментар од NeMresBilivit — март 16, 2008 @ 8:21 pm | Одговор

  48. jaooooo, vec dva dana nemam pojma da imas novi post, kad te kliknem stoji onaj stari….!!! 🙄
    gospodja otkida na ruski jezik …..
    i nemo’ da ste zavidne….

    Коментар од sarahstory — март 16, 2008 @ 8:23 pm | Одговор

  49. evo, pomjeren sastanak na malo kasnije… dakle, o dizanju vidim je riječ… meni se dize na ove crnke sa zategnutim listovima… ali samo dok ne zinu… ustvari i onda mi se dize… zivac! a putin? ne znam ja koji je taj….

    Коментар од NeMresBilivit — март 16, 2008 @ 8:48 pm | Одговор

  50. @Atajlo

    Koga pitaš, mene?

    Коментар од punky26 — март 16, 2008 @ 9:41 pm | Одговор

  51. i ja bih bila frigidna, majke mi… 😐

    Коментар од zihernadla — март 16, 2008 @ 11:35 pm | Одговор

  52. @ konstantine, nisi zalutao, majke mi.
    @ NeMres, kako sam te bre iznenadila? Ja ne pisem samo kada me nagazi posao, a nagazio me da cvrcim
    @ sarah, more zavidna sam nego sta, takav izraz lica nemam ni kad…znas vec
    @ punky, sve ima da nabavimo, kafu i sampon, da se podavimo, a zuta stampa nam ne treba, ja sam vidovita kao vidoviti Saban, horoskop citam iz glave
    @ atajlo, ne moze to tako. Perionicu samo ortacki. Mesta na tarabi ima bar za 10 tepiha u cugu, znaci kapacitet zadovoljavajuci. Ccccccccccccc, nemoj si sebicna pa sama, nije-nego.
    @ zih, izgleda neizlecivo, ali jescemo bademe pa ce valjda situacija da se popravi

    Коментар од electrasdreams — март 17, 2008 @ 5:48 am | Одговор

  53. Misliš vidoviti Milan sa Paraćinske ili tako neke televizije? Idi na youtube i kucaj vidoviti Milan!

    Коментар од punky26 — март 17, 2008 @ 3:03 pm | Одговор

  54. Ma ne znam ti ja tog Milana. Kod mene ovde u gradu ordinira /osim cetvrtka/ vidoviti Saban. Ima i tablu za firmu bre! Covek biznismen, treba mu verovati. Al’ ja bolja od njega, meni se bolje javlja.

    Коментар од electrasdreams — март 17, 2008 @ 3:08 pm | Одговор

  55. frigidnost se leči dubokim oranjem, pričao mi čovek. On meni, ja vama ne znam da li ću?!
    Jedino što ću vam reći je da je bilo uspešno.

    Коментар од Orpheus — март 18, 2008 @ 6:38 am | Одговор

  56. Eto vidis, znala sam da postoji caka. A i moja poznanica, izgleda to zna.
    Hvala Orphy na edukaciji.

    Коментар од electrasdreams — март 18, 2008 @ 6:44 am | Одговор

  57. Ма шалим се бре, Атајло, не љутиш се ваљда на мене? Ја мислим да смо се упознали па лупам у највеће.

    Коментар од КОНСТАНТИН — март 18, 2008 @ 11:16 am | Одговор

  58. Konstantine, bwe. 😀

    Коментар од atajlo — март 18, 2008 @ 1:46 pm | Одговор

  59. A taj Saban…znam Sabana, sve mi pogodio! 🙂

    Коментар од Punky — март 18, 2008 @ 3:51 pm | Одговор

  60. Mozda se crnka pali na fazon “ Mali al cupa „. Daleko bilo bre. Mnoge se dobre ribe palile i na Slobodana, valjda na one njegove sexi zaliske, il sta vec. Umobolija nevidjena.Sto rece Shapke jedared, ne turam na sebe nista ispod 190 i 100 kila, pa makar on bio i Ruja 🙂

    Коментар од bubazlatica — март 18, 2008 @ 10:33 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

