Electrasdreams’s Weblog

март 19, 2008

Dan

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 6:07 pm

Danas sam imala fascinantan dan.

Uspela sam da odem na teren i zavrsim posao.

Po povratku da shvatim da sam ono od juce sjebala pa cu morati ponovo da odradim.

Da se  onesvestim /na kratko do duse/, jer mi je uzasno pao pritisak, a i secer valjda.

To zato sto nisam jela ceo dan.

Nisam jela jer sam jutros, dok sam se oblacila za posao, dosla do zakljucka da mi guzica poprima nezeljene gabarite, pa k’o velim:“ daj da to resim za jedan ceo dan“, to valjda moze.

Tako dronjava, dodjoh kuci, skuvah kafu da se povratim, i prosuh puno lonce mojih ruku delo.

Sada ovo pisem dok se kuva druga kafa, psujem kao kocijas i ne znam da li da placem ili da se smejem?!

66 коментара »

  1. Najbolje da se prvo presvučeš. 😛

    P.S. Elektro, molim te ko sestru, javi mi je l’ ti se smanjila guza, čim izmeriš. Ja bi da je do nedelje prepolovim, ako može na taj način. 🙄

    Коментар од atajlo — март 19, 2008 @ 6:38 pm | Одговор

  2. Kakvo crno plakanje. Osmeh sve leči. I dobro je da je dan fascinantan, zamisli samo da je običan.
    A kad razmislim malo, bolje si prošla od mene. Dočekala me je krpa zalepljena za ringlu jer je dete /8god/ htelo da me fascinira i isprži jaja za ručak. A drugo dete /6god/ je danas hranilo kosu kupusom u vrtiću. Oprali smo je pa je onda vezali.

    Samo da nije običan …

    Коментар од Suske — март 19, 2008 @ 7:03 pm | Одговор

  3. @atajlo, izmerih, al’ nije, dzabe padoh u nesvest. Izgleda, ne moze tako.
    @suske, mnogo bre neobicnosti za jedan dan!

    Коментар од electrasdreams — март 19, 2008 @ 8:51 pm | Одговор

  4. Fala-la. 😀

    Коментар од atajlo — март 19, 2008 @ 8:56 pm | Одговор

  5. Javi mi ako ti uspe dijeta…
    I ja bi poludeo da mi se prospe kafa…

    Коментар од Deda — март 19, 2008 @ 9:14 pm | Одговор

  6. Pa vec sam javila da nije. A posle ovakvog dana, kada bolje razmislim, i nije mi gabarit pozadine tako nezadovoljavajuci. Mora da sam jutros bila sanjiva. Zbogom dijeto! A za kafu? Dabome da bi poludeo.

    Коментар од electrasdreams — март 19, 2008 @ 9:46 pm | Одговор

  7. Za kafu bih zalio ali za posle ribanje bih urlikao, verovatno bih celu zgradu podigao na noge. Bio bih gori nego vazdusna opasnost, a one babe u zgradi bi verovatno pocrkale od srcke i to sve zbog jedne kafe.

    Nego, mani se ti dijete, od gladovanja nema nikakvih pozitivnih rezultata. Uzmi ti svako vece pred spavanje radi neke lake vezbice sa nogama za jacanje pozadine. 🙂

    Коментар од I2U — март 19, 2008 @ 9:52 pm | Одговор

  8. Elektra, zato od sada dextrozu u dzep, ne tresu ti se ruke…a kalorija ko i da nema…. 😉
    ja evo grejem bubrege ceo dan, izasla sam jutros iz kuce u“ IN“ jaknici, pa sad drzim noge u lavoru….
    bilo zubato sunce sa i kosava sa alpa….. 😦

    Коментар од sarahstory — март 19, 2008 @ 10:13 pm | Одговор

  9. Prosutu kafu sam oribala, uz zaurlavanje, naravno. Da Bog pozivi onoga sto je izmislio „venis’.
    Ma koje crne vezbe, jurcam k’o besna po ceo dan. Nego, dal’ sa 52kg treba da drzim dijetu? U dilemi sam.

    Коментар од electrasdreams — март 19, 2008 @ 10:17 pm | Одговор

  10. Lele, sarah, ti si jos gora od mene.

    Коментар од electrasdreams — март 19, 2008 @ 10:18 pm | Одговор

  11. 52 kg? Dijeta? Pa nije valjda sve na jednom mestu?
    A dobro si to smislila,za jedan dan da prepolovis 🙂

    Коментар од naivna — март 19, 2008 @ 10:43 pm | Одговор

  12. I ja mislim da si u dilemi, sa 52 kg spadas u kategoriju gojaznih 🙂
    Salim se, tebi ne treba odna dijeta, vezbe i sl. Tebi treba zeno malo odmora, da odmoris malo od silnog rada.

    Коментар од I2U — март 19, 2008 @ 11:17 pm | Одговор

  13. Pa moze valjda covek da bude poneko jutro neuracunljiv. A bas mi se jutros ucinilo veliko. Mozda mi ogledalo bilo pospano.

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 12:09 am | Одговор

  14. Jesi se stvarno onesvestila ili sam ja pogrešno skapirao?

    Коментар од punky26 — март 20, 2008 @ 8:58 am | Одговор

  15. treba da se smeješ 😀 52 kilograma i dijeta? ne znam da li ja da se smejem 😀 ili da plačem 😥

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 12:16 pm | Одговор

  16. Guza je uvek lepsa kad ljulja nego kad zulja.

    Коментар од Zmajcek — март 20, 2008 @ 12:26 pm | Одговор

  17. lost03;
    Pitaj elektru, pošto ja ne govorim sa njom zbog uvrede nanete mi kao ženi, kol’ko je visoka. Možda je k’o Kim Il Sung (beše li tako se zvao i pis’o?) On je bio nešto preko 1,30cm ili sam ja to pomešala sa… 🙄 Nema veze, pitaj je pa mi javi, da znam da l’ da ipak iskoristim neki deo iz unesvestpadajuće dijete. ‘Oćeš, kuco? 😕

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 12:30 pm | Одговор

  18. elektrice reci nam da nisi visoka metar i želja da porasteš 😉

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 12:50 pm | Одговор

  19. @punky, dobro si skapirao, ali ja se uvek onesvestim kad mi pritisak ode u setnju, a ode uvek kad ne jedem.
    @lost03, ma smej se, vidis da sam blesava; i molim te, izvini se atajlici, nisam ‘tela da je uvredim i kazi joj dimam celi’150 u visinu a 52 kila. Mnogo brate, odma ova pozadi mene ljulja. Plizzzzzzzzzzz, kuco.
    @zmajcek, mislis, a? Da batalim ja onda padanje u nesvest?

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 12:52 pm | Одговор

  20. Ej, kuco, al’ kad’ turim stikle to je celi’ 162 cm. I to joj kazi, pliz, i moli je da mi oprosti.

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 1:01 pm | Одговор

  21. Kuco, kaži joj da joj je oprošteno i da je baš slatka sa ta pedeset dva kila. I da sam ja nadrndana od sinoć, a niko od vas nema ništa sa tim. Izvinite. 😦

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 1:07 pm | Одговор

  22. @atajlo, man’ se izvinjavanja. A sta mislis kako sam ja nadrndana posle jucerasnjeg dana, a ni danas nije bio mnogo bolji. Sve ok, ajd’ cmokic da prodje.

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 1:12 pm | Одговор

  23. ne znam da li još važi ono pravilo visina-110= idealna težina. ako važi, onda sorry 😥
    dobro, idem da kažem Atajlici, razumna je ona, pa će da se odljuti 😀 valjda 😉
    ja imam 175 cm, a 70 kg, tako da možemo zajedno da držimo dijetu, ali neku normalnu u kojoj je sve dozvoljeno a ne tu tvoju unesvestpadajuću…moram jednom da ti ispričamo kako Magi i ja držimo ananas dijetu 😀

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 1:12 pm | Одговор

  24. @lost, slusam, pricaj.

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 1:13 pm | Одговор

  25. I tebi cmokić, mala. 😛
    E da i ja imam od nekoga više santimetara. A i kila. (E, sad, baš kila… 🙄 Al’ santimetara definitvno da. 😀 )
    @lost; I ja slušam, al’ ništa se ne čuje. Da nisi opet otišla na YouTube? 😯

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 1:18 pm | Одговор

  26. elem, u našoj varijanti, ananas dijeta podrazumeva da jedeš sve osim ananasa 😀
    I Magi i ja lepo počnemo da se izgladnjujemo nejedenjem ananasa (što samo zvuči lako 🙂 ), kad u nekom trenutku naiđe tako gadna kriza da Magi više nije mogla da izdrži bez ananasa. Onda smo uvele nove izmene i preimenovale ananas dijetu u kelj dijetu, koju ja držim još od detinjstva, povremeno je kombinujući sa još nekim zabranjenim namirnicama, po izboru. Nije posebno delotvorna, ali je vrlo zabavna 😀

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 1:21 pm | Одговор

  27. priznajte da za bolju dijetu niste čule! 😀

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 1:22 pm | Одговор

  28. Fantasticno! Pa vama uopste ne preti opasnost od pada pritiska i padanja u nesvest.

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 1:35 pm | Одговор

  29. priznala 😀

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 3:21 pm | Одговор

  30. I ja imam jednu, sa pirinčem, boranijom i punjenom paprikom. Al’ nije nešto efikasna. 😕

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 3:22 pm | Одговор

  31. Ма дајте, бре, жене, као да су нама дупићи најважнија ствар у животу! Шта је са сисама, струком, ногама?

    Коментар од КОНСТАНТИН — март 20, 2008 @ 3:35 pm | Одговор

  32. Stvarno, žene, kolega je u pravu. 🙄

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 5:51 pm | Одговор

  33. Ico, nemoj da zezaš da držiš punjene paprike-dijetu??? ja bih umrla da treba da držim tako surovu dijetu! 😦
    Konstantine, sad će proleće, pa ti prati ova naša izlaganja i kad počnemo da zastranjujemo, ti interveniši da se ne poizvrćemo sve koliko nas ima od izgladnjivanja 😉

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 6:40 pm | Одговор

  34. šta? 😯 ne može guzica za jedan dan?…idem da prospem Cilit na sebe…

    Коментар од zihernadla — март 20, 2008 @ 6:51 pm | Одговор

  35. Bang!

    Коментар од zihernadla — март 20, 2008 @ 6:51 pm | Одговор

  36. @lost03; Misnimi novi avatar. Kad je nem’ na stolu, nek’ je imam na WORD-u. 😀

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 6:52 pm | Одговор

  37. Bocko, jel deluje cilit? 😀
    možda mora da se popije :fuj:

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 7:17 pm | Одговор

  38. I ja držim boranija dijetu 😆
    I jedu mi se punjene papriiikeee! 😆

    Коментар од shaputalica — март 20, 2008 @ 7:17 pm | Одговор

  39. Icko? Šta i gde da tisnimim? 😕

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 7:19 pm | Одговор

  40. Izgubljena: ne pije se cilit nego domestos, kol’ko treba da te učim? Cilit se utrljava na kritična mesta, razbiVa celulit.

    Коментар од shaputalica — март 20, 2008 @ 7:19 pm | Одговор

  41. ahaaaaaaa! eto, zamalo da popijem ovu mazalicu, mogla sam da se otrujem da se ne ušunja šunjalica u ovaj kraj!
    ovaj domestos…. :klok: i nije tako loš :smrš, smrš:
    :štuc: :izbeč: :crk:

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 7:23 pm | Одговор

  42. Da je šest minuta sačekala, saznala bi šta da snimi. 😥

    R.I.P. kuco. 😥

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 7:27 pm | Одговор

  43. ČETIRI!
    Samo 4′. 😯

    😥

    Коментар од atajlo — март 20, 2008 @ 7:28 pm | Одговор

  44. probaj da pjevas… to je nako….. neutralno!

    Коментар од NeMresBilivit — март 20, 2008 @ 7:32 pm | Одговор

  45. eto! meni treba uputstvo za nestrpljive! ja snimilila sa zakašnjenjem, pa ti vidi :njam: :mljac: :smaz:

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 7:57 pm | Одговор

  46. Cekajte polako. Jedno po jedno. Upravo sam pri dinstanoj janjetini i crnom vinu i DIJETALNOJ, vitaminskoj salati, na oko par minuta pred pesmu i u dobrom drustvu. Ocekujem da pocnu da se tope, kako kilogrami tako sve nadrndanosti -dvodnevne. Izvol’te u dijetalno drustvo. Muzika trenutno umjetnicka, al’ dlaka fali do one uz koju se bode, rita i…nije ujeda, nego ,znate ono kad namršćeno mislite dal’ rucice, dal…gore…i tako to…
    Nikaki ciliti i domestosi bre!
    I Konstantine, cek polako. Sa porastom gabarita noge ostaju stamene ko sto su i bile / Evropu bre mogu da izdrze/, struk – malo gore, malo dole…nebitno, a sise dobijaju, sto je za pohvalu naravno, pa birajte do cega vam je stalo, mislim vi muski, mi zene i onako ne hajemo.
    Cek, ne s’vatam, koj kome sta dsnimi? ‘Bem ti vino.
    A sto ‘vata ovo crno, pa na Boga ne misli. Bas onako dijetalno.

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 8:02 pm | Одговор

  47. Nista bre ne s’vatam to snimanje, bre!

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 8:03 pm | Одговор

  48. Zaboravih, crno samo malo da vrati odsetajuci pritisak. Tako rek’o doktor.

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 8:04 pm | Одговор

  49. Elektrić, Atajlica stavila punjenu papriku na avatara, pa nam svima malo curi voda na usta osim njoj! 😛
    jao, kako je tebi dobroooooo! 😀

    Коментар од lost03 — март 20, 2008 @ 8:11 pm | Одговор

  50. Ma ne mos ni da zamislis. ‘Ajd’ ovamo, provod ludi…
    Aaaaaaaaaaaaaaaaa, sad’ vidim, bas je neka, al’ nekako mi ova janjetina dijetalnija.

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 8:14 pm | Одговор

  51. zgoljavica pa jos ima guzove, ma hajte molicu lepo! 🙂

    Коментар од Зајебант — март 20, 2008 @ 9:27 pm | Одговор

  52. E, ne znas ti sta moze da napravi 350 gr viska?

    Коментар од electrasdreams — март 20, 2008 @ 9:30 pm | Одговор

  53. padanje od niskog pritiska i secera mi dodje ko dobar dan. razumem u potpunosti.

    Коментар од magi — март 21, 2008 @ 12:05 am | Одговор

  54. ko me pobiva u teoriji za Cilit???…razbiva kamenci od jednog gutljaja…i bubrežni i žučni i na zubi….aha, Šap me minira…ona pije domestos…nerazređen…ja koktel…pola cilit, pola Aće 😆

    Коментар од zihernadla — март 21, 2008 @ 12:07 am | Одговор

  55. Uh, evo me…Pa jedi bre Elektra, i ne daj pritisku da bega u šetanje!

    Коментар од Punky — март 21, 2008 @ 8:15 am | Одговор

  56. mislim….aj’ se smejemo zajedno!!!
    ne prosipa se kafa svaki dan.
    :)))))

    Коментар од Orpheus — март 21, 2008 @ 1:46 pm | Одговор

  57. I sta uradi zeno, si plakala il se smejala. I sta bi s guzicom?

    Коментар од mahlat — март 21, 2008 @ 7:16 pm | Одговор

  58. Smejala se naravno. A guzica i nije tako ogromna. Neka je.

    Коментар од electrasdreams — март 21, 2008 @ 9:02 pm | Одговор

  59. m aznaš šta, sad razmišljam…to je ipak samo guzica…da ručamo mi, a? 😀

    Коментар од zihernadla — март 22, 2008 @ 2:47 pm | Одговор

  60. Prijatno, deco. 😀

    Коментар од atajlo — март 22, 2008 @ 5:06 pm | Одговор

  61. Hajdete svi kod mene, ja sam se danas nakuvala i namesila kolaca…..lepo svi u auto….pa, vozi misko!!!!!
    😀 😆

    Коментар од sarahstory — март 22, 2008 @ 10:12 pm | Одговор

  62. ja ću pečenje da ponesem. i vino. dosta dva balončeta ❓
    mislim, za početak. 😆

    Коментар од shaputalica — март 23, 2008 @ 10:49 am | Одговор

  63. Ja cu janje, pa da se ubijemo od dijete.

    Коментар од electrasdreams — март 23, 2008 @ 8:28 pm | Одговор

  64. http://www.dijeta.net/
    Ovu adresu mi neki dan žena napisala na kutiji cigara, al` nikako da nađem vremena da pogledam. Nešto mislim da ima veze sa temom pa reko` da podelim sa vama.

    Коментар од RainDog — март 23, 2008 @ 9:25 pm | Одговор

  65. Kad ste se tako lepo opremili za put, ajd sad krenite….. I nemoj te to sve usput da smazete….ostavite nesto i za mene….. ❗

    Коментар од sarahstory — март 23, 2008 @ 9:52 pm | Одговор

  66. A kad se nakrkate pecenja izaberite neku od popularnih dijeta http://dijeta.in/ 🙂

    Коментар од Suzana — март 1, 2011 @ 1:33 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

