Electrasdreams’s Weblog

март 24, 2008

Ajde

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 1:05 am

Mart vec polako /ili brzo/ izmice, a niko da nastavi sa dogovorom za nocobdijisanje u kafani.

Onoliko prijavljenih, a sada nista? Jel’ vi mislite da je to u redu i da ce tako da moze?

Malo cvrc da ce da moze!

Pomocnik i PR mi zatajili. Oni ce se prepoznati vec koji su, osim ako ih nije drmnula fascinacija toliko da su poboravili sta, gde, kako, kada………..

Nemoj bre da raspisem nove izbore za te funkcije. Cuvajte fotelje kada su vam date!

Jedino Orphiju opravdavam izostanke, ali i njemu je dosta bilo lenstvovanja, tek da se zna.

Ocekujem revnost za ovako ozbiljan zadatak.

Molim sve posetioce ovog posta da se drze iskljucivo teme o kojoj je pisano. Bez zurke ovde, molim…samo moz’ da se dodje na zurku za neki astal sa kariranim /ili na cvece/ stolnjakom. Orphi, ceka li ta rakija jos ili je, u nastupu neke nepredvidjene inspiracije, popivena?

Sva „cak odande“ u ranije pominjanim dogovorima cekaju.

Izvolite.

95 коментара »

  1. ja bi rezervisao jedan sto za 4 osobe 🙂

    Коментар од Zmajcek — март 24, 2008 @ 9:34 am | Одговор

  2. Nema tu stolova za po 4 osobe. Tu samo ima gomilativnih nocobdijisanja. Da li to znaci da treba da te turim na spisak?

    Коментар од electrasdreams — март 24, 2008 @ 11:59 am | Одговор

  3. jesam li i ja dobila neopravdani? 😆

    Коментар од lost03 — март 24, 2008 @ 12:36 pm | Одговор

  4. Jesi, dabome. Nego, ne postavljajte pitanja nego hocu prijave. Ooooooooooo, dal’ ja srpski govorim?

    Коментар од electrasdreams — март 24, 2008 @ 12:45 pm | Одговор

  5. evo prijavljujem se na neviđeno 😀 a za šta se prijavljujemo? 😯

    Коментар од lost03 — март 24, 2008 @ 1:28 pm | Одговор

  6. Ccccccccc, za okupljanje u kafani.

    Коментар од electrasdreams — март 24, 2008 @ 1:39 pm | Одговор

  7. Mogu li da prijavim da me ne prijavljuješ, a da ne oooooočeš na srpskom? 😯

    Коментар од atajlo — март 24, 2008 @ 2:11 pm | Одговор

  8. Šta je na meniju, ima li piva?Gajbu meni, da ne tražim stalno….znači za jedno sat do dva donesi još jednu….U stvari, nemoj da donosiš, svi smo za istim stolom, pijemo zajedno i nek ide život!Ja neću sa penom da mi ne porastu sise! 😀

    Коментар од Punky — март 24, 2008 @ 2:33 pm | Одговор

  9. Prijavljujem se 😆

    Коментар од zihernadla — март 24, 2008 @ 3:04 pm | Одговор

  10. čekaj…gde je kafana? 😯

    Коментар од zihernadla — март 24, 2008 @ 3:05 pm | Одговор

  11. Prijavljujem se , jos sam mamurna od svatova , ali izdrzavam sve zbog drustva!
    Tura ? Moze…

    Коментар од makarone — март 24, 2008 @ 3:11 pm | Одговор

  12. Ja sam se vec davno prijavila…..a ti znas moj problem, ja stizem tek, pocetkom avgusta, a ako se nesto promeni javljam…inace uvek za….
    😆

    Коментар од sarahstory — март 24, 2008 @ 4:56 pm | Одговор

  13. auuu, vidim ja – it’s hard to force a frog into a water 😛
    svi hoće u kafanu! 😆

    Коментар од lost03 — март 24, 2008 @ 6:22 pm | Одговор

  14. Сиротињо и Богу си тешка. Нем паре.

    Коментар од КОНСТАНТИН — март 24, 2008 @ 6:26 pm | Одговор

  15. koj peva? 🙂

    Коментар од Зајебант — март 24, 2008 @ 6:35 pm | Одговор

  16. Pevaju Sesa i Belena! 😀

    Коментар од punky26 — март 24, 2008 @ 9:19 pm | Одговор

  17. i naravno Džej.

    Коментар од zihernadla — март 24, 2008 @ 9:56 pm | Одговор

  18. Pa jašta…

    Коментар од punky26 — март 24, 2008 @ 10:37 pm | Одговор

  19. Dodjoh bre jedva iz kazamata, a što me prozivaš, Tita ti, nemoj me smenjuješ, bolje mi k’o onaj pripreti da ćeš da mi odbiješ 10% od plate, lakše mi pada, i onako je nisam primila 😆
    Sve znaš šta sam ‘tela da ti kažem, ne sazivaj plenarnu sednicu za smenjivanje no mi nadji pomoćnika, a u kafanu uvek, ko god da peva ako nisam ja. ako ja pevam, to njakanje ne bi’ da slušam. :mrgreen:

    Коментар од shaputalica — март 25, 2008 @ 12:00 am | Одговор

  20. ja se prijavljujem,ali prvo da organizujemo puc da ti smenimo te piarove,iako nem’ pojma ko su,cisto da bude neke akcije na blozi.

    Коментар од magi — март 25, 2008 @ 12:01 am | Одговор

  21. ovako:

    organizator………..ja
    pomocnik / cekam da se javi/……alea i Orphi /i on treba da se javi/
    PR……saputalica

    Necemo jos nikoga da smenjujemo i onako ih nikako ne placamo

    Kada se doticni jave, pravimo spisak. Samo se vi prijavljujte.
    Ostalo cemo posle: gde, kada, ko peva, ko svira….

    Коментар од electrasdreams — март 25, 2008 @ 1:17 am | Одговор

  22. prijavljuvam se svakako i za sve rabote 😛

    Коментар од Zmajcek — март 25, 2008 @ 12:46 pm | Одговор

  23. ja ću i da pevam i da pomažem :mrgreen:
    dobro, samo da pomažem 😦

    Коментар од lost03 — март 25, 2008 @ 12:49 pm | Одговор

  24. Prijavljen, i donosim litar travarice, sa sve travkama u flaši. I koristim priliku da kažem Šaputalici da ne brine oko pevanja. Ako je nekad gledala Cecu kako peva, sigurno je videla da „muva“ prs u uvo.

    PR…da bude Alea, ume ona to da upakuje i rečito nam smesti.
    Čekamo, i čikamo vas.

    Коментар од Orpheus — март 25, 2008 @ 1:31 pm | Одговор

  25. Tu sam, evo pisem statut nezavisnog udruzenja blogera sa posebnim osvrtom na nedefinisanu polnost.

    Коментар од mahlat — март 25, 2008 @ 6:18 pm | Одговор

  26. E, dobro je. Sada je sve ok. Idemo dalje.

    Коментар од electrasdreams — март 25, 2008 @ 6:24 pm | Одговор

  27. Je l’ treba i finansijama da se bavim ili cemo nositi neku kutijicu?

    Коментар од mahlat — март 26, 2008 @ 9:33 am | Одговор

  28. ‘letrična, aj traži tu kafanu uporedo sa pravljenjem spiska.
    Edituj post i napravi spisak onih koji su potvrdili dolazak, da znamo koliko nas ima.
    Ko s čim raspolaže, pokazaće na delu.
    😉

    Коментар од Orpheus — март 26, 2008 @ 11:25 am | Одговор

  29. I ja sam otvorio kafanu….

    Коментар од Punky — март 26, 2008 @ 11:30 am | Одговор

  30. ja čekam dalje instrukcije 😀

    Коментар од lost03 — март 26, 2008 @ 12:26 pm | Одговор

  31. Ja samo da se javim da i dalje jedva čekam taj naš susret u kafani i da me stavite na taj novi spisak koji pravite. Kraj aprila ili već kako se dogovorite, biću prisutna. Pozdrav svima!

    Коментар од Charolija — март 26, 2008 @ 2:05 pm | Одговор

  32. Pozdrav Čaroliji od Atajla. 😀

    Коментар од atajlo — март 26, 2008 @ 4:50 pm | Одговор

  33. da vid’mo šta veli gazdarica 🙂

    Коментар од zihernadla — март 26, 2008 @ 9:18 pm | Одговор

  34. ZAR I NJU TREBA DA PITAMO? 😯

    Коментар од atajlo — март 26, 2008 @ 9:20 pm | Одговор

  35. Meni je Orpheus obecao da cu moci tamo na miru u kafani patetsati.. al posto vise nisam naivna,jel, sta cu sada raditi? :shoock:

    Коментар од sanjalica — март 26, 2008 @ 11:52 pm | Одговор

  36. 😯

    Коментар од sanjalica — март 26, 2008 @ 11:54 pm | Одговор

  37. Ovako: Potvrdjeno: electrasdreams
    alea
    shaputalica
    orpheus
    lost03
    zmaj
    zihernadla
    makarone
    sarah
    magi
    charolija
    sanjalica

    Fale ovde, koliko mogu da primetim, jos neki koji su se prosli put prijavili, ali budimo strpljivi, ima vremena.
    Da cujem koje vreme odgovara? Rekosmo krajem aprila, ali moze i u maju. Vazno je da se uskladimo da nas bude sto vise.
    A sta ce ko da radi u kafani, na volju svakome. Moze da jede, pije, peva, igra, patetise, strika, veze………….; ja obicno znam sta cu, a vidim i Orphi ima iskustva boravka u takvoj instituciji.
    Sada bismo mogli da iznesemo predloge gde ce to da bude. Ja predlozih Beograd, ali bilo je jos ideja, pa da ih cujemo i prema tome se dogovorimo. Izvolite, glasanje na snazi, od odmah.
    O finansijama niko ne treba da brine. To obicno ide po principu sve svoje sobom nosim.

    PS. Ako sam nekoga izostavila, nije namerno, i onako ocekujem da se spisak dopuni.

    Коментар од electrasdreams — март 27, 2008 @ 7:29 am | Одговор

  38. Atajlo i punky nisu bili konkretni???, zato ih nisam stavila na spisak.

    Коментар од electrasdreams — март 27, 2008 @ 7:36 am | Одговор

  39. Numem konkretnije od „ne prijavljujem se“. 🙄

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 8:16 am | Одговор

  40. Beograd, za prvi put, nalazi nam se, uglavnom na pola puta svima, naravno, pošto je meni daleko, ja na svoju daljinu dodajem beogradsku, pa delim sa dva.
    I dodjem. Poželjno je da bude petak…

    Коментар од Orpheus — март 27, 2008 @ 11:57 am | Одговор

  41. Što mene ne stavi na spisak?

    Коментар од Punky — март 27, 2008 @ 2:32 pm | Одговор

  42. Beograd je idealno, centralna Srbija takođe, mada može i dalje ako treba. 😀

    Коментар од Charolija — март 27, 2008 @ 2:39 pm | Одговор

  43. @Charolija; Šta, po najnovijem, (od 17.02. o.g.), podrazumevaš pod „centralnom Srbijom“? 🙄

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 4:04 pm | Одговор

  44. možda da se prvo pitaju oni koji nisu iz Bg…kad im odgovara? Atajlina, jel vredi da te zamolim? 😳

    Коментар од zihernadla — март 27, 2008 @ 5:48 pm | Одговор

  45. ‘oću ako mogu da povedem poštara. 😈

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 5:54 pm | Одговор

  46. povedi…nije meni za njeg’, nego za teb’ 🙂

    Коментар од zihernadla — март 27, 2008 @ 6:03 pm | Одговор

  47. :*
    :rukaruci:
    :ljub:

    OĆU.
    😀

    P.S. Brez poštonoše. 😛

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 6:04 pm | Одговор

  48. 😀 Kfgjgslut dkotn fkhjk Kfgjgslut dkotn fkhjk Kfgjgslut dkotn fkhjk 😀

    Коментар од zihernadla — март 27, 2008 @ 6:11 pm | Одговор

  49. Kfgjgslut dkotn fkhjk beZkonačno moju Dulčineju.

    Dakle, gazdarice, prijavljivam se, pa me prijavi u ti spisak, bez obzira di se odgigrava manifestacija. Men’ je svejedno u kom je delu Srbije. De god da je, mogu i peške. 😀

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 6:19 pm | Одговор

  50. Primila k znanju. Dakle + ATAJLO I PUNKY
    Dalje, molim, mislim prijave i ideje. Za sada je to Beograd, ali moze da bude i promene, pa vi izvolite.

    Коментар од electrasdreams — март 27, 2008 @ 6:26 pm | Одговор

  51. Elektro, kakve ideje? 🙄

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 6:28 pm | Одговор

  52. Lele, pa za grad u kome ce se desiti desavanje bre!

    Коментар од electrasdreams — март 27, 2008 @ 6:35 pm | Одговор

  53. KUKU, PA ‘AJDE U BRUSU, A?

    Pa zar nije Beograd konačno?
    Ili je Čačak, mejbi? 😛

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 7:21 pm | Одговор

  54. jeeee, idu svi!!!! jedva čekam! 😀

    Коментар од lost03 — март 27, 2008 @ 7:59 pm | Одговор

  55. Ja nemam šta dobučem. 😦

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 8:18 pm | Одговор

  56. 56. 😛

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 8:18 pm | Одговор

  57. Moraću kupim pajamu zbog tog slučaja. 🙄

    Коментар од atajlo — март 27, 2008 @ 8:19 pm | Одговор

  58. ja ću dobučem moju spavaćicu, ima sve da vas poplašim :buuuuuaaaaahahahahaha:

    Коментар од lost03 — март 27, 2008 @ 8:36 pm | Одговор

  59. Malko ti neko progoreo ovaj kockasti stoljnjak, al nema veze turila sam vazu preko rupe. Normalno turi me na spisak, ja bi deset upola s lukom.

    Коментар од bubazlatica — март 27, 2008 @ 10:59 pm | Одговор

  60. Turena! + BUBAZLATICA
    Ma mozes sta ‘oces, vid’la si valjda?

    Коментар од electrasdreams — март 27, 2008 @ 11:02 pm | Одговор

  61. Znate sta, toliko se smejem, pa toliko dohovitosti i zavitlavanja, ljudi moji….nema ni na jednom mestu, bar ovde kod mene, ovi moji austrijanci pojma nemaju, a ni neke sale ni viceve, ni zavrzlame jezicke, juuuu sto su jadni…….. uzivam sa vama…. 😀

    Коментар од sarahstory — март 27, 2008 @ 11:17 pm | Одговор

  62. Što da se ograničavamo na BG, mislim, šta mi iz unutrašnjosti ne znamo da ločemo? 😀

    Коментар од punky26 — март 27, 2008 @ 11:56 pm | Одговор

  63. Ne slažem se sa punky da smo mi iz unutrašnjosti.
    Beograd je centar, nekako mi je logično da smo mi spoljašnost.
    Mislim da je Bg najpogdniji zbog prevoza, svi putevi vode tamo, za neka druga mesta, neki drugi put. Biće to luda ekipa, osećam.

    Коментар од Orpheus — март 28, 2008 @ 7:01 am | Одговор

  64. Znas sta punky, samo zvocas. Ja lepo rekoh dajte konkretne predloge pa da razmatramo. Ne pravimo politicki skup, niti nekakav simpozijum sa osvrtom na, nego nocobdijskobanceci, sa pevanjem i pucanjem, dobro…moze i sa lokatorskozderackorecitatorskim elementima, jel. Ti samo zameras, nikako nesto konkretno da predlozis. Niko ne zapostavlja unutrasnjost, kako ti kazes, ne vidim da je Beograd spoljasnost, samo mesto za pocetak manifestacije, koja ce se, dace Bog, ustaliti i postati tradicionalna. Tako se bar dogovorismo jos na pocetku. Moz’ se desi da se manifestacija tako ustali i umnozi svoje vrednosti pa da izadjemo i na televizor, sto rekli neki. Jos jednom kazem, izvolite, predlazite, za sada je to Beograd koliko ja mogadoh da shvatim.
    Ostaje da uskladimo vreme, da odaberemo termin koji ce svima odgovarati da bi nas bilo sto vise.
    Tako, zvoc, zvoc…umem i ja da zvocam, nego kako!

    Коментар од electrasdreams — март 28, 2008 @ 7:04 am | Одговор

  65. I polako sa tim planiranjem sta da obucete. Alea prvo da zavrsi statut sa osvrtom, da vidimo ko sta da odene, na osnovu rezultata studije koju ce ona veoma uspesno i temeljno da odradi. Znam coveka, ne sumnjam u taj osvrt uopste.

    Коментар од electrasdreams — март 28, 2008 @ 7:10 am | Одговор

  66. važi 🙂

    Коментар од zihernadla — март 28, 2008 @ 9:33 am | Одговор

  67. Samo vas pratim i cekam datum 😛

    Коментар од Zmajcek — март 28, 2008 @ 12:03 pm | Одговор

  68. Ja vec spremila ganderobu, jel moze crveno?

    Коментар од bubazlatica — март 28, 2008 @ 11:20 pm | Одговор

  69. Jasta da moze.

    Коментар од electrasdreams — март 29, 2008 @ 6:19 am | Одговор

  70. Draga Elektra, ja sam uvek za susret sa vama..Ja iz vise razloga ne mogu u aprilu, u maju bi mozda postojala sansa…a u avgustu sam sigurno tu ❗ Zbog mene jedne, nije ni vazno, vi organizujte kako je vama najzgodnije(ja sam u austriji)
    Jako, jako zelim da vas sve vidim i da sa vama provedem noc u tom kafancetu, pa ako ne uspem ovaj put da vas sretnem, mozda se to dogodi drugi put…no, ja pratim dogadjanja, a u slucaju da odlucite kada i gde obavezno mi javite…. 😀
    pozz Sarah

    Коментар од sarahstory — март 29, 2008 @ 11:06 am | Одговор

  71. Jel treba ja da ponovim post o kafanama il je to zapamceno 🙂

    Коментар од mahlat — март 29, 2008 @ 11:27 pm | Одговор

  72. ja ga pročitah onomad, ali se nisam zvala zihernadla pa nisam zapamtila :mrgreen:

    Коментар од zihernadla — март 30, 2008 @ 8:11 pm | Одговор

  73. Mahlat da ponovi post o kafanama, Sara da dodje u avgustu, Bubazlatica da obuce crvenu haljinu, a mi da ne odustanemo dan pre sutra.
    Dan posle sutra je mnogo važniji, posebno za crvene haljine. Nekad budu uredno obešene na ofingeru, a nekad završe svuda.

    Коментар од Orpheus — март 31, 2008 @ 6:19 am | Одговор

  74. Evo se držim teme kako si i zamolila.
    Ipak me ispiši.
    To je konačno.
    Sad imate mesto više, za taj dan, za dan pre i dan posle, za juče i sutra.
    Dakle, na komentaru #74. sam se izjasnila konačno, neću više svraćati, da ne bih otišla off.
    Prijatna vam zabava! 😀

    Коментар од atajlo — март 31, 2008 @ 7:47 am | Одговор

  75. Atajlo, steta.
    Orphi, ne znam sta ce da kaze buba, ali ja sam pre za opciju da se izbegne vesalica svakako. Necemo odustati ni pre, ni za vreme, a o posle cemo, nadam se pisati lepe i vesele postove.
    Nego, ‘ajde da utanacimo taj datum. ovi ludi metereolozi kazu do kraja aprila lose i promenljivo vreme, tako da mislim da ce bolje biti da to uglavimo negde za maj / posle 11. svakako/. Da vas cujem. A i sara je rekla da bi moglo da se desi da u maju moze.

    Коментар од electrasdreams — март 31, 2008 @ 1:36 pm | Одговор

  76. do 16. maja imam haooos. potpuni. festivalski. koji ce se okoncati verovatno tek 20-og, kad se „sumiraju rezultati“. 🙂 a i ti iz ruznijih razloga. :mrgreen: dakle, posle toga ako moze.

    Коментар од shaputalica — март 31, 2008 @ 3:29 pm | Одговор

  77. moze posle 20-og maja. Idealna prilika je da čak napravimo i slet u nedelju, na primer, 25.

    Коментар од Orpheus — април 1, 2008 @ 5:06 am | Одговор

  78. Petak, 23.05., moze? Ti rece da je pozeljno da bude petak. A slet? Pa bice to svojevrstan slet.

    Коментар од electrasdreams — април 1, 2008 @ 11:01 am | Одговор

  79. meni odgovara…jedva čekam 😀

    Коментар од lost03 — април 1, 2008 @ 1:24 pm | Одговор

  80. Uff brej,cekam ovih dana program Festivala iz ZG-a gde smo u takmicarskom porogramu a koji se odrzava od 15 do 25 maja,nadam se da ce nas uvrstiti pre 23 maja pa da stignem i ja.

    Коментар од Zmajcek — април 1, 2008 @ 2:43 pm | Одговор

  81. Može 23. maj. Definiši kroz post datum i mesto održavanja i prelazimo na sledeću stavku.
    Dakle, Beograd, 23. maj, prisustvuju……..
    Sledeća stavka je kafana, kad odabereš kafanu, pregovaraj za cenu.
    Naglasak ide na ono da svako plaća svoj račun.
    Čisto da ne bude zabune.

    Коментар од Orpheus — април 2, 2008 @ 5:21 am | Одговор

  82. da obučem dres? 😯 …ogovara 🙂

    Коментар од zihernadla — април 2, 2008 @ 7:07 pm | Одговор

  83. ne ogovara niko…samo odgovara 🙂

    Коментар од zihernadla — април 2, 2008 @ 7:08 pm | Одговор

  84. zihernadla, moze i dres pod uslovom da ih posle kafane menjamo!!!!
    🙂

    Коментар од Orpheus — април 3, 2008 @ 5:23 am | Одговор

  85. može 🙂

    Коментар од zihernadla — април 3, 2008 @ 5:42 am | Одговор

  86. molim da se zna, ja sam se prvi javio, nemoj neko da se gura preko reda.

    Коментар од Orpheus — април 3, 2008 @ 11:30 am | Одговор

  87. Ja samo dosla da prekontrolisem taj spisak.Slazem se sa svim i svacim, samo ne postivam dress code.Behaviour code kafanski znam, mozete me na licu mesta proglasiti za pocasnog doktora, dopisnika iz Nova Sada. Kazte samo jel’ treba kaki provijant doneti ? 😆 😆 8)

    Коментар од makarone — април 3, 2008 @ 2:45 pm | Одговор

  88. Pa lepo se ovde zakuvalo, samo da vam se javim da meni sada odgovara i 23. maj i kad god hoćete i gde god hoćete! Hoću bre u kafanu i još nešto… za tu priliku samo da kažem,… Živeo Aptamil!!!

    Pozdrav od Charolije 😀

    Коментар од Charolija — април 3, 2008 @ 11:10 pm | Одговор

  89. Čarolijo, a jel bebca odmah počinjemo da učimo kafanskom životu? Čika Orpheus će da ga nosi po kafani i objašnjava osnovne pojmove, obećavam.

    Коментар од Orpheus — април 4, 2008 @ 5:56 am | Одговор

  90. Bravo carolijo!!! I elektra ce bebca nauciti sto-sta o kafani.

    Datum znate, a podatke o kafani dobicete uskoro. Bice ludoooooooooooo!

    Коментар од electrasdreams — април 4, 2008 @ 12:56 pm | Одговор

  91. 23 moze, al aljinu da skidam necu 🙂 skupo sam je bre platila, moze da se potrga, pa di cu posle. Da se gleda moze, da se skida jok.

    Коментар од bubazlatica — април 5, 2008 @ 12:40 am | Одговор

  92. ma ja se sad ovdje osjecam nepozvan,,, sta je sad sve ovo.. jel poce i mene neko da uvazi konacno… nemres bilivit!

    Коментар од NeMresBilivit — април 5, 2008 @ 4:50 pm | Одговор

  93. Ja cu da crknem ako ne budem kuci 😦

    Коментар од Zmajcek — април 5, 2008 @ 4:59 pm | Одговор

  94. Bubo, bolje obuci neku staru ‘aljinu, za svaki slucaj
    Nemres, naravno da si pozvan i to iz sve snage, ali nisi se do sada javljao. Bice nam drago da dodjes
    A ti zmajcek, nemo da crkavas nego se organizuj da mozes, sta drugo da ti kazem?

    Коментар од electrasdreams — април 5, 2008 @ 6:15 pm | Одговор

  95. Nemoj neko da nije pozvao Neverovatnog…aj, svi u glas, horski…Neverovatni, čekamo te.

    Коментар од Orpheus — април 7, 2008 @ 5:57 am | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

