Electrasdreams’s Weblog

април 15, 2008

Eto

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 6:30 pm

Samo da se javim. Trenutno sam van opticaja, jer sam u gipsu!

Desna ruka do lakta. Kada je osposobim, napisacu post, ovako, levom se mucim kao Isus na krstu.

I da vam kazem da ne brinete za 23. Sve je ok, u toku nedelje idem u Bg da konacno odaberem kafanu od 4 moguce. nece me spreciti ni fabrika gipsa da sve odradim i dodjem. Jedino me strasno brine kako cu da nadrndam trepavice za situaciju?!

Inace, valjda znate da bljujem vatru zbog / nicim izazvane…malo morgen/ novonastale situacije.

Pozdrav.

39 коментара »

  1. Jako mi je zao sto citam kako si u gipsu.
    Ne zelim ni da pomislim kakve muke imas, jer znam kako to izgleda.
    Sto se tice BG i druzenja, molim da me ne shvatis pogresno, ali najverovatnije da necu moci da dodjem iz privatnih razloga. Ja takva dogadjanja ne propustam, ali ovom prilikom cu najverovatnije.
    Izvinjavam se celom mi dragom drustvu.
    Nisam hteo da se oglasavam po ovom pitanju ali evo sad koristim priliku , jer me grize savest. Znas i sama da volim ovo a da je razlog za nedolazak valjan, cim se ne oglasavam i odbijam druzenje.

    Коментар од Deda — април 15, 2008 @ 7:38 pm | Одговор

  2. Uf, uopšte mi se ne sviđa to „ničim izazvano“ a naročito ne posledica – gips!:(
    Baš mi je žao 😦
    Ajd skini taj gips što pre i naravno da sve bude u najboljem redu 🙂

    Коментар од Suske — април 15, 2008 @ 7:43 pm | Одговор

  3. Pa draga moja kakve si sad iskopine posecivala……. i bas desna ruka……
    zao mi je, sigurno bljujes vatru…i ludis……

    ali proci ce i to,i znam da ovo nije nikakva uteha….a za trepavice ce se vec naci neki dobrovoljac….

    zelim ti brz oporavak i jedan veliki pozdrav iz daleka…

    Коментар од sarah — април 15, 2008 @ 8:13 pm | Одговор

  4. Hvala na lepim zeljama. Ma bice dobro, vec se navikavam. Pricacu vam sve kad mi skinu gipsane radove. Avantura je to, jebote!

    Коментар од electrasdreams — април 15, 2008 @ 8:55 pm | Одговор

  5. .. i jos da dodam sto ti lep rukopis,pozlatila ti se ta leva….. 😆

    Коментар од sarah — април 15, 2008 @ 10:20 pm | Одговор

  6. A, vidis? Uspela vezba.

    Коментар од electrasdreams — април 15, 2008 @ 10:22 pm | Одговор

  7. e, bzvz 😦

    Коментар од magi — април 15, 2008 @ 11:30 pm | Одговор

  8. Ma sve će proći, nemoj da se cimaš…jeste sad „malo“ mučno ali….za 23. ne znam…jel sam pozvan, nešto nisam upućen u detalje…

    Коментар од punky26 — април 16, 2008 @ 7:17 am | Одговор

  9. za nadrndavanje trepavica smo se vec dogovorili popodne,nema da brines ima da bidnu ki fabricke.Ti sad lepo uzivaj i bez bljuvanja vatre jer znas da su nasi vatrogasci jako azurni pa da ne dodje do Rima II dok oni stignu a guske nema vise pa ca bude katastrofe.

    Коментар од Zmajcek — април 16, 2008 @ 7:40 am | Одговор

  10. Electra, mogu misliti kako ti je ! Bez nadrndanih trepavica da ne ides nigde,makar s vestacima napravi attachment levom rukom 😆 ako se ukrive, izgledace k’o da namigujes ;8

    Коментар од makarone — април 16, 2008 @ 10:57 am | Одговор

  11. Pardon smajli ide ovako 😉

    Коментар од makarone — април 16, 2008 @ 10:59 am | Одговор

  12. Drž se bre će brzo prođe. 😀

    Коментар од atajlo — април 16, 2008 @ 11:42 am | Одговор

  13. E sada mi je lakse zbog trepavica. Kada smo to resili, sve drugo ce biti ok.
    I bre punky sto me ovako kljakavu nerviras? Kakvo je to pitanje da li si pozvan? Ja te turih u spisak, citaj bre, man se piva.

    Коментар од electrasdreams — април 16, 2008 @ 12:45 pm | Одговор

  14. Ih bre electra, kako sjeba ruku do lakta.
    Ko jos gleda u trepavice??? Znas kako kazu, nabudzi ti sise, trebavice nece niko ni primetiti 🙂

    Коментар од I2U — април 16, 2008 @ 1:04 pm | Одговор

  15. Држ се, недај се, јебеш гипс. На жалост, ни ја нећу доћи. Зајебавах се да немам паре што није далеко од истине али је решиво, али није то разлог. Некако бих више волео да упознајем једног по једног-ну. Два, двоје највише. Мислим да бих се осећао крајње конфузно и уврнуто у чопору блогера. Било би то за мене превише помешаних осећања. Извините…

    Коментар од КОНСТАНТИН — април 16, 2008 @ 1:40 pm | Одговор

  16. Sto prije da ozdravis! 🙂 Mada ti meni i tako slomljena izgledas ok. sve zajedno sa trepavicama! 🙂

    Коментар од sanjalica — април 16, 2008 @ 2:59 pm | Одговор

  17. Šta kažeš, hik, na spisku nema piva? 😀

    Коментар од punky26 — април 16, 2008 @ 3:04 pm | Одговор

  18. I2U, pravo da ti kazem za sise ne brinem jer muski nesto zabusavaju. Posto je vecina zena, trepavice su jako vazne, nemas ti pojma. Osim toga, jaci adut su mi noge pa, za svaki slucaj kupih suknju sa slicevima do…i napred i pozadi. doduse dva su razloga za to. Da istaknem adut a i da se lakse penjem na sto i na bas. toliko o tome.

    punky, ne brini za pivo, bice ga, samo se pitam kako mozes da pijes tu kabastu vodurinu?

    Konstantine, ne izvlaci se na zbrkanost. Mozda te plasi ovoliki broj polno nedefinisanih zena. Tako neko rece, a zamenica mi se pravi luda, obecane nam studije o tome jos nema. Morace da plati duplo pice zbog nehajnog ponasanja i ne izvrsavanja datog joj zadatka. A od PR-a ni traga ni glasa. i ona ce bogme biti kaznjena.

    sanjalice, ma pusti, sreca da ne slomih trepavice!

    Ala izvezbah levu, a? Ocas posla.

    Коментар од electrasdreams — април 16, 2008 @ 6:39 pm | Одговор

  19. Hoću i ja uzbudljiv posao, gde se lome ruke i noge i nabija adrenalin! 🙂

    Pozdrav i brza „degipsacija“…

    Коментар од furious — април 16, 2008 @ 8:05 pm | Одговор

  20. ako dolaziš, javni se….mail vidiš 🙂

    Коментар од zihernadla — април 16, 2008 @ 8:08 pm | Одговор

  21. a što se tiče kabaste vodurine, ne se vređamo…da ne bih lomila trepavice, mislim tvoje 😀

    Коментар од zihernadla — април 16, 2008 @ 8:09 pm | Одговор

  22. furious, ajd’ da se menjamo.

    zih, aj em sori, necemo se vredjati. Kada dodjem javnucu se dan ranije, da srknemo kaficu.

    Коментар од electrasdreams — април 16, 2008 @ 8:30 pm | Одговор

  23. olrajtić 🙂

    Коментар од zihernadla — април 16, 2008 @ 9:23 pm | Одговор

  24. Šta je pivo? Oooooooooooo, šta si mi rekla, sram da te bude…nego sad si u gipsu pa neću da se ljutim! 😀

    Nego, kako ti je, jel bolje? Ja sam bio u gipsu dosta dugo, pa znam da ume da nervira….

    Коментар од punky26 — април 17, 2008 @ 12:27 pm | Одговор

  25. Ma jok, ne nerviram se uopste, samo imam zelju da ubijem.

    Коментар од electrasdreams — април 17, 2008 @ 6:58 pm | Одговор

  26. Nemoj mene, please… 😦

    Коментар од punky26 — април 17, 2008 @ 9:18 pm | Одговор

  27. slomila ruku?! 😦
    jao, jel’ boli? 😦
    ako treba pomoć za Bg, viči, mogu da zamenim zamenicu, PR-a, koga god 😉
    a snalazim se i sa trepavicama 😉

    Коментар од lost03 — април 18, 2008 @ 9:02 am | Одговор

  28. Oće li ti skinuti taj gips pre nadgradnje? 🙄

    Коментар од atajlo — април 19, 2008 @ 7:38 am | Одговор

  29. Lost, ok.
    Atajlo, hoce valjda, ali kako se ja ponasam sa rukom u gipsu, postoji mogucnost da mi ne skinu u naredne dve godine.Jebiga.

    Коментар од electrasdreams — април 19, 2008 @ 11:18 am | Одговор

  30. E pa sad! 😯 Nemo se zezati, znaš li kako je u gipsu kad su vrućine? 😦 Pripazi malo.

    P.S. H-M, šo mi dobar savet. 🙄

    Коментар од atajlo — април 19, 2008 @ 11:59 am | Одговор

  31. kad su vrućine, tu je igla pletićka da se počešeš…pa je zavučeš skroz ispod gipsa i milina :mrgreen:

    Коментар од zihernadla — април 19, 2008 @ 4:15 pm | Одговор

  32. 😯

    BRAVO ZIKI ❗ Šo ti bolji savet ❗

    Onda, elektra, nastavi da se ponašaš. 😕

    Коментар од atajlo — април 19, 2008 @ 4:56 pm | Одговор

  33. Ma ponasam se, iako mislim da si ti atajlina u pravu. Necu bre vrucine, ni pletace igle ni gips , necu bre nista od toga. Uplasile ste me pa se danas manje ponasam. Samo sam sredila ormane i poskidala lustere, malo trcala po merdevinama i necu vise majke mi. Ujutru mi dolazi zena da mi sredi kucu inace odlepih skroz. Sada samo radim prizemne stvari, lagane, tek koliko da joj pripremim teren. Jel’ da da sam dobra?

    Коментар од electrasdreams — април 19, 2008 @ 6:12 pm | Одговор

  34. Najbolja si.
    Ali u gipsu. 😛

    P.S. Šalim se. Ozdravi, tj. kurtališi se toga, brzo! 😀

    Коментар од atajlo — април 19, 2008 @ 7:08 pm | Одговор

  35. Fala atajlina, znam da se salis. Trudim se.

    Коментар од electrasdreams — април 19, 2008 @ 8:13 pm | Одговор

  36. ja sad ne znam sta da kazem… blesavo je da pisem kako zelim brz oporavak jer to i samam znas da ti svi zelimo.. blesavo je i da ti pisem kako ce sve to brzo da ti prodje, jer nece, dok je gips tu cinice ti se da nikada da ga skines.. jos blesavije je ono, zao mi je… pa nece mi valjda biti drago… e pa onda cu samo da napisem da je sve to sastavni dio zivota i da ga jebes, mozes samo da prihvatis da je tebe strefilo, kao i da se nadas da ce te u slijedecem periodu strefiti nesto lijepo… jao kad se sjetim.. slijedi poslije i vjezbe, ta ce ruka da bude malo slabija…. ali ko zna koga mozes da upoznas.. mozda naletis na nekog mladog i zgodnog fizijatra… :-))) p.s. a sto ste mene zaobisli pozivom za taj dvaestreci?

    Коментар од NeMresBilivit — април 20, 2008 @ 6:19 pm | Одговор

  37. Blesavo je sada da ti kazem hvala za sve sto si napisao jer znas da je hvala. I sto ne citas, covece????? Lepo napisah da ce nas obradovati ako dodjes! Ja ustvari, ne mogu ni da zamislim da ne dodjes! Prema tome, CEKAMO TE!

    Коментар од electrasdreams — април 20, 2008 @ 9:37 pm | Одговор

  38. Nemoj bre da ostanemo bez lokatora, ima izodma da se obezglavimo…Ako ti treba pomoc oko gradjevinskih radova, da ti posaljem mojega gradjevinca, ima laku ruku 🙂

    Коментар од bubazlatica — април 22, 2008 @ 12:46 am | Одговор

  39. Sve pod kontrolom! Kafana se zove „Reka“ i nalazi se u Zemunu. Ali ajde, napisacu posebno da bi svi videli.

    Коментар од electrasdreams — април 22, 2008 @ 12:38 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

