Electrasdreams’s Weblog

април 22, 2008

KAFANA

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 12:50 pm

Posle mnogo „muka“, odlucih se. Kafana se zove „REKA“ i nalazi se u Zemunu, od „Venecije“ jos 200-300 metra dalje obalom. Ne znam kako se zove ulica ali javicu vam naknadno. Mozda bi bilo pametno da se nadjemo negde u gradu, gde svi znate gde je, pa da onda, /kao ekskurzija/ odemo u kafanu. Izvolite predlazite, a ja mislim da ce provod biti lud i da ce izmamiti na jos. Ima jos nekoliko opcija, ali za sada je ovo najbolje, pa otom-potom, za neki drugi put. Cene su pristojne, muzika dobra. Poneti raspolozenje.

Konacan spisak sledi, i posle nema uzmicanja!

22 коментара »

  1. Jedva čekam!

    Ukucam ja na google-u ¸¸kafana reka¸¸ i nadjem ovo

    kafana Reka u Zemunu!!!!

    adresa Kej Oslobodjenja 73b

    ¸¸super mesto…evo sta kaze jedan stari Rekin gost Cika Stanko:

    „Draga reko, verovao sam u tebe još dok si bila malo ribolovačko alkoholičarsko kafanče u ćošku Zemuna. Verovao i često bio uz tebe. Čak i češće nego što je trebalo. Ne obazirući se na dosadno zvocanje moje jetre i ostalih organa iz unutrašnjosti. A vidi je sad Prava velika kafana za koju su čuli čak u Zambiji“, piše čika Stanko.¸¸

    E sad ko je čika Stanko, ne znam… ali sve ovo zvuči vrlo zanimljivo i kao što rekoh, jedva čekam!

    Коментар од Charolija — април 22, 2008 @ 1:35 pm | Одговор

  2. Evo nasla sam i sajt, ali nemam vremena da ga pregledam, pa vi vidite o cemu se radi!

    http://www.reka.co.yu/

    Коментар од Charolija — април 22, 2008 @ 1:42 pm | Одговор

  3. Ja saglasna, kud svi tu i mala Buba 🙂

    Коментар од bubazlatica — април 22, 2008 @ 7:57 pm | Одговор

  4. Žene, brojite li mene?

    Коментар од Orpheus — април 23, 2008 @ 5:49 am | Одговор

  5. Kog, bre 23.??? Promak’o mi datum? Sa’cu da se ubijem, u stvari skocicu u reku samo jos da odaberem da l’ u Dunav il’ u Savu! Koja je popularnija?

    Коментар од mahlat — април 23, 2008 @ 11:54 am | Одговор

  6. dogovor 🙂

    Коментар од zihernadla — април 23, 2008 @ 11:56 am | Одговор

  7. Sjajan izbor! 😀

    Коментар од lost03 — април 23, 2008 @ 12:32 pm | Одговор

  8. Mahlat, vodi red di skačeš, da ne lupiš glavom o neki splav, može da bude bolno.
    A popularnost…već samim skokom bićeš popularnija i od Dunava i od Save, taman k’o u velikog brata da su te našli.

    Коментар од Orpheus — април 23, 2008 @ 12:42 pm | Одговор

  9. Jel’ 23 maj? Ja u Bgd znam samo Knez Mihajlovu, tu morate da me pokupite i z.stanicu, zaboravila sam… 😆

    Коментар од makarone — април 23, 2008 @ 7:10 pm | Одговор

  10. Tako vas volim. Jedva cekam 23.maj!

    Коментар од electrasdreams — април 23, 2008 @ 8:53 pm | Одговор

  11. 😀

    Коментар од lost03 — април 23, 2008 @ 9:46 pm | Одговор

  12. divota! pod prozorom mi! sto ja volim tu kafanu.

    Коментар од magi — април 23, 2008 @ 11:21 pm | Одговор

  13. Kafance je predivno, ja sam sigurna ko namaa nam draga drzava…..50% -50%, ako ne uspem da se izorganizujem pojescu sama sebi svoje D…..
    Elektrice draga tebi cu sve da objasnim na PP…..
    😆

    Коментар од sarah — април 24, 2008 @ 6:33 am | Одговор

  14. Punky ne može tad, vodi decu na ekskurziju… šmrc… 😦

    Коментар од Punky — април 24, 2008 @ 11:37 am | Одговор

  15. Sarah, pisi pod hitno na pp
    Punky, izdajnice nijedan!
    Makaronice, pokupicemo te di ‘oces
    Mahlat, nemoj da se ubijas nego se privati posla
    Zih, drago mi je da ti se svidja
    Orphi, kakvo je to pitanje? Izbrojale smo te nekoliko puta, /sa sve travaricom/
    Magi, moraces ipak da sidjes sa pendzera
    Bubo, jel spremna ta crvena aljinica?
    Carolija, kome pricas? I ja jedva cekam.
    Lost, i jeste za osmeh
    Negde procitah da ce zmaj pravo iz Zagreba. Ako, makar te doneli, samo dodji.
    A sta je sa ostalima? Sta cekate bre?

    Коментар од electrasdreams — април 24, 2008 @ 7:05 pm | Одговор

  16. Како ли ће бити тој деци коју панкер води на екскурзију?! 🙂

    Коментар од КОНСТАНТИН — април 25, 2008 @ 7:53 am | Одговор

  17. Што нисам дете!

    Коментар од КОНСТАНТИН — април 25, 2008 @ 7:53 am | Одговор

  18. Da se najzad oglasim,dal stizem tog dana ili dan pre ne znam ali znam da sam tu.Sto se lokacije tice ,ja nisam probirljiv samo se bojim da je za nas koji smo vezani za medjugradski saobracaj malo daleko.Mislim provescemo vise vremena po taxijima nego na okupu.Zato je mozda bolje nesto blize Zeleznickoj i autobuskoj i centru grada.

    Коментар од Zmajcek — април 26, 2008 @ 2:12 pm | Одговор

  19. 23 maj? ajd ciljacemo taj petak.. mada daleko jos…

    Коментар од NeMresBilivit — април 26, 2008 @ 3:22 pm | Одговор

  20. Prisutna na času. Sviđa kafana. Nemreš, brate, nemoj da te sanjam, da si se pokupio i doš’o! 🙂

    Коментар од shaputalica — април 28, 2008 @ 10:24 am | Одговор

  21. Zmaju, u blizini stanice ili centra takvihg kafana nema.
    Nemres, stvarno, nemoj da te sanjamo.
    Saputava, vidimo se, podrazumeva se.

    Коментар од electrasdreams — април 28, 2008 @ 6:04 pm | Одговор

  22. Uh, zasboravih. Sutra skidam gips! Znaci, trepavice ce biti ok.

    Коментар од electrasdreams — април 28, 2008 @ 6:05 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

