Electrasdreams’s Weblog

јун 22, 2008

Dal’ da poludim???

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 10:55 pm

Odavno vise ne mislim da je neko umro kada mi zazvoni telefon u pola cetri ujutru. Ne skacem izbezumljena, spremna da padnem u ocajanje cim izgovorim ono cuveno „molim“; cuj molim, Bozemeprosti da molim da me neko zove u to doba.  Ma jok! Digla ruke.

Neki zovu jer im se jede vruca pogaca da uguse u sebe strpane maligane, neki da pitaju sta radim, neki da odslusam plakanje zbog toga sto ih je on/ona ostavio bas sada kada je bilo sve ok, neki da procaskaju o tome kako ih boli bas tu, ispod rebara, desno, pa da pitaju da nije mozda srce, a?…ili mozda bubreg, ne daj Boze, neki da zatraze savet za najbezbolniji nacin samoubistva…i tako, svasta ljudima pada na pamet u pola cetri ujutru, a to zahteva trenutnu i efikasnu intervenciju.

Oguglalo se, otupelo, naviklo…kako god.

Zvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…………3h 10min, kaze meni moj satic.

– Molim, uvek se zajebem, sta cu?!

– Zeno, dal’ si umrla, zvonim citavu vecnost, ljutiti glasic, ljubi ga majka, sisti kao parna lokomotiva.

– Kazi mili, tek sto sam zaspala, zato valjda nisam odmah cula.

– Pa da, nisi, spavas, a sto cu ja da crknem, tebe bas briga.

– Iju dete, sto da crknes pobogu?!

– Kako bre sto, jel’ znas da kroz koji sat imam ispit? Na cemu si bre?

– Znam, naravno, a sto i ti ne spavas, kako ces na ispit izbecen?

– Nije tebi lako, trema me ubi, ‘ocu da poludim.

– Ih, trema, ma ‘ajde, zasto to sebi dozvoljavas, ma bice sve u redu, bla,bla,bla, drobim ne bi li ga smirila i privolela da malo odspava.

– Joj, Boze, kako bre ne razumes, mislis da mi je lako.

– Znam da nije, nikome nije lako na pocetku, tako je i meni bilo, ali navici ces se, videces. U januaru nisi toliko panicio, zasto sada?

– Ma ti nisi normalna. Kako bre mozes da uporedjujes tvoje studiranje sa ovim sada, nemas pojma koliko je zajebano.

– Nemam… pocinjem i ja da sistim…potpuno razbudjena i spremna da udavim. Ne luduj, aha, mnogo je tesko uciti sa slajdova sa par recenica pored i po nekim zadatkom jebem ti Bolonju da ti jebem nosi se bre vama je danas tesko sto ste zivi a kamo li nesto drugo jer ja sada zbog tvojih ispita treba ziva u grob da legnem i da umrem da bi se solidarisala sa tvojom „mukom“ sta bre pizdis ako ti je toliko tesko batali pa idi da kopas kanale ili cuvaj ovce svaki je posao dobar  ‘oces ja da izlazim na ispite sta ‘oces bre kazi sve ce majka da ucini ne uci se 20 minuta dnevno ja sam ucila satima iz knjizurina koje ne mozes ni da zamislis sve vam je sazvakano pa vam je i to tesko uostalom tesko ti je zbog tebe ja sam svoje obavila cuj tesko a nije ti tesko da satima drkas po igricama kao neko dete ucuti da ti ne dodjem zgazicu te…………

Tresak slusalice zaglunu mi gluvo praskozorje, al’ da zaspim ponovo, nece da moze.

Na posao sam stigla izbecena. Ma lako je meni, znam, sta je posao u odnosu na studiranje. Ovo danas, zajebano. Uh, milu li ti pilulu detinju, samo da dodjem i da te se docepam.

Podne, vrucina, spava mi se, glava boli pa razbija…

Zvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

– Mala, osmica!

– Mars stoko, bas me briga…tras slusalicom, da mu bar malo zaglunem makar podne.

Zvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

– Ej, debelice, nemoj se ljutis na sina jedinca, na cedo tvoje, kupicu ti sladoled, majke mi, ljubim teeeeeeeeeeeeeee, odo da se i ja ubijem od sladoleda, zasluzio sam jebote! Cmok, cmok, cmok, volim te…ma dobro, znam da i ti mene volis i kada te ispizdim, caoooooooooooooo! Tutututututttuuu

Strvina mala, platice mi.

36 коментара »

  1. Izgleda da deca na sebe misle a roditelji su okačeni na čiviluku….Što sam stariji sve više kontam kako se bahato ponašam zarad mojih „velikih“ problema, a već sutra mi je sve to malo i sitno….A roditelji ko roditelji, uvek imaju razumevanja…

    Коментар од Punky — јун 23, 2008 @ 6:10 am | Одговор

  2. ali Bolonja!!!

    😀 😀 😀

    Коментар од atajlo — јун 23, 2008 @ 11:23 am | Одговор

  3. Živela Bolonja!

    Коментар од Punky — јун 23, 2008 @ 4:30 pm | Одговор

  4. ljubi ga majka cisto sumnjam da ce da plati! 🙂

    Коментар од zajebant — јун 23, 2008 @ 5:26 pm | Одговор

  5. Budi bre srecna sto te zove. Zamisli da ga nema danima i mesecima, opet bi ga pljuvala…Zlato majkino:-)

    Коментар од bubazlatica — јун 23, 2008 @ 7:13 pm | Одговор

  6. Ma neka ga takvog 😀 Bolonja je to š’a se buniš … 😛

    Traži mu ženo raspored ispita pa isključi telefon 24h pre i malo posle :mrgreen:

    Čestitam za osmicu 😉

    Коментар од Suske — јун 23, 2008 @ 7:33 pm | Одговор

  7. Ili ga bar utišaj 😀

    Коментар од Suske — јун 23, 2008 @ 7:33 pm | Одговор

  8. Il bar razumi da je sad došlo teško vreme a ne ko u tvoje šo bilo. 😀

    Коментар од atajlo — јун 23, 2008 @ 7:37 pm | Одговор

  9. što si ti neka nadrndana u tri noću? :mrgreen:

    Коментар од zihernadla — јун 23, 2008 @ 9:51 pm | Одговор

  10. A ja ocekivala da cete da me tesite, ccccccccccccccc

    Коментар од electrasdreams — јун 23, 2008 @ 10:11 pm | Одговор

  11. Sad me sramota, jao sto me sramotaaaaaaaaaaaaa

    Коментар од electrasdreams — јун 23, 2008 @ 11:00 pm | Одговор

  12. da poludis, nego sta! kako mozes da ostanes normalna kad ti dete tako tesko zivi?

    Коментар од magi — јун 23, 2008 @ 11:01 pm | Одговор

  13. magi, drugarice moja, jedina me ti razumes!

    Коментар од electrasdreams — јун 23, 2008 @ 11:15 pm | Одговор

  14. jadno ono dete, ne moze ni na rodjenu majku da se osloni 🙂

    Коментар од zajebant — јун 24, 2008 @ 6:24 pm | Одговор

  15. Jest vala, ne moze. A i platio mi je…sladoled.

    Коментар од electrasdreams — јун 24, 2008 @ 6:30 pm | Одговор

  16. ako je platio sladoled…onda da ti oprosti što si bila gruba, aj i ti njemu, pa da ti opet oprosti :mrgreen:

    Коментар од zihernadla — јун 24, 2008 @ 8:36 pm | Одговор

  17. Joj, bas mi nekako slatko lego ovaj post… A samo kad zamislim i jednu i drugu stranu, kosa mi se dize na glavi, a ti si sve tako lepo srocila, kao da to nije nista. Neki tamo ispitcic bolonjski…
    Kutiju sladoleda da kupis detetu, znas !
    Super je…

    Коментар од DEDA — јун 24, 2008 @ 9:19 pm | Одговор

  18. zih, ja gruba???!!!

    Коментар од electrasdreams — јун 24, 2008 @ 9:20 pm | Одговор

  19. U istim smo govnima! Prva godina, samo sto nije prosla. Pa, naravno, po Bolonji. Uci, kao mutava, zaista. Polaze kolokvijume, pa za ispitni rok, ostane malko, ali dovoljno da te izdrnda. Prijavila sada 6 komada. Vrlo ambiciozno. Resila cak, da proba sa onom bubicom. Ja, trtaros. Mislim, govorim, ulecace te pa ce te zapamtiti zlotvor. Nemoj to raditi, kukam ja, al, ne odustaje. Kaze, da vidis koliko ih je u amfiteatru sa bubama. Ali, ja ne verujem. Nadam se da ce ipak odustati. Samo mi trenira zivce, majku joj j…. Videcu do petka. I to sve treba uvezbati u paru sa nekim.

    Коментар од Duda — јун 24, 2008 @ 9:30 pm | Одговор

  20. A bre deda, jel ti ‘oces na prosjacki stap da me dovedes. Ja bre nisaam polagala ispite za sladoled, kakvo je ovo vreme danas? To mu bio sesti ove godine, znas li ti bre posto 6 kutija sladoleda? Ccccccccccccc

    Коментар од electrasdreams — јун 24, 2008 @ 9:31 pm | Одговор

  21. Dudo bre, pa sta ako polazu kolokvijume? Pa to im je posao bre, jedini, sta ‘oce vise?! O kakvim bubicama pricas, nista ja ne razumem.

    Коментар од electrasdreams — јун 24, 2008 @ 9:33 pm | Одговор

  22. jesi, jesi…prvo, ne pričaš sa njim u tri ujutro, a njemu teško studiranje, što ti naravno ne razumeš…drugo, dete ti platilo sladoled, a ti njemu? I još ti sve oprostio što te zvao a ti spavala kad se on mučio :mrgreen:

    Коментар од zihernadla — јун 24, 2008 @ 9:42 pm | Одговор

  23. Uh zih, mozda si u pravu, moracu da budem pazljivija drugi put. A evo sada mi se zdronjavile trepavice od kajanja. Bicu dobra, majke mi, nikada vise necu spavati u 3 i 10 ujutru. Ali nikada!

    Коментар од electrasdreams — јун 24, 2008 @ 9:59 pm | Одговор

  24. Čestitam za osmicu! A ti si ovo tako lepo ispričala, da su mi oči zasuzile. Ponos majkin, ljubi ga majka! Imaš divnog sina i baš ume sa tobom! 😀

    Коментар од Charolija — јун 24, 2008 @ 10:57 pm | Одговор

  25. Nista ne kazem novo. I treba da polaze kolokvijume, stvarno streba, ali sestro, sve to kosta i mene debelih zivaca. Mama, ovo, mama ono, kucaj seminarske, pliz kevi, odnesi da se kopira, ukorici, ona ce za to vreme prosetati kera, pa daj ovo, daj ono. Znaci, studiram i ja. Ne zove me telefonom jer zivi samnom, ali bi isto tako, kao i tvoj sin bilo da je negde drugde. A o bubici ne smem ovako, da nas neko ne odruka. Ha, ha, pitaj sina sta i kako se to radi. Jako je rizicno, boji se i ona, nadam se da ce odustati.

    Коментар од Duda — јун 25, 2008 @ 2:10 pm | Одговор

  26. E dobro je da si se opet dokopala kompa…. i sada samo pisi, a vidim tema kolko hoces….a ti kako to sve lepo i nama ispricas i duhovito i….
    bas si mi falila, a nije te bilo dudo,dugo….
    pozzzzzzzzzz
    i ne iskljucuj telefon….ne, nocu… 😀

    Коментар од sarah — јун 25, 2008 @ 5:01 pm | Одговор

  27. Ma ne iskljucujem, taman posla! Pa kako bih bila na usluzi drugacije? Vidis koliko razloga za intervencije ima?!

    Коментар од electrasdreams — јун 26, 2008 @ 5:42 pm | Одговор

  28. Ma kakav prosjacki stap? 😀
    Ubijas se radeci zbog njega, ko i svi mi koji imamo decu i zelimo da budu obrazovani u uspesnu sutra… Sta je kutija sladoleda, kad deca postizu uspeh. Samo napred !!!

    Коментар од DEDA — јун 27, 2008 @ 8:10 pm | Одговор

  29. Ma salim se deda. Umesto sladoleda dobio je Krf. Malo li je? Ali zasluzio je, ostade samo jedan ispit za septembar, a ja sam jedna ponosna mama.

    Коментар од electrasdreams — јун 27, 2008 @ 8:17 pm | Одговор

  30. ja ću da te zovem svaku noć dok i meni ne daš Krf 😀

    Коментар од zihernadla — јун 29, 2008 @ 10:18 am | Одговор

  31. a ja ću tebi sladoled 😀

    Коментар од zihernadla — јун 29, 2008 @ 10:18 am | Одговор

  32. Mozes, samo molim te, pitaj me nesto stvarno vazno sto zahteva hitan odgovor. nemoj da zoves za dz, onda od Krfa nema nista.

    Коментар од electrasdreams — јун 29, 2008 @ 5:55 pm | Одговор

  33. A koji ti je broj telefona?

    Коментар од RainDog — јул 2, 2008 @ 10:52 pm | Одговор

  34. Iju, pa nije valjda da samo ti ne znas?!

    Коментар од electrasdreams — јул 3, 2008 @ 8:25 am | Одговор

  35. znaš šta, mama, ja bih bila ponosna 😀 jes’ da mala razmažena stoka po ceo dan drka igrice i ispizdi na tebe u tri noću, ali ‘Kupicu ti sladoled, majke mi’ je potpuno božanstveno! 😀

    Коментар од lost — јул 4, 2008 @ 11:15 pm | Одговор

  36. ma jeste, naravno. Zna on to. I ume.

    Коментар од electrasdreams — јул 5, 2008 @ 3:38 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

