Electrasdreams’s Weblog

јул 5, 2008

Blesava 4

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 9:43 pm

Nisam imala hrabrosti da pisem i cetvrti nastavak, ali me je tekst Raindoga podstakao. A mozda ce mi biti lakse iako znam da time sebe samo tesim?

Nakon mnogo vremena i muka sa birokratama, zakonima, propisima, pravilima…uradih jedino moguce. Moj mali sticenik, posle zavrsenog 1. razreda, uskoro ide u hraniteljsku porodicu. To je sjajno, svesna sam da je to najbolje resenje, ali plasim se tog dana nenormalno. Kako cemo to oboje podneti? Pravilo je da se takva deca daju na hraniteljstvo u drugi grad, a mene hvata panika od toga sto nece biti blizu mene da mogu u svako doba da otrcim i uradim sta treba kao do sada.

Imam potrebu da kazem da je to sjajno dete, da je zasluzio svaki minut koji sam mu posvetila.

Imam potrebu da kazem da ga nikada necu napustiti i prepustiti, jedino se plasim rastanka. Panicno.

Imam potrebu da kazem da je postojalo i bolje resenje, ali nas zakon je takav kakav je, pa izbora nema.

I hocu da kazem da nikada nesto konfuznije ne napisah od ovog sada.

36 коментара »

  1. Mala je Srbija, nema gde da ode daleko … ništa se ne sekiraj …
    A ti niti si blesava, niti si paničar, niti si konfuzna … dobro možda sad malo jesi …
    Biće sve u redu electra … ja sam tu od prvog dela, i mogu samo da kažem da si uradila sjajnu stvar.

    Svaka ti čast, još jednom.

    Коментар од Suske — јул 5, 2008 @ 11:21 pm | Одговор

  2. Svaka cast na hrabrosti!!!!

    Коментар од zelenavrata — јул 6, 2008 @ 12:27 am | Одговор

  3. Kao sto Suske rece ,nije Srbija toliko velika da bi nesto bilo daleko.

    Коментар од zmajcek — јул 6, 2008 @ 9:52 am | Одговор

  4. slusaj, elektra…sad sam morala s mobilnog da kopam po tvom blogu da bih videla o cemu se radi. usput se nekoliko puta susrela sa sobom i sa jos kojecime. ali na stranu to sve. ja imam jednu potpuno identicnu pricu, s tom razlikom sto je moje dete zensko i sto sam ja htela da ga usvojim. odbili su me cak i za hraniteljstvo zbog nekih potpuno sumanutih razloga i sad mislim da necu zaspati do prekosutra. sedecu na ovoj terasi i pustiti da me komarci izujedaju do neprepoznatljivosti.

    Коментар од magi — јул 6, 2008 @ 10:15 pm | Одговор

  5. Verujem da ce se taj decak uvek tebe secati i da vaš trenutni rastanak ne treba da znači i rastanak zauvek.

    Коментар од IvanB. — јул 6, 2008 @ 11:12 pm | Одговор

  6. Au Elektra, nisam ovo čitala…sjajna si ti žena, svaka čast…biće to kako treba, mora da bude.

    Коментар од zihernadla — јул 7, 2008 @ 1:07 am | Одговор

  7. I ja mislim da si OK, ali iz sasvim drugih razloga.
    Ovde… ne znam o čemu pričaš, da nađem to što ostali pominju ne umem… 😕 Donekle kapiram šta je tema, a ako to dobro radim, onda iznosim načelno mišljenje da su oni koji se odlučuju na takav korak ljudi #1.

    Коментар од atajlo — јул 7, 2008 @ 8:28 am | Одговор

  8. nisam znala za to tvoje dete. svaka ti čast, iskreno 🙂

    Коментар од lost03 — јул 7, 2008 @ 12:15 pm | Одговор

  9. Bezgranicno se divim ljudima koji se odluce na takav korak. Nema vece humanosti, pozrtvovanosti i plemenitosti nego usvojiti neko nevino, napusteno celjade. Zakon je jeziv, komplikovan, nepravedan. Drzim ti fige da prebolis ovu situaciju.

    Коментар од bubazlatica — јул 7, 2008 @ 5:38 pm | Одговор

  10. Hvala vam svima za podrsku. Samo da objasnim. Ja nisam ni htela da usvojim to dete, pokusala sam, a pokusavacu i dalje da dobijem starateljstvo.Medjutim, o nasim zakonima ne zelim da pricam jer cu poludeti. Svuda u svetu su zakoni o starateljstvu strogi, i to je u redu, ali kod nas su, blago receno besmisleni.
    Dobro je to sto, dok je u hraniteljskoj porodici, niko ne moze da mi zabrani da sa njim budem u kontaktu i da i dalje vodim racuna o njemu. Da sam sa njim u rodu, ne bi mi ni rekli gde je, i tako bi bilo do punoletstva. Koji idiotizam! Ovako, to mi daje sigurnost da ce se o njemu dobro starati. Samo da preguramo to prvo odvajanje, pa smo na konju. Da Bog pozivi mobilnu telefoniju! I dalje me je strah, i sto se vise blizi dan sve sam ludja. Strepim da ga ne odvedu a da ja to ne znam. Oni misle da je tako bolje, a ja se nadam da nisu toliko ludi. Videcemo.

    Коментар од electrasdreams — јул 7, 2008 @ 6:33 pm | Одговор

  11. Magi, tebi moram da odgovorim. Za hraniteljstvo ti prvo pretresu, kroz raznorazne provere, familiju do bar sestog kolena unazad, pa posle moras na obuku bar sest meseci /ne znam samo kako se na toj obuci uci ljubav?/, pa posle te opet posmatraju dok se ne smiluju da ti daju neko dete. A uopste ne znaci da bi dobila dete koje zelis, vec kako vrli strucnjaci odluce sta je za dete i za tebe najbolje. Za sve ovo vreme doktorirah i pravo i socijalu i sve ostalo, koje kolicine knjiga i spisa procitah da ti i ne pricam, pragove koje sam obijala nisam ni brojala; valjda i ne umem dotle da brojim. Ali ne odustaj. Samo jedno dete sklonjeno sa ulice je ogroman ucinak u ovom suludom svetu. Znas muka mi je od onih humanista koji zarko zele da spasu svu decu sveta. ‘Ajde nek pocnu od samo jednog deteta. Pozdravljam te, sve sto te interesuje pitaj na pp.

    Коментар од electrasdreams — јул 7, 2008 @ 6:44 pm | Одговор

  12. Samo i ja da objasnim da i jesam shvatila da je reč baš o starateljstvu.
    Drži se elektra ❗ 🙂

    Коментар од atajlo — јул 7, 2008 @ 6:57 pm | Одговор

  13. jeste, istina. i meni se dize kosa na glavi od tih sto bi da rese problem gladi u svetu,a preskacu gladnog ispred svog praga.radujem se da cu razmeniti s tobom misljenja i iskustva cim budem imala bolje uslove za to. drzim ti fige!

    Коментар од magi — јул 7, 2008 @ 9:23 pm | Одговор

  14. Шта ћеш, живот тражи своје…

    Коментар од КОНСТАНТИН — јул 8, 2008 @ 7:40 am | Одговор

  15. Potresna prica, a o nasem zakonu ne zelim ni da zucnem jer i ja odmah dobijem ospice….moja dobra prijateljica radi kao psiholog u Nisu i znam skoro sve u zakonske peripetije, oko starateljstva ili usvajanja… tako, da je to strasno!!!!!
    Da treba poceti od jednog deteta,kao sto kazes, divim se tvojoj snazi i hrabrosti….pozrtvovanju….drzim ti palceve….
    veliki pozzzzz

    Коментар од sarah — јул 8, 2008 @ 2:45 pm | Одговор

  16. Nisam znala za ovaj tvoj podvig, a vidim da se radi o četvrtom delu. Tebi najveće poštovanje , a momčiću sreću,i da se vaša veza ne prekine. Još jednom, respect!

    Коментар од makarone — јул 9, 2008 @ 7:02 pm | Одговор

  17. Znam za sva zakonska sranja. Imam u komsiluku divan par koji ne moze da usvoji dete. Nemaju „povoljne stanbene uslove“. Odustali i resili da gaje rasne pse. I usvojili jednog kog su smestili u praznu kucu u Kisacu, obilaze svaki dan, setaju ga, hrane, maze. Da li je stvarno presudan stambeni prostor? Kretencine. Mogu da zamislim kako se osecas? A kako ce ti biti na rastanku?, Uh, imam dve cerke… Zamisljam i suze mi krecu… Niko vas ne moze rastaviti, ako ne zelis! NE DAJ!

    Коментар од Duda — јул 9, 2008 @ 9:36 pm | Одговор

  18. Procitao sam ovo jos juce i nisam komentarisao. Treba srca za komentar.
    Iskreno, divim ti se na trudu koji si ulozila i dajem punu podršku daljim naporima za dobijanje starateljstva.

    Коментар од orpheus — јул 10, 2008 @ 6:49 am | Одговор

  19. Dela govore o velicini srca!
    Zelim ti da uspes u svemu sto si naumila!
    pozz

    Коментар од Naivna — јул 11, 2008 @ 12:26 pm | Одговор

  20. Moja nadanja da uspes su skroz uperena ka tvom cilju. Drzim ti palceve i zelim srecan zavrsetak. Veliki pozdrav velikoj zeni i jos vecem srcu !!!

    Коментар од Deda — јул 17, 2008 @ 10:21 am | Одговор

  21. El, ima li šta novo? 🙄

    Коментар од atajlo — јул 18, 2008 @ 7:44 am | Одговор

  22. Do sledece nedelje nista.

    Коментар од electrasdreams — јул 18, 2008 @ 2:17 pm | Одговор

  23. 😕

    Коментар од atajlo — јул 19, 2008 @ 12:26 pm | Одговор

  24. Ja verujem da ce se to sve resiti na obostrano zadovoljstvo. Mora bre!
    Zasluzili ste da ostanete zajedno.
    Nema sam pred ovakvim delima, to moze samo hrabra osoba koja ume da voli bezrezervno!
    Dace Bog da ostanete zajedno!

    Коментар од zelenavrata — јул 19, 2008 @ 11:02 pm | Одговор

  25. I ja stalno mislim na tebe i dete i stvarno zelim da ostanete zajedno. Ako ima boga, vidi vas i odlucice da tako treba. Nista nije slucajno, pa ni to sto si ti odabrala njega ili on tebe. Drzim palceve. Javi se, ako mozemo nekako da ti pomognemo.

    Коментар од Duda — јул 20, 2008 @ 8:24 pm | Одговор

  26. Javi nam se malo, pricaj bilo sta, bice ti lakse, mozda, da malo skrenes misli. E, sto se zivot namesti, bas onako kako ne treba. I dalje mislim na vas dvoje i zelim, da u petak napises da je sve ok.

    Коментар од Duda — јул 22, 2008 @ 7:06 pm | Одговор

  27. Mislicu na Vas danas.

    Коментар од zelenavrata — јул 24, 2008 @ 10:35 pm | Одговор

  28. Tu sam, uz tebe!

    Коментар од zelenavrata — јул 25, 2008 @ 10:26 am | Одговор

  29. Bez obzira na ishod, javi nam kako je prosao danasnji dan. Znas kako se brinemo, svi mi i cekamo da nam se javis! Valda je uspelo to sto smo svi bili na vasoj strani?

    Коментар од Duda — јул 25, 2008 @ 7:44 pm | Одговор

  30. Da, cekamo i nadamo se da smo bar nasim mislima i recima, nesto malecko pomogli. Javi nam ishod.

    Коментар од zelenavrata — јул 26, 2008 @ 12:31 am | Одговор

  31. Zena rodjena za trening zivaca,javider nam bilo sta zeno 😛

    Коментар од Zmajcek — јул 27, 2008 @ 1:58 pm | Одговор

  32. imas li jos moj broj ili da ti saljem ponovo….
    😀

    Коментар од sarah — јул 27, 2008 @ 3:26 pm | Одговор

  33. Samo me pustite jos malo, molim vas. Mozda cu jednom moci da pricam o svemu. Dete je otislo u hraniteljsku porodicu.

    Sarah, imam oba telefona.

    Коментар од electrasdreams — јул 27, 2008 @ 6:10 pm | Одговор

  34. Jebiga.

    Коментар од zelenavrata — јул 27, 2008 @ 7:22 pm | Одговор

  35. Jebem im mater, hitlerovsku. Oni brinu o detetovoj psihi. Dzudze jedne, idiotske. Jao, nemam reci utehe za tebe draga, ali sam zato puna jeda, kao sto vidis. Naravno, ne moras vise nista da kazes, sve nam je jasno… Jebem ti drzavu i sve po spisku, velike dusebriznike!!! Izvini, moooooolim te… tako sam se toga i plasila! Ja imam dve cerke od 29 i 25 godina. Razvedena 13. Tata ih ne ferma, narocito mladju. Ja sam im bila sve i ostala, sve. Prolazila kroz sve njihove faze, kao i one kroz moje. One su moj zivot, ali do daske. Znaci, one, pa onda prazna mesta, pa svi ostali po redu bliskosti. Znam kako ti je, divim ti se na hrabrosti i strasno mi je zao sto prolazis kroz takvu patnju. Zelim ti da se ta veza izmedju vas ne prekine, a verujem da ce on uvek znati ko mu je prava „mama“.

    Коментар од Duda — јул 28, 2008 @ 8:15 pm | Одговор

  36. Jedno ne razumem – jesu li ti ponudili i da li je tebi palo na pamet da bi TI mogla biti detetu hraniteljica, što praktično i jesi bila svo ovo vreme?

    Коментар од NenaS — август 24, 2008 @ 9:55 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

