Electrasdreams’s Weblog

август 7, 2008

Blog

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 7:26 pm

E pa polako ali sigurno gubim zivce sa napravom zvanom blog. Nesto se, vec evo vise od mesec dana, sa mojim blogom desava. Sta, nemam pojma. Ako neko ume da me prosvetli, molim da bude ljubazan-a i da to uradi. Placam zahvalnoscu.

Ovako:

Svaki put kada izadjem na svoj blog trazi da se ulogujem, a kada to pokusam odbija mi pass pa moram da trazim novi i svaki put dobijem drugi koji za sledeci put ne vazi. Pokusala sam da nekog kontaktiram na wordpressu, naravno bez uspeha.

Da li sam ja nesto zabrljala ne znam, ali ovo nervira do zla Boga.

Unapred zahvalna, neznalica zvana electrasdreams.

Pomagajte bre!

87 коментара »

  1. Kada dobijes taj novi password i udjes u dashboard, idi odmah na USERS – na desnoj strani skroz u liniji gde je WRITE, MANAGE, DESIGN, COMMENTS,…… Setings, Plugin, USERS. E tu kliknes na USERS, i onda na svoj username kliknes, i onda na dnu upises novi pasword za ponovno ulogovanje. Npr. „Electradreams“ – ovo je samo hipoteticki primer.

    Pokusaj, pa javi jel uspelo?

    Коментар од IvanB. — август 7, 2008 @ 11:44 pm | Одговор

  2. Nisam napisao da kada napises novi password onda na dnu stranice kliknes na UPDATE PROFIL. Za svaki slucaj i to da napisem.

    Pozdrav i nadam se da ce uspeti.

    Коментар од IvanB. — август 7, 2008 @ 11:53 pm | Одговор

  3. Ucinih to, hvala ti. Videcemo da li je uspelo?

    Коментар од electrasdreams — август 8, 2008 @ 6:41 am | Одговор

  4. Izgleda da jeste, wow!

    Коментар од electrasdreams — август 8, 2008 @ 6:42 am | Одговор

  5. Naravno da je bez uspeha. 😡
    Al snašla si se uz malu pomoć prijatelja. 😀

    Коментар од atajlo — август 8, 2008 @ 9:58 am | Одговор

  6. Taman htedoh da kazem kako imam resenje kad ono Ivan pritrcao i pomogao dami u nevolji.
    Moje resenje bilo je puno jednostavnije.
    Kliknes i otvoris novi blog.
    🙂
    😛

    Коментар од Orpheus — август 8, 2008 @ 10:32 am | Одговор

  7. Hvalaaaaaaaaaaaaa, ovo radi jos uvek, da ne poverujes.

    Коментар од electrasdreams — август 8, 2008 @ 11:51 pm | Одговор

  8. Bas je lepo kada, ovim putem, neko moze da ti pomogne. Kada je nas kompa riknuo, totalis, jednostavno nismo imali koga da zovemo da nam ga sredi. Moj zet je bio na putu, tako da smo bili bez njega jedno nedelju dana. Uh, kada se navuces na kompu, tesko je bez njega. Jedva ga je doveo u red. Ni sada bas nije sve sredjeno. Izgubili smo i Kasperskog. Pa, valda ce nam ga srediti, kada se opet vrati sa puta.

    Коментар од Duda — август 9, 2008 @ 5:19 pm | Одговор

  9. Radi li?

    😛

    Коментар од atajlo — август 11, 2008 @ 2:28 pm | Одговор

  10. Cuvaj ovo, El, ni ja to nista ne znam, da imamo kad skenjamo opet nesto.

    Коментар од zelenavrata — август 11, 2008 @ 4:01 pm | Одговор

  11. Radi dabome i naravno da cu cuvati, vidis da sam vo?

    Коментар од electrasdreams — август 11, 2008 @ 5:24 pm | Одговор

  12. Kakav sad pa vo, kad ti je konačno avatar sa ždrebetom stabilan? 😯

    Коментар од atajlo — август 11, 2008 @ 5:50 pm | Одговор

  13. Kaćemo dučimo smajlije i štelovanje kloka? 🙄

    Коментар од atajlo — август 11, 2008 @ 5:50 pm | Одговор

  14. Ocu ja kurs za smajlije, ne umem da se osmehnem, znam obican smajli i da se isplezim i to je to.
    Ko ce da nas uci? A, kloku mi namestise i ne diram je.

    Коментар од zelenavrata — август 11, 2008 @ 7:37 pm | Одговор

  15. @zelenavrata; Kad naučiš da se plAziš, preporučiću te jednom stručnjaku. 😛
    A El ću dučim lično ja. 😀

    Коментар од atajlo — август 11, 2008 @ 7:46 pm | Одговор

  16. Idem sada i ja da proverim pomoć prijatelja

    Коментар од makarone — август 11, 2008 @ 10:17 pm | Одговор

  17. Atajleta, pazi samo da prilikom doucavanja ovog vola / zdrebe je samo avatar/, ne stuknes iz pameti.Ja nemam pojma o kakvom stelovanju pricas a o smajlijima mogu samo da sanjam. Tako mi je znanje „stabilno“. Ali ako hoces da treniras zivce, rado cu se prepustiti doucavanju uz svu zahvalnost ovog sveta.
    Naucili me da turam slike, znala jedno pet dana i sada opet ne znam. Kreten bre!

    Коментар од electrasdreams — август 12, 2008 @ 7:11 am | Одговор

  18. Meni se čini da je neke od nas neko hakovao. Nestale su mi slike sa jedne strane. Prosto isparile. 🙄 , ali sam ih uspešno vratila.

    Što se tiče smajlija odeš na ovu stranu i tu su ti svi koje možeš da koristiš http://faq.wordpress.com/2006/06/04/what-smilies-can-i-use/
    Tamo gde hoćeš smajlija ukucaš ono iz prvog reda, ali sa razmakom obavezno i eto ga! 8)

    Коментар од Charolija — август 13, 2008 @ 7:52 am | Одговор

  19. Probaj, nadam se da sam pomogla!

    Pozdrav

    Коментар од Charolija — август 13, 2008 @ 7:55 am | Одговор

  20. El, dogovorili smo se da hoću pred tvoj polazak u Beograd. Ne pričam u prazno. 🙂

    Коментар од atajlo — август 13, 2008 @ 8:19 am | Одговор

  21. 8-0

    Коментар од electrasdreams — август 13, 2008 @ 3:39 pm | Одговор

  22. Aha, bas sam pogodila. Ma jok, beznadezno, preostaje mi samo da se prepustim atajleti. Atajlo, dogovoreno!

    Коментар од electrasdreams — август 13, 2008 @ 3:40 pm | Одговор

  23. OK. Još samo neke sitnice da utanačimo, tipa kad počimamo, koja ti je lozinka, zašto moja konekcija na ADSL-u ne može da „drži“ duže od dva minuta, mada sam
    – skidala filter
    – vraćala filter
    – isključila jedna telefon
    – isključila oba telefona
    – kupila novu telefonsku utičnicu sa „razdelnikom“ 🙄
    – proverila u tel. centrali da li je do njih (4.683.201 put 😦 )
    – zvala 0700700100 400.683.201 puta i:
    utorak:

    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    sreda:
    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    – Vaš poziv je sada osmi na redu. Hvala na strpljenju.
    četvrtak:
    – Vaš poziv je sada treći na redu. Hvala na strpljenju.
    petak:
    – razmišljala zar nije gram. ispravno „po redu“? Ili „u redu“? Ili je ipak „na redu“?
    🙂

    Коментар од atajlo — август 13, 2008 @ 6:06 pm | Одговор

  24. *** Zeno, jel jos radis, il ides na neki odmor? Prodje li ti kontrola? Kod nas upadose na bum, kao slucajna poseta…ma ajde.

    Коментар од bubazlatica — август 15, 2008 @ 12:10 pm | Одговор

  25. Radim do 25. Kakva bre kontrola??? Kuku! Cujemo se, zvacu te.

    Коментар од electrasdreams — август 15, 2008 @ 12:55 pm | Одговор

  26. Ovo opet ne radi. Stvarno cu dici ruke od svega.

    Коментар од electrasdreams — август 15, 2008 @ 12:55 pm | Одговор

  27. heej! meni je odmah prijavio neki eror čim sam stala kod tebe, pa sam moralaponovo da se logujem. treba možda da isključiš snapove i mene je to zezalo.

    Коментар од lost03 — август 15, 2008 @ 8:52 pm | Одговор

  28. Jos kada bih znala sta i kako???

    Коментар од electrasdreams — август 15, 2008 @ 9:41 pm | Одговор

  29. idi na DASHBOARD, pa DESIGN, pa EXTRAS, pa onda odštrikliraj gde piše – enable snap shots 😉

    Коментар од lost03 — август 15, 2008 @ 9:55 pm | Одговор

  30. Draga, rekoh ti iz prvog reda ‚‚Tamo gde hoćeš smajlija ukucaš ono iz prvog reda…‚‚ 8)

    Коментар од Charolija — август 16, 2008 @ 1:35 am | Одговор

  31. Ja naucila;) 🙄 🙂 😛 😦 …….
    E, ako sam ja uspela, svako ce!

    Коментар од zelenavrata — август 18, 2008 @ 4:52 pm | Одговор

  32. Ja mislim da sam naj, naj, naj gluplja, sto se tice kompe. Ni ja nisam imala pojma gde da nadjem te male zute. Bas vam hvala na tome,
    sada jos samo da probam da ih i udenem. Sada cu pa cete videti da li sam uspela: nisam, sta sam vam rekla? Pronasla smajlije, spisak, ali ne znam dalje. Gde je ono dashboard, design, extras? I need a little help from my friends, please!

    Коментар од Duda — август 18, 2008 @ 6:09 pm | Одговор

  33. zar vam nije lakše da samo stanete kursorom na smajlija i odmah vam piše kako da ga napravite 😀
    😡 😕 :mrgreen: 😈 💡

    Коментар од lost03 — август 18, 2008 @ 9:49 pm | Одговор

  34. Kazem ti, zeno, ne znam, koji kursor, koji smajli, gde????

    Коментар од Duda — август 19, 2008 @ 9:06 pm | Одговор

  35. Strelica bre, sa njom stanes na smajlica i vidis kako se cuka:)

    Коментар од zelenavrata — август 20, 2008 @ 10:45 am | Одговор

  36. Zelena, udjem ja u wordpress, kao sto je napisala carolija (br 18), i dobijem spisak raznim smajlija, ali ne znam sta dalje. Evo probaj ti, pa ces videti. Kad god kliknem na nekog smajlija, nista se ne desava. Probam da otkucam to kako pise npr. :), ne dobijem smajlija nego ostane to kako sam napisala. E, to ne razumem, jer ocigledno ne radim dobro, a tako volim smajlice!!! 😦

    Коментар од Duda — август 20, 2008 @ 12:53 pm | Одговор

  37. Opa, bato, kako samn ga sada dobila, nemam pojma! Pa nisam znala da se smajli pojavi tek kada posaljem komentar. Izgleda da sam naucila! Ha, ha!:oops:

    Коментар од Duda — август 20, 2008 @ 12:55 pm | Одговор

  38. Jesssss! Hvala i tebi i caroliji, jeeeee!

    Коментар од Duda — август 20, 2008 @ 12:55 pm | Одговор

  39. Brafooooooooo!:lol:

    Коментар од zelenavrata — август 20, 2008 @ 5:15 pm | Одговор

  40. E, jebiga, omatorilo se, refleksi popustili, mozak u drugoj! 😉

    Коментар од Duda — август 21, 2008 @ 1:26 pm | Одговор

  41. eve mene jopet, vidim da si rešila problem u medjutim, na čem’ ti čestitam i zafaljujem. 😉

    Коментар од shaputalica — август 23, 2008 @ 12:33 pm | Одговор

  42. Opet sam morala da uradim isto. ‘Ajde da vidim uspeh li?

    Коментар од electrasdreams — август 24, 2008 @ 7:09 pm | Одговор

  43. Jeste, ali dokle?

    Коментар од electrasdreams — август 24, 2008 @ 7:10 pm | Одговор

  44. Shap, cujemo se.

    Коментар од electrasdreams — август 24, 2008 @ 7:10 pm | Одговор

  45. Narode, samo da vas obavestim: selim se, potom idem na odmor, a neko vreme necu imati net ionako. Cujemo se posle svega. Pozdravljam vas i ocekujem bar podrsku sa po jednim ooooooooruk! Cao

    Коментар од electrasdreams — август 26, 2008 @ 10:31 pm | Одговор

  46. Samo hrabro, ooooooooooooooooooruk:)
    Sve najbolje da zavrsis, odmoris se i vratis.
    Srecno!!!!

    Коментар од zelenavrata — август 26, 2008 @ 11:35 pm | Одговор

  47. Ćao. Oruk. Odmori se, zaslužila si. 😀

    Коментар од atajlo — август 27, 2008 @ 8:25 am | Одговор

  48. ja ne znam ništa da ti pomognem…al možemo da pijemo kafu kad se vratiš….aaaajdeee…ooooruuuk! 😀

    Коментар од zihernadla — август 27, 2008 @ 2:23 pm | Одговор

  49. oooooruuuuuuuuuuk!
    ajde citamo se kad se vratis sa odmora.
    Selidba, …. uf nekako mi to uvek tesko pada i kad neko pomene tu rec.

    Коментар од IvanB. — август 27, 2008 @ 3:10 pm | Одговор

  50. Elektra, srecna selidba i cuvaj grbacu. OOOOOOO-RUK! Ko se seli, taj se ne veseli. Bice dobro, kad sve prodje. Ajd, cujemo se, i lepo se odmori posle svog cirkusa. Caoooooo!

    Коментар од Duda — август 27, 2008 @ 9:31 pm | Одговор

  51. draga moja nemam pojma sta se desava, znam samo da ako izgubis zivce sa blogom ne bi trebalo da se izgubis totalno… moras nekako ostati tu… pa makar gostovala na nasim blogovima..:-)))

    Коментар од NeMresBilivit — август 27, 2008 @ 9:58 pm | Одговор

  52. selis se???? ajoj… OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOrUUUUUUUUUUUUUUk!!!

    Коментар од NeMresBilivit — август 27, 2008 @ 9:59 pm | Одговор

  53. JA nemam pojma, nadam se da su ti ovi gore pomogli samo sam htela da ti mahnem 😀

    Коментар од mahlat — август 31, 2008 @ 7:45 pm | Одговор

  54. Ja sam ti odavno rekao:
    Izaberi naziv dommena i javi. Suske i ja završavamo sve ostalo, ti samo ima da pišeš.

    Коментар од RainDog — септембар 1, 2008 @ 5:11 pm | Одговор

  55. Fali ona kobilica po blogovima…….

    Коментар од zelenavrata — септембар 18, 2008 @ 3:46 pm | Одговор

  56. Narode, ja jos uvek bijem bitku za internet. Preselila sam se u centar grada i ne mogu da imam ni SBB ni ADSL ni koji djavo, na ivici sam tuce sa svima njima, a ne mogu da verujem, da li zivim u srednjem veku??????

    Коментар од electrasdreams — септембар 19, 2008 @ 7:58 am | Одговор

  57. Auuuu pa zato tebe nema?
    Možemo li nekako da pomognemo?

    Коментар од Suske — септембар 19, 2008 @ 8:54 am | Одговор

  58. 😯 što ne možeš jbt???

    Коментар од zihernadla — септембар 19, 2008 @ 9:11 am | Одговор

  59. Jel treba pomoc za sibanje?
    Odma dolazimo da ih razbucamo ko picke.

    Коментар од zelenavrata — септембар 19, 2008 @ 12:06 pm | Одговор

  60. Eeee, tako ti je to… i ja bijem bitku sa monopolistima u 21.veku
    Ako je za utehu, rekli meni promena broja tj. dodavanje jebene 2 ce biti do kraja 2009. prvo moraju okolna naselja oko grada da obezbede sa ADSL-om (!!!) – ko da ce deda Milojku bas trebati ADSL(!!!)…

    Коментар од IvanB. — септембар 19, 2008 @ 1:06 pm | Одговор

  61. Ista situacija ti je i kod nas u NS. Moji cerka i zet su u centru cekali dva meseca da im ukljuce SBB pa i internet. Strasno. Od ponedeljka se sele u Bg na Palilulu. Ne znam kakva je tamo sitjuejsn sa internetom! Cini mi se da ce i tu biti problema, a i uvericemo se svi vec u ponedeljak. Dobro se ti nama smestila i preselila i cuvaj zivce. Mozes ti, ipak, malo da se javis. A nadam se da si se i odmorila.

    Коментар од Duda — септембар 20, 2008 @ 10:19 pm | Одговор

  62. Kud nestade bre, ajde piši bre, nedostaju mi tvoji textovi!

    Коментар од Punky — септембар 21, 2008 @ 2:23 pm | Одговор

  63. Jos se hakam. Ako dodje do tuce, zovem vas. Veliki pozzz za sve.

    Коментар од electrasdreams — септембар 23, 2008 @ 12:30 pm | Одговор

  64. elektra???????? jel ima bolje nesto da se kaze na sve ovo sto ti se desava od: nemres bilivit!!!! ? ha? jel ima?

    Коментар од NeMresBilivit — септембар 23, 2008 @ 5:14 pm | Одговор

  65. NEMA! Hvala za podrsku, valjda ce uskoro biti sve kako treba?

    Коментар од electrasdreams — септембар 25, 2008 @ 11:07 am | Одговор

  66. drzim ti palceve i pratim teeee… 😀

    Коментар од sarah — септембар 26, 2008 @ 9:02 am | Одговор

  67. Sta uradi?

    Коментар од mahlat — септембар 26, 2008 @ 11:12 pm | Одговор

  68. uskoro, hm, uskorooooo…. o kako to dugacko traje…

    Коментар од NeMresBilivit — септембар 28, 2008 @ 9:54 am | Одговор

  69. Pisala spess, o konju, ja se setih tebe i dodjoh i vidim da su jos situLacije zajebate 👿

    Коментар од zelenavrata — септембар 30, 2008 @ 12:23 pm | Одговор

  70. Jos nista?
    Mada sam te vidla negde da komentarises, ne mogu se setim gde…

    Коментар од zelenavrata — октобар 4, 2008 @ 10:41 am | Одговор

  71. Dragi moji ja se jos natezem oko neta bez rezultata, ocito je. Jebem ti centar grada! Neizvesno do daljeg. Iscitah vas do pola, drugu polovinu sledeci put kada budem dezurna na poslu. Jebem ti vaki zivot. Sve vas pozdravljam i mislim na vas da znate.

    Коментар од electrasdreams — октобар 4, 2008 @ 10:43 am | Одговор

  72. I je ti jebem tak’i zivot 😀

    Коментар од mahlat — октобар 7, 2008 @ 11:48 am | Одговор

  73. Jebote, ja danas sklopih ugovor! SBB i ja! Ajd’ da vidim koliko cu jos cekati??? Stisnite te fige cvrsto.

    Коментар од electrasdreams — октобар 8, 2008 @ 9:25 am | Одговор

  74. imas odgovor kod mene, a tebi dugujem jedan email i jednu pricu…
    cekam da ti proradi net…..

    jako mi je zao, bio je to poluhoror odmor…..
    pozzzzzzz

    Коментар од sarah — октобар 10, 2008 @ 7:01 pm | Одговор

  75. WOW! Eno mi majstora u kuci, prikljucuje net! Ala je brzina, a?!

    Коментар од electrasdreams — октобар 13, 2008 @ 12:46 pm | Одговор

  76. Ha, drzim palceve da konacno projuri i prozuji taj tvoj net…. 😆

    Коментар од sarah — октобар 13, 2008 @ 2:07 pm | Одговор

  77. o’š ti ženo više da se konektuješ????
    Nekako sam navikla, mada mogu i telefonom, al’ nije to to, šta da čitam, Dostojevskog? 😯

    Коментар од shaputalica — октобар 13, 2008 @ 3:16 pm | Одговор

  78. gde je ta brzina vise ?

    Коментар од Zmajcek — октобар 13, 2008 @ 6:30 pm | Одговор

  79. Alo bre, evo namestise ga konacno! Ali??? Dabome da ima i ali. Tek sutra popodne mogu da idem po paket, dok zavrse svu papirologiju i ubace u sistem.
    A za brzinu, mislila sam na SBB, kako su brzi, nije proslo ni mesec i po dana da dodju.
    Shap, ima bre da vas podavim s pisanjem, samo da znas. U medjuvremenu, sta pa fali Dostojevskom? Nije, do duse, k’o ja, ali nek posluzi jos samo malo.

    Коментар од electrasdreams — октобар 13, 2008 @ 7:15 pm | Одговор

  80. DakleM, najebali smo kad se konektujes, pisnija 🙂
    Ajd vise, da bar tebi Godo stize 🙂

    Коментар од zelenavrata — октобар 13, 2008 @ 11:14 pm | Одговор

  81. čekamo sutra. to jest danas. u medjuvremenu neka ga meni Vajninger. Il’ Bulgakov. 😀

    Коментар од shaputalica — октобар 14, 2008 @ 2:51 am | Одговор

  82. aha…znači danas 🙂

    Коментар од zihernadla — октобар 14, 2008 @ 5:17 am | Одговор

  83. Jest danas, idem po paket mada sinoc je radio kao bog, mora da sam bila mnogo nadrndana pa se prepali.

    Коментар од electrasdreams — октобар 14, 2008 @ 7:39 am | Одговор

  84. Tezak neki paket cim je jos nema,da ja odem da joj pripomognem sas paket ipak sam ja dzentlamen :))))))))))))))))

    Коментар од Zmajcek — октобар 14, 2008 @ 4:36 pm | Одговор

  85. Moglo bi i bez te zajebancije, ZNAS!
    Salim se, cek bre da se ponovo isposnalazim, pa da vas malo citam, znas li u kom sam zaostatku bre?

    Коментар од electrasdreams — октобар 14, 2008 @ 8:33 pm | Одговор

  86. Nego zaboravih. Sta se bre zbiva sa atajlo??? Prvo nisam mogla kod nje, sada ne mogu da komentarisem…
    atajlooooooooooooooooooooooooooo, obecala si mi kurs! Sada kada ja dobih net ti utece neznano gde???!

    Коментар од electrasdreams — октобар 14, 2008 @ 8:36 pm | Одговор

  87. 🙂

    Коментар од archibald57 — децембар 15, 2008 @ 1:24 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

