Electrasdreams’s Weblog

октобар 14, 2008

Pa, da li mora?!

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 9:48 pm

Lepo htedoh da vam opricam sta mi se sve izdesavalo od kada ne pisem, ali ‘oces. OPET isto, ne mogu da se ulogujem. Isto kao prosli put. Pa dok sam nasla Ivanovo uputstvo, pa dok sam trazila novi pass, pa dok sam sve to uradila…sada samo mogu da bljujem vatru a ne da nesto suvislo pisem. Jebem ti i wordpress, i comp, i mene, i sve bre!

Dok ovo nacisto ne sredim, a moram jer cu da pobudalim, od pisanja nista.

Suske ce nadrljati, i jos neki, ali sta cu im. Tako mora da bude.

Eto, ne da mi se.

Ali, Bozemeprosti, bolje to da mi se ne da nego nesto drugo, pupupu…

‘Ajd zdravo, do daljnjeg.

12 коментара »

  1. Samo da vidim da li jos radi???

    Коментар од electrasdreams — октобар 14, 2008 @ 10:00 pm | Одговор

  2. Samo da si ti nama živa i zdrava i da si počela da pišeš! Pa gde si do sad? 😉

    Коментар од Punky — октобар 15, 2008 @ 4:29 am | Одговор

  3. Jaaaaaooooooooooooo 😦

    Коментар од Zmajcek — октобар 15, 2008 @ 8:25 am | Одговор

  4. Ti jauces??? Pa sta ja da radim?

    Коментар од electrasdreams — октобар 15, 2008 @ 9:40 am | Одговор

  5. pa namestaj bre to ,nemoj da ti ja doletim da to sredim 🙂

    Коментар од Zmajcek — октобар 15, 2008 @ 10:27 am | Одговор

  6. Elektra
    Ti definitivno ne trebas nista da sredjujes, samo treba da pises.
    Kod tebe dolaze oni kojima je sadrzaj bitan, a ovaj dizajn zadovoljava potrebe.
    Nikad nisam ni gledao bilo sta sto nisu tvoje reci na ovom blogu.
    Aj ti lagano, a mi cekamo, cuceci, cameci tvoje umotvorine s nestrpljenjem.
    Videh da sada imas dobar internet, pa sam siguran da ces cesce biti tu !!!
    Pozdrav od Dede…

    Коментар од Deda — октобар 15, 2008 @ 11:05 am | Одговор

  7. Ma sve je pod kontrolom.
    Sredićemo ako ima neki problem … 😀

    Коментар од Suske — октобар 15, 2008 @ 11:13 am | Одговор

  8. evo ja samo da te pozdravim, da vidim je si li se izborila sa racunarom i WP???

    😛

    Коментар од Naivna — октобар 15, 2008 @ 11:51 am | Одговор

  9. Kobilica je tu, znaci ubola si, mozes da nam pise 🙂

    Коментар од zelenavrata — октобар 15, 2008 @ 4:29 pm | Одговор

  10. Ne umem ko Suske da cackam kodove i sl., ali oko WP mogu solidno da ti pomognem. Moj mail imaš, pa…znaš i sama, ako zagusti, tu sam.

    Mada, što reče Deda, ne treba ništa da čačkaš, samo piši. Ako uspeš da se uloguješ. 😉

    Коментар од Aurora Borealis — октобар 15, 2008 @ 10:25 pm | Одговор

  11. Eh, da! Još nešto:
    ako je Zmaj uspeo mene da nauči, naučićeš i ti, 100 % ! :mrgreen:

    Коментар од Aurora Borealis — октобар 15, 2008 @ 10:26 pm | Одговор

  12. E od sutra pocinjem ozbiljno da ucim. Sve cu da vas smorim, ali izdrzite, hrabro.

    Коментар од electrasdreams — октобар 15, 2008 @ 11:00 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

