Electrasdreams’s Weblog

новембар 18, 2008

Cedo

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 12:22 am

– Pozovi tetku i pitaj gde je- dobih poruku od ceda mi moga oko 23h.

– Za koliko sati si imao zakazanu masazu?…odgovaram.

– Pa poljubio sam vrata.

– Odgovori mi na postavljeno pitanje.

– Pozovi, pitaj, pa mi javi.

– Ej bre, odgovori mi na pitanje, ako si zakasnio necu da je zovem.

– Jebote, jesi li blesava, imas kredit za bacanje.

– Ti si blesav, da si mi odmah odgovorio, ne bismo se toliko dopisivali.

– DACO, ja razumem da si ZENSKO, ali mozes li da shvatis da sam umoran kao pas, bio sam na treningu, napisah ti da ne znam da li u 22 ili u 23. POZOVI JE I PITAJ GDE JE.

– Nisi napisao.

– Alo bre, pozovi je i pitaj. Sto te bre Bog MENI uvali za majku?

– Necu, i znam zasto te to pitam. Ona od toga zivi i ako si zakasnio zato te nije sacekala, verovatno je otisla na sledecu masazu. A sada lepo idi kuci, pa kada budes siguran da mozes da ispostujes zakazano vreme i kada budes mogao da se setis u koliko sati ste se dogovorili,  ti joj javi pa idi. Sutra je prvo zovi i izvini joj se sto nisi dosao na vreme.

– Ti si luda skroz, jel’ ti vidis sta pises? Stojim u Bregalnickoj kao ludak ispred kuce i ne znam gde je. Obe ste lude.

– BUDALETINO TVRDOGLAVA, SVE TI JEBEM, IDI KUCI, HOCES DA TI SADA DODJEM DA TE POLOMIM? I ZOVI ME CIM STIGNES KUCI!

To je bilo u sredu vece. Jos ne govorim sa dragim mi cedom. Samo sluzbeno i to preko dede.  Mozda sam stvarno zensko, a?

19 коментара »

  1. LOL

    Prepoznao sam sebe i moju majku. Doduse, recnik u moje majke (inace prosvetnog radnika) je kud-i-kamo slobodniji (sa sve prozivanjem celokupne familije po ocevoj liniji), a ume i da potegne za ficikim atributima ubedjivanja, ali je forma odrzana, komplet!

    Dakle, to je to!

    And… btw… nisi zensko… ovaj, htedoh reci jesi! 🙂

    Коментар од noctua4u — новембар 18, 2008 @ 8:18 am | Одговор

  2. trebala si da odeš da ga polomiš :mrgreen:

    Коментар од zihernadla — новембар 18, 2008 @ 8:34 am | Одговор

  3. Sve vam je po PS-u. :mrgreen:
    I polovi i komunikacija 😀

    Ajde, ajde praštaj pa teraj dalje, naučiće da poštuje tuđe vreme, nemo’ si tak’a sadE 😉

    Коментар од Suske — новембар 18, 2008 @ 10:06 am | Одговор

  4. @ noctua4u, dobrodosao na blog, a sto se recnika tice i moj je jako bogat, svo to znanje sam prosula u direktnom razgovoru kada se javio po dolasku kuci. To sto ne mozes da se odlucis da li sam zensko ili ne, uf, to me zabrinu grdno.

    @ zih, daleko mi bilo ali trebalo je.

    @ sus, kada ce nauciti? Da postuje vreme i da odgovara na postavljena pitanja?

    Коментар од electrasdreams — новембар 18, 2008 @ 10:51 am | Одговор

  5. Eh, kad je njihovo vreme u pitanju, onda znaju da ga cene, a tudje….
    A, sto ne bi bila zensko a? 🙄

    Коментар од zelenavrata — новембар 18, 2008 @ 11:51 am | Одговор

  6. Ja bi ipak da se to pregleda za svaki slucaj :)))))))))))))))

    Коментар од Zmajcek — новембар 18, 2008 @ 12:44 pm | Одговор

  7. univerzalna prica

    Коментар од brmba — новембар 18, 2008 @ 12:58 pm | Одговор

  8. @zelena, a sto i da ne budem?

    @zmajcek, izvoli, samo budi nezan.

    Коментар од electrasdreams — новембар 18, 2008 @ 2:42 pm | Одговор

  9. Morala si da budeš stroga, neka nauči i tetkino vreme da poštuje, ali vidi se da imaš genijalan odnos sa svojim sinom, i u vaspitanju (još uvek) i u ljubavi 😆
    Od takve majke mora da ispadne pravi čova!

    Коментар од makarone — новембар 18, 2008 @ 3:04 pm | Одговор

  10. Ko ja da sam mu reko, bre…majke mi….

    Коментар од Deda — новембар 18, 2008 @ 4:55 pm | Одговор

  11. Deda, tebi ogadio zivot???

    Коментар од electrasdreams — новембар 18, 2008 @ 5:16 pm | Одговор

  12. Au, deda izvini, lose sam razumela. Nece me danas mozak, valjda sam mu nesto zgresila. Oprosti opet, pozz.

    Коментар од electrasdreams — новембар 18, 2008 @ 9:50 pm | Одговор

  13. …..ja ne znam ko je od vas dvoje orginalniji…..
    a tek sto ste tvrdoglavi….hihi 😀
    ..nego brzo ce vikedn pa da se izmirite, sta kazes, a?
    bezim, dok me nisi stigla…..

    Коментар од sarah — новембар 18, 2008 @ 10:10 pm | Одговор

  14. Boga mi, pod hitno pete u dupe…

    Коментар од electrasdreams — новембар 18, 2008 @ 10:23 pm | Одговор

  15. Vestice jedna, ja sam uvek na strani nas mladih :)))
    kako si mogla tako da uradis?
    sta te je kostalo da pitas, tebi je barem lakse, njemu je mozda bilo nezgodno da je nazove, a onda kad dodje kuci da mu sve srucis, kao slag na tortu.

    salim se.
    Iz ovog SMS dijaloga, mnogo toga moze da se vidi kakav je u stvari vas privrzeni odnos. I siguran sam da ti smeta to sto zvanicno pricate preko dede i da cete koliko sutra/prekosutra zbog vesti o nekoj oceni/uspehu da se cujete i da mu kazes: Bravo majstore, ljubi te majka, znala sam ja to. :))) (hipoteticki receno)

    A sa druge strane, tvoj postupak je naravno bio korektan za postovanje tudjeg vremena i dogovora. Da je trebalo da se vidi sa devojcicom/drustvom, uuuu tad bi i pola sata ranije dosao, a ovako tetka ko tetka, mislio je da ce ga saceka zato se nije mnogo ni obazirao sto je zaboravio na vreme – ali mu je odlicna lekcija u zivotu. Sledeci put ce upamptiti.

    Коментар од IvanB. — новембар 18, 2008 @ 11:51 pm | Одговор

  16. Sram te bilo, JA vestica. More…iz raja izasla!
    Salim se, valjda ce nauciti da ponese mozak od kuce kada podje negde. Ljubi ga majka.
    Danas prede kao macor, hehe, stigao racun za telefon. Ma bitanga je to moja!

    Коментар од electrasdreams — новембар 19, 2008 @ 12:34 am | Одговор

  17. Jes jes, ljubi ga majka, tako i treba.

    Коментар од IvanB. — новембар 19, 2008 @ 12:40 am | Одговор

  18. Mame su uvek VESTICE, znam iz iskustva! Sad sam sisla sa metle, jedinog prevoznog sredstva koje imam 🙂

    Коментар од Duda — новембар 19, 2008 @ 2:24 pm | Одговор

  19. Slusaj Ivane, Vango jedna! Polozilo cedo kolokvijum i utihnulo mi dranje, milu li mu pilulu detinju.

    Коментар од electrasdreams — новембар 19, 2008 @ 2:30 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

