Electrasdreams’s Weblog

новембар 19, 2008

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 12:23 am

Uh, krv ti jebem, gde sam ostavila, pre neki dan je videh u ormanu…tutnjim po kuci, kopam po ormanima, jos u frizider nisam pogledala, zurim, jurcam, za 35 minuta moram da budem spremna, komplet, kako gde prodjem tako vadim sta mi treba, usput bacam sa sebe stvari, a pocela sam jos od kapije da se skidam, jurim u kupatilo, izlecem, ne dao bog da mi se neko ili nesto ispreci na putu, jednom rukom se feniram, drugom mazem trepavice, posle cu nokte, gde li je suknja, cipele iskopah, ubadam mindjusu, trpam zalogaj usta, onesvesticu se od gladi, vri mi voda za kafu, sad’ cu bre,  sada si nadrljala, pocupacu te slatko…bacam se na telefon i vristim u slusalicu…- manijakinjo, jel’ mi je kod tebe crna uska suknja na utisnute… – jeste, sta se deres, uzela sam prekjuce, gde gori??? – zacudjen glas moje sestre, pospan, tek se iskobeljala iz popodnevnog spavanja, mirna kao mrtva Janja, mislim kci onog ribara, znate vec.

– Smesta mi donesi da ne bih morala da idem u gacama, jel’ ti jasno?! Debilu kretenski, stoko, sestru ti jebem…

– Boze, obuci nesto drugo, zar bas….a koju sestru, hahahahaaaa…

Tras slusalicu, usudi se da ne doneses, urlam u praznoj kuci i proklinjem sve zivo.

Posle 5 minuta ulece, baca mi suknju, vristi sada i ona… – milion stvari imas, zapela bas za tu suknju, idiote, mislila sam da je neko umro koliko vristis, i baca mi u ruke tasnu koju sam taman posla da uzmem iz ormana.

– Ne tupi, izvadi mi  prsten, onaj zlatan, sa oniksom, zakuvaj kafu, on mi se slaze…

– hahahahahahaaaaa, on je kod Vedrane, danas bila kod mene, videla na njoj.

– Majku vam, i oca i strinu i tetku i svece, budale, kretenke, odreci cu vas se bre za navek, idi donesi, stici ces me negde…

– Ne fantaziraj, evo ti ovaj, iskopava neki drugi, sta mu fali, ide i on, bas ce neko da te gleda u  prsten, gledace te u dupe i u taj slic do p…., hahahahahaaaa, mogla bi da pogledas malo u krstenicu…hahahahaaaa, a gde ti uopste ides, kao da te gone?

Uf, Sunce te ne jebalo, sada nemam kada, sutra cu da te ubijem, i tebe i nju, bacam kafu za vrat, ona me zakopcava jer ne mogu od sveze namazanih noktiju, vec sam na vratima…

– Ej, stvarno si se dobro skockala, ali ako ne sklonis taj nadrkani  izraz lica, ni Kavali licno obmotan oko tvog vrata sa sve cipelama od 15000$ nece te uciniti ribom!

– Gadjam je upaljacem, i mene spopada ludacki smeh, izlecem iz kuce na zaprepascenje komsiluka koji je bio siguran da nema sile da se ne poubijamo.

– Pogasi sve, vidi je li sve iskljuceno, zakljucaj, nemoj kao po  tvom nesmajnom obicaju da ostavis otkljucano, M ce doci kasno, spalice mi se kuca dotle…derem se kroz dvoriste i trcim, stikle udaraju kao arum konj da izlece na ulicu.

– Idi bre vec jednom, skote nadrkani, i lepo se proveeeeeeeeeeeeeeedi!

………………………………………………..

Ovako to izgleda veoma cesto, da ne preteram ako kazem stalno.

…………………………………………………

A zasto?

Moje dve sestre od ujaka i ja, to je najrodjenije sto imam, rasle smo zajedno u istoj kuci, vaspitavali nas i voleli isti ljudi, rekoh vec negde da nas je u kuci bilo k’o kusih pasa, zivot nas rastajao i sastavljao vise puta, ali smo ostale jedna dusa u tri tela za vavjek. Deca nam stasala pa i ona vezana kao crevca. Tri dripca i jedna princeza.

M i ja iste kao pod indigo, ne kazu dzabe da krv nije voda, V totalno razlicita ali nas prati, nije joj lako ali sta ce, nas dve cunami puta dva, ona jedna mrtva ‘ladna kao  ona Janja od malo pre, ali mora da nas trpi.

Svaka ima kljuc od kuce one dve, sva deca isto, opste zamesateljstvo, ali sjajno.  Uglavnom.

Jedini zajeb u celoj stvari jesu isti gabariti kod sve tri. Isti broj odece, isti broj obuce, veoma slicni ukusi. Cak su nam i prsti iste debljine.

Posledice toga su strasne.

Nikada ne znamo kod koje je koja suknja, ili haljina, ili sandale, mantil, jakna…gace ima svaka svoje.

Kada god ti nesto treba ili imas naum da obuces, desi ti se gore opisano.

Svaki izlazak kod sve tri izaziva predinfarkt, doduse, samo ako je ne predvidjen.

Zato vam je moj savet sledeci: ako imate sestre, ne dajte im kljuc od kuce, makar vam nokte cupale.

Aha, zaboravih. Princeza stasala do nasih gabarita. Tek sada smo najebale. Sve tri.

32 коментара »

  1. E jebi ga, zaboravih naslov, pokusah da ispravim ali ne umem. Jednostavno nece. Ma nema veze.
    Naslov je…Golgota.

    Коментар од electrasdreams — новембар 19, 2008 @ 12:26 am | Одговор

  2. ma jbs naslov odlicno si ovo napisala…
    e ja se slatko ismejem, kad citam tvoje dogodovstine.

    Nego… vidim ja da ti musku celjad nazivas dripcima a zensku princezama – a znam i zasto zato sto je jedna. Da je obrnuto, njih tri a on jedan, ko zna kakve bi epitete one dobile ;))))

    Коментар од IvanB. — новембар 19, 2008 @ 12:52 am | Одговор

  3. Tacno je tako, a za epitete bolje da ne znas.

    Коментар од electrasdreams — новембар 19, 2008 @ 1:06 am | Одговор

  4. E, do sada nisam imala tih problema. Sestra mi sitnija, nemamo niišta zajedničko. (sem mame i tate i vaspitanja)
    Ali, moje dve princeze rastu, i sad sam u fazi da tećko nalazim čarape. (nosim dečije) a sudeći po ponašanju i afinitetima, neću uskoro imati dukseve, farmerke i cipele.

    Коментар од Suske — новембар 19, 2008 @ 7:23 am | Одговор

  5. Rasla sam uz brata, ja najstarija pa onda ovi sitni se tek kasnije naredjali (od tetke)….ali zalim sto mi mama sestru ne rodi…
    kakva ludnica, znas sta ovo leto eto mene pravo kod tebe…hihihii( pu,pu da ne ureknem….)….ak’ me primas….
    ja to moram i da vidimi da cujem…. :mrgreen:

    Коментар од sarah — новембар 19, 2008 @ 9:01 am | Одговор

  6. Sreca moja u gabaritnost pa me retko ko pljacka za garderobu 🙂

    Коментар од Zmajcek — новембар 19, 2008 @ 10:39 am | Одговор

  7. Pa to ima i svoje prednosti, ali bi zarad vas možda mogle da napravite raspored nošenja prstenja, cipela i suknji? 😀

    Коментар од Punky — новембар 19, 2008 @ 11:49 am | Одговор

  8. Ha, ha, slatko se ismejah zamisljajuci situaciju, a da je stresno, stresno je! 😛 Moja sestra je, nazalost, daleko, al secam se tog ludila i kako puca na sve strane od urlanja. I sad, uzasno se uzelimo jedna druge, a onda se za dan i po, (kad dodje na vikend), posvadjamo 30 puta. To sto imas je pravo bogatstvo, vredno svakog nerviranja. 😛

    Коментар од Sanja — новембар 19, 2008 @ 12:41 pm | Одговор

  9. @ sus, najebala si, to ti je valjda jasno?

    @ sarah, drzim te za rec

    @ zmajcek, blago tebi

    @ Punky, svi pokusaji rasporeda su propali koliko odmah, desi se da se sve tri ustremimo na jednu stvar i onda preostaje samo pocupavanje

    @ Ma znam Sanja, ali kada se desi takva stvar imam zelju da ubijam.

    Коментар од electrasdreams — новембар 19, 2008 @ 12:57 pm | Одговор

  10. Tako smo se sestra i ja krvile u pubertetu, jer je 20 meseci razlika. Ja sam bila alava i nisam htela da joj dam nista da obuce. Ona je zapevala, a keva se cupala za kosu. Kada smo se razisle (poudavale), nismo se nikada menjale garderobe. Sem, ako bas treba nesto posebno jednoj od nas dve, a druga ima. Moja deca se odlicno dogovaraju oko garderobe, mada je starija malo krupnija u donjem trapu od mlade, ali do skoro su i tu bile iste. Meni ostanu patike, koje su izgustirale. Majice ne mogu, jer sam, jelte, postala „jebozovna“ u opštem gabaritu.

    Коментар од Duda — новембар 19, 2008 @ 2:28 pm | Одговор

  11. Ama zeno, sta je vreme puberteta u odnosu na ceo zivot? Pozelim cesto da neka od nas ima 300 kila! Ali ne ja, dabome. Koja kurva, a?

    Коментар од electrasdreams — новембар 19, 2008 @ 2:34 pm | Одговор

  12. Naslov nije potreban, a naknadni samo dokazuje da si genijalac…
    Mogu misliti kako to sve izgleda uzivo, a svojom pricom si docara sve detalje…
    Ipak je lepse tako i ne kukaj, jer se i ti greebes os njih, kao i one od tebe. Da nije tako , ni internet ti nebi pomogao da nadjes sebi srodne duse…
    EJ, bre …to je BOGATSTVO…

    Коментар од Deda — новембар 19, 2008 @ 2:36 pm | Одговор

  13. Deda, pod prvo gde ti procita da ja kukam? Pod drugo, mogu li ja da ti to bogatstvo od njih dve, malo prosledim? Ja dobra dusica pa volim da delim ono sto imam…sada dodje onaj sto se plezi /ako umes uturi ga/.
    Salim se nareavno. I ja mislim da je bogatstvo koje ne bih dala ni za citav svet. A zaboravih da napisem, nas tri smo ustvari fantasticno obucene zahvaljujuci istim gabaritima.

    Коментар од electrasdreams — новембар 19, 2008 @ 3:01 pm | Одговор

  14. Sreca tvoja sto imas njih i za garderobu. A za ono kurva, ma, sta pricas zeno?

    Коментар од Duda — новембар 19, 2008 @ 8:21 pm | Одговор

  15. Nisi lepo procitala, Dudo. Ajd’opet.

    Коментар од electrasdreams — новембар 19, 2008 @ 10:00 pm | Одговор

  16. s obzirom da mi je sestra u Australiji, njen ključ mi teško može zatrebati, kao i moj njoj 😀 al zato čekam još malko da mi deca porastu…auuuu, pa puta dva…al ću se ovajdim 😀

    Коментар од zihernadla — новембар 20, 2008 @ 8:26 am | Одговор

  17. Ja sam od juce penzionerka, pa sam jako matora i ne kapiram neke stvari! Pretpostavljam da mislis na gabarit, pa utegnuta, jebem li ga?

    Коментар од Duda — новембар 21, 2008 @ 11:29 am | Одговор

  18. Ja vam zavidim, na ljubavi, koju ste dobile produzene u obliku vase dece.
    Zaista imate neprocenjivo bogatstvo.
    A i skockanost ide uz to, blago vama.

    Коментар од zelenavrata — новембар 21, 2008 @ 11:43 am | Одговор

  19. JA rasla uz brata i uglavnom otimala ja njemu dzempere, bili mu lepi.
    Ljubimicai ja razlicitih gabarita totalno. Jedino nakit ne mogu da pronadjem. A i sta ce mi, kaze ona.

    Коментар од mahlat — новембар 24, 2008 @ 6:33 am | Одговор

  20. Blago vama. Moja sestra (brat-retard) 16 godina mladja i isto toliko puta je sad pametnija, i sve ostalo što ide uz to. I dvaput lepša i lakša, ako ćemo po pravdi. A identično smo histerične u spremanju… 😆
    nasmeja me i ganu, djubre jedno pokvareno… :-*

    Коментар од shaputalica — новембар 25, 2008 @ 8:19 pm | Одговор

  21. @ zelena, imamo,i histeriju pride.
    @ mahlat, stvarno se pitam sta ce ti? I ja dizem ruke od istog. Bolje tako nego da stignem u „Lazu“
    @ Shap, kurva, kazem ja lepo.

    Коментар од electrasdreams — новембар 25, 2008 @ 8:39 pm | Одговор

  22. hehehe, divno 🙂
    nemaš pojma koliko si srećna . . .
    ja nemam nikoga. svu rodbinu mi je rat razbacao po kugli zemaljskoj . . .
    u NS sticajem okolnosti nemam nikog . . .
    odrasla sam samo sa mamom i tatom . . . doduše i polubratom, ali se on oženio kada sam bila još mala . . .

    dala bih joj i dušu, a ne samo ključ od kuće . . . samo da je imam . . .
    znam da si se šalila i da ih sve voliš mnogo mnogo . . .

    Коментар од drveniadvokat — децембар 4, 2008 @ 10:01 pm | Одговор

  23. Cuti, sestro slatka, bar gace ima svaka svoje 🙂 Ma lepo, ja volem take porodicne arlaucine.

    Коментар од bubazlatica — децембар 4, 2008 @ 10:25 pm | Одговор

  24. Electra, paj’ sad ovo.. jel’ to bio randes-vous, ili običnjak od izlaska? 😆

    Коментар од makarone — децембар 5, 2008 @ 5:25 pm | Одговор

  25. OFF
    Kako volim kad dodjes kod mene, uvek znas dobro da se nasalis…
    Kako me nerviras sto ne pises redovnije !!! Volim da citam tvoje umotvorine, a ti si bre lenja ko ja kad treba sudje da operem !!… 😛

    Коментар од Deda — децембар 5, 2008 @ 6:28 pm | Одговор

  26. @drvena, vidis kakva otimacina za odecu, mos’ misliti otimacinu za dusu? Salim se, naravno.

    @bubo, pa zamisli koja klanica bi bila da su nam i gace zajednicke?

    @maki, poslovni randes-vous. Mislis da bi se toliko skockavala za ljubavni? Zasto, kada se i onako posle skinem? sada ide onaj plez.
    A niko me jos ne nauci da uturavam te sto se cere i pleze, cccccc

    @deda, ne daj se nervirati. Nisam lenja nego skapavam od rintanja bre! Jebem ti pos’o!

    Коментар од electrasdreams — децембар 5, 2008 @ 7:54 pm | Одговор

  27. Sory, …
    Ajd sad za vikend pa nek ide zivot…

    Коментар од Luka — децембар 5, 2008 @ 9:43 pm | Одговор

  28. Op greska, sa detetovog racunara… DEDA ludak…

    Коментар од Luka — децембар 5, 2008 @ 9:44 pm | Одговор

  29. Ma za gace, ne beri gajle, mos se i bez njih 🙂

    Коментар од bubazlatica — децембар 6, 2008 @ 11:58 am | Одговор

  30. princezo, da zakatančiš orman kad izađeš iz kuće, ‘oće ove tetke da se pošibaju oko neke suknje :mrgreen:

    Коментар од lost03 — децембар 6, 2008 @ 10:53 pm | Одговор

  31. Pa gde si ti „Bogamu poljubim…“ hihiiii..
    da nisi otvorila agenciju , a mene nisi obavestila 😛

    Коментар од sarah — децембар 18, 2008 @ 11:08 am | Одговор

  32. Moja sestra i ja. Nije mi samo jasno, kako se tako često dešava da baš hoćemo da obučemo istu stvar. 😀 Nasmejah se slatko, kako si ti to dobro i baš tačno napisala, kao da si pisala o nama.
    I sada se smejem kada se setim kako mi je flomasterom na vrata ormana ostavila poruku „Govnaro, ne smeš više ni mojom olovkom da pišeš. Ubiću te svega mi.“ Baš mi ženske imamo sreće kada imamo sestre. Mada mi ponekad dođe, da imam pušku, da je upucam, ali da joj ne bude ništa naravno. 😀

    Коментар од Charolija — децембар 22, 2008 @ 2:16 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

