Electrasdreams’s Weblog

децембар 7, 2008

Javlja mi se

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 1:15 am

Zalud sedeci pre neki dan na poslu, nesto tiho i mirno bese pa se prosto prenerazih, sletim kod komsinice u trafiku da uzmem nesto za citanje.
Dnevne necu, ozbiljne necu, skupe necu, ukrstenicu…ma mrzi me…modne hitove… ma jok, i onako je sve sivo i ljubicasto, dovoljno poludim kada izadjem na ulicu pa me strefi sivi i ljubicasti slog, saveti za dobar seks mi nisu potrebni, sta sam do sada naucila, naucila sam… brljam po onim novinama i spazim nju: „Zonu“! Jeftina novina, sarena, ‘ajde da vidim „o cemu se tu desava“, kako imam obicaj da se zezam.
Ijao ljudi! Tu ima toliko korisnih stvari i saveta da ne mogu da vam objasnim! Od toga sta treba da zavezete u crvenu svilu, crvenim koncem, da to zamuvate posle u neki kutak novcanika ili slajpika, kako vam drago, pa ce vam se pare same kotiti brzinom vecom od brzine svetlosti. Pocese ‘iljadarke da mi plesu pred ocima i moj novcanik, veliki, debeo, pa sve deblji…ali ne od raznoraznih papircina i racuna, ceduljica sa koje cime, nego od para bre! Ne mogah da izdrzim nego se sjurih niz stepenice ponovo da pronadjem sve sto treba i ODMAH pocnem da se bogatim. Naravno, veoma pomno, skoro pobozno, izgovorih sve sto treba i po savetu.
E, sada mogu u miru da citam i da uzivam, pomislih, a vec kada dodjem kuci s posla moj novcanik pun. Cim se malo odmorim, pravim plan i odoh da pustosim prodavnice.
Citam dalje, oci mi se sire kao da sam progutala gustera od zadivljenosti. Bog te ne jebao, pa ne samo da cu postati bogata, nego cu biti ociscena, prosvetljena, voljena, zeljena…cak ce i Majkl Daglas, i ostali zgodni belosvetski frajeri dabome, da skrse kurac za mnom! Wow!
Krenuh redom da okrecem telefone:
– Dobar dan, da li sam dobila vidovitog tog i tog?
– Izvolite.
– Ja imam problem, htela bih da dodjem kod vas.
– Dobro gospodjo, kako se zovete i datum rodjenja?
Odakle li zna da sam gospodja? Pa da, ja budala, kako odakle, pa covek je vidovit.
Ja rekoh a on me zamoli da se javim za pet minuta, samo da pogleda. U sta, jebem li ga?
– Evo mene, rekli ste za pet minuta.
– Aha, dobro je, u poslednji cas ste se obratili za pomoc. Vama je sve ovo /koje?/ napravila neka udovica sa naocarima i tu treba pod hitno da se radi /sta?/ da se to otkloni kako bi bili srecni i zadovoljni. Ali stvarno vam kazem, hitno je, auuuuuuuuu, ovo je strasno.
– Iju, pa kako da dodjem do vas, gde ste vi?
– U Beogradu, ali ne morate uopste da dolazite. Vi meni posaljete novac, ne meni, taman posla, ja ne naplacujem, nego moram da kupim potrebni materijal, pa ja vama posaljem na adresu i to je to, sve reseno.
– Au, divno sto ne moram da dolazim, a koliko to para ja treba da vam posaljem?
– Pa vidite, za materijal oko 120 evra ili 150, i jos, ma u vr’ glave 20-30 evra za amajliju koju morate stalno da nosite sa sobom. I videcete, za par dana ce sve poceti da vam ide na bolje.
Kad ne padoh sa stolice, ali se savladah.
– Na koju adresu da posaljem?
– Pa znate, ja cu vam dati adresu mog asistenta, Na njega posaljite, to je bolje, ja nisam bas u Beogradu, pa ja posle odem, uzmem, i uradim sve sto treba.
Spustih slusalicu i poceh da psujem kao kreten. Pa se trgnuh. Mozda covek mora u Afriku po nokte od zmije, na primer.
Ajd’ dalje:
Da ne opisujem postupke ponovo i ponovo, evo sta sve treba da nabavim: za svakoga od njih razlicito. Te vidovitosti nisu sve iste, podrazumeva se. Svako je vidovit na svoj nacin.

2. 9 posteljina, par vesa /gace i majica, voda sa cesme iz koje pijem vodu. Ali posteljina mora da bude od krepa, da lako moze da se zapali, jer se to ide na Dunav pa se pali. Ko je pomislio na buvljak, taj nije posten, samo da znate. Cena 8 100. Dinara srecom.

3. Po litar vode sa 7 razlicitih strana i 2 litra od moje kuce, pa se posle s tim kupam i izgovaram sta ja znam sta, a ako hocu kod nje, moze i ona da me okupa, nema veze. A mogu i kod mene. Posle se zahvati izvesna kolicina vode iz kade u lavor i tacno u ponoc se prospe na raskrsnicu. Au majko mila, moja najbliza raskrsnica osvetljena kao Vegas! Centar grada, ljudi na ulici u ponoc koliko hoces. Ipak bolje da pristanem da me ona kupa, a? I kako cu bre taj lavor a da se ne vidi? Zabrinuh se bre, stvarno.
Uz to, 9 peskira u koje se usije na 9 mesta para, ali da se pare ne broje, 9 crvenih ruza i OBAVEZNO nesto od zlata.
Ja njoj sve to posaljem, ili odnesem, pa ona meni posalje, a ako ne, 8000 za materijal, 3000 za gledanje, i sve to nije za nju, a kada mi bude bolje, ja njoj dam koliko hocu, ali od srca. Dzabe, za toliki moj napredak i srecu.
Nego, da bih izbegla troskove prevoza do tamo, a to tamo je u pizdi materini, odoh sutra da se raspitam da li u posti ima toliko veliki koverat da moze da stane u njega 9 litara vode, pa preporuceno?

4.Vode u staklenu flasu sa tri izvora /znaci prvo ekskurzija po Srbiji/, majica, beleg od kuce i od ukucana, slike, sve naravno postom prvo tamo pa ovamo, svega 18 000 dinara. I to dzaba.

5. -Au, srce moje, uf, uf, uf,cccccc, jao, jao…meni se noge odsekose.Pa tebi je ovo zlo napravio neko jos dok si bila mala, jao, jao, uf…preko groba neznanog radjeno, neko od familije, usta ga jebem, veze ciganka, iz odakle bese vise od straha pojma nemam.Nego pod odma’ da dodjes, ali hitno, jel’ me cujes, jao ja ne znam kako cu s tobom, strasno bre…samo sto ne zakuka nadamnom, placnim glasom…da ti prvo bacim karte da vidim sta je, pa da ondak vidim kako cu. Gledanje 2000, a posle, svaka karta ima svoju cenu na koju treba da se radi. Nista ne razumem ali prepadnuta skroz. Sta pa ja ima da razumem kada je zena strucnjak. – Nego, da mi posteno kazes, jel’ ljubav u pitanju?
-Jeste, odgovaram skruseno, a jedva se savladavam da ne prsnem u smeh.
– Pa da, vid’la sam ja odmah. Usta i’ jebem muska, More ce da i’ sredimo, jebem ti muzeve, da ti jebem, ma kad dodjes ti kod mene, ma u p….ima posle da te ljubi…huh… ne zatvara i nastavlja…pa dabom’ vidim, oce a nece, da oprostis, jel’ ti radi ono?
– Koje? Sada se vec jedva uzdrzavam da ne zaurlam od smeha.
– Pa kako koje, ono, sta se pravis? Ma jel te jebe, bre.
– Ne.
– Iju, crk’o dabogda, nit te jebe, niti ti daje da imas svalera, kako da kazem, coveka pri sebi? Ccccccc, pod hitno ti da dodjes, jesi cula?
– Jesam, vazi.
Spustam slusalicu, pa se uozbiljih. Koliko ja to muzeva imam, a da nisam ni svesna? I ko je tu pri sebi a ko nije?
……………………

Dok dodjoh do poslednje stranice novine, bila sam u potpunom raspadu. Kako li sam ziva, to niko ne zna, kada se svo zlo ovog sveta srucilo na mene. Poznati i nepoznati, zivi, ajde dobro. Ali sto i mrtvi iz raznoraznih grobova za koje nikada ni cula nisam. Mora da sam mnogo prokleta?
Dodjoh kuci potpuno ocajna. Gde bre da nadjem pare za tolike ispravke? Koju banku da sacujem? I onda se setih! Izvadih novcanik ocekujuci resenje za sve moje muke.
Ali….znate vec.
Moj novcanik isti kao sto je i bio. Ni pojma o bogatstvu.
A mozda malo treba da pricekam? To ne pitah niti procitah, stvarno sam kreten!

……………………………

Nego, dok sam ovo pisala, pade mi sjajna ideja.
Sto bih ja prolazila golgotu dok sve kupim i nabavim? Sto da tucam tolike pare?
Zar nije bolje da otvorim „ordinaciju“, pa sama sebi ispravim sve zlo sto mi je u proslosti, sadasnjosti, a kako stvari stoje, bice i u buducnosti, „napraceno“? Sada znam sta mi sve treba, izucih zanat zacas. Jos samo malo prakse da steknem.
Zamislite kako bi mocno izgledala svetleca reklama – „VIDOVITA ELEKTRA“ -svakim danom osim cetvrtka. Jel’ da?
Otvaram konkurs:
1.- Za dizajn iste
2.- Za radno mesto asistenta / vecina ih ima, sto ne bih i ja?/
3.-za stilistu / moram valjda misticno da izgledam?/

Vas molim za savet.
Jesam vidovita, to je u redu, to stekoh citajuci „ZONU“, nego koje sredstvo da mi bude pomoc?
Karte, pasulj, kugla…i da li da budem vidovita bosa ili obuvena?

……………………………….

Jos hocu da kazem. verujem da postoji onostrano, ili kako narod kaze…postoji nesto. Takvi ljudi su veoma retki i ne prave biznis od tudje muke. Ne reklamiraju se po novinama i ne rade na daljinu, kako ovi moderni biznismeni to zovu. Nisam zatucana, ali znam da postoje i oni pravi. Te stvari nisu za igranje.
U vremenima kao sto je ovo u kome zivimo, kada se sve vrednosti izgube, moralne, socijalne, a pre svega ljudske…kada se mnogi nadju u bezizlazu, ne biraju sredstva da sebi pomognu.
Ovakve, kao sto su ovi iz novina treba sve pohapsiti.
Ne podsmevam se nikome. Samo me ovakve stvari cine jos tuznijom.

28 коментара »

  1. Evo deda, za vikend, nemoj posle da kazes da tvoja zelja nije za mene zakon?

    Коментар од electrasdreams — децембар 7, 2008 @ 1:27 am | Одговор

  2. Fala Elektra, vidis kako sam bio vidovit u vezi pisanja !
    E, ja u ovo nista ne verujem, majke mi… cak ni ono za novcanik.
    A ne bi bio ni dobar asistent, pa se necu javiti, a preporuka je da bude neko ko veruje i ko zna gde da nadje nokte od zmije i slicne stvari…
    Ima puno vidovitih i jos vise onih kojima pomoc treba. Spoj ta dva, dobitna kombinacija za pojedince…
    Nisam u toj prici, ali , sto kazes, postujem i ne mesam se…
    Ima na trafikama i Alan Ford, Zagor, i ostale gluposti od zivotnog znacaja,lol… 😛 😀

    Коментар од Deda — децембар 7, 2008 @ 8:44 am | Одговор

  3. Deda, naravno da postujem i ne mesam se, ali ovakvi bre deru i onako odran narod. Slazem se da se svako snalazi kako zna i ume da dodje do para, ali ovo su prevare koje treba neizostavno iskoreniti. Takvi, snalazljivi, napravise biznis za zaradu bez rada. Ja sam iz radoznalosti okretala telefone, ali ima mnogo onih koji njihove usluge koriste. Na ljudskoj muci se najbolje zaradjuje.

    Коментар од electrasdreams — децембар 7, 2008 @ 10:43 am | Одговор

  4. To je pocelo 90-tih, i dok sad ne procitah kod tebe, mislila sam da te agencije vise ne postoje. Cula sam negde, nekad, da su im zabranili rad. Kad cvrc, vid` ti ovo.
    Nemam komentara!
    Uzas.

    Коментар од zelenavrata — децембар 7, 2008 @ 11:05 am | Одговор

  5. ijuuuuuu, al samo da ti kazem da toga ima i ovde, sve bre isto….i to ne u specijalnim novinama, nego u dnevnim…
    a to sada nova moda sve na daljinu i uz pomoc slike….
    Stra’ me vata kad samo pomislim, a ne verujem u takve ordinacije i dalekovidne….
    zato takve oglase brzom brzinom preskocim….
    Uzas!
    * al da si ga opet navezla, jesi… 😀

    Коментар од sarahstory — децембар 7, 2008 @ 11:44 am | Одговор

  6. Vasiono, čuješ li me?! 😆

    evo, ja ću da ti budem i asistent i stilista i PR, sve mora da imaš, a što da plaćaš obaška? ima da budeš bosa, obučena ko Šeherzada, i obavezno u kuglu da gledaš. Il’ u pileće kokčice. Dlan obavezno, to je sad modrno, a i u talog od kafe, ja ću te naučim. Moje 10 posto, nisam djavo da mi malo. :mrgreen:

    Коментар од shaputalica — децембар 7, 2008 @ 4:33 pm | Одговор

  7. a sad ozbiljno…smučili su mi se kreteni koji mlate pare preko tudje nesreće. To je za zatvor od 5 do 10 godina. K’o i svašta u ovoj zemlji, al’ ko nas pita. 😕

    Коментар од shaputalica — децембар 7, 2008 @ 4:35 pm | Одговор

  8. Te su novine bre ozbiljno opasne za one malo labilnije! Caskom moz da skrenes. 😯 A ovi sto ovako zaradjuju na tudjoj nesreci manje mi se gade od lekara koji uzimaju debele pare roditeljima bolesne dece! 👿
    Pre neki dan mi prica koleginica cije je dete rodjeno u sestom mesecu, ima neki aparatic u glavi bez koga ne bi moglo ni da dise, a kamoli bilo sta drugo, koliko daju para svom lekaru svaki put kad odu na kontrolu, neracunajuci viski i ostale „sitnije“ poklone koji idu pride. Plus put za Beograd koji kosta oko 7000 din. E takve bih ja obesila za jaja!

    Коментар од Sanja — децембар 7, 2008 @ 7:28 pm | Одговор

  9. I ovaj moj poludeo. Svi na moderaciji. Sta je bre ovo? Olupacu ga o patos!

    Коментар од electrasdreams — децембар 7, 2008 @ 9:54 pm | Одговор

  10. hehehe, mogu da ti pošaljem vodu, a za ostale ‘strane’ se snađi 😉

    Коментар од drveniadvokat — децембар 8, 2008 @ 3:02 am | Одговор

  11. Drvena jos da nadjemo hajducki izvor, ili kako se ono bese zvase pa da sa vodom pare namlatimo…
    A ti Elektra spremaj flase…. 😀

    Коментар од sarah — децембар 8, 2008 @ 8:57 am | Одговор

  12. Sta se bre ne podsmevas 😀

    meni jedna rekla da mi je zakopan katanac u tudjem grobu da se nikad ne udam, kukala mi majka 😀

    jamalo razmisljala pa nisam znala koe groblje da prekopavam.

    a konkurisem za mesto stilistkinje, ima da te nakaradim i da te zovem vidovita Kasandra. I da ti govorim da si lepa.

    I pozajmicu ti staklenu kuglu, kupila prosle godine, zlu ne trebalo 😀

    Idi bestraga 😀 😀 😀

    Znas ti, bre, koliko njih cita, ma sto nicta nema veze nego sto veruju.

    Коментар од mahlat — децембар 8, 2008 @ 12:18 pm | Одговор

  13. nije KOE groblje nego koJe 😀

    http://www.vidovitadzemila.com

    gle kako se radi 😀

    Коментар од mahlat — децембар 8, 2008 @ 12:21 pm | Одговор

  14. Primljena za stilistu, samo da promenis ime. Necu Kasandra, takva vec ima.
    I zeno, svi mi tvoji komentari idu u spam, daj se sabrati. Ovi drugi pa na moderaciju, sta se dogadja, jebem li ga, ni vidovitost ne pomaze.

    Коментар од electrasdreams — децембар 8, 2008 @ 2:40 pm | Одговор

  15. #mahlat

    Kad se sad nisam izvrnula 😀 … tako se radi bato!

    Ja bolje da ne pričam šta sve znam, šta sam čula, šta sam videla, šta gledam … samo ću vam kažem, em važi ono „što južnije to tužnije“, em što sam u Krajini kojoj jesam … dakleM … katastrofa – a ljudi – veruju!

    Ludilo! 👿

    Коментар од Suske — децембар 8, 2008 @ 7:45 pm | Одговор

  16. Iju, mahlat, ko ce da nam uradi sajt? Bez toga necu ni da pocinjem, ja sam savremena vidovita, bre1

    Коментар од electrasdreams — децембар 8, 2008 @ 10:54 pm | Одговор

  17. Kuku ženo… dobro je da ti bar ima pomoći. A za agenciju si se super setila, pa sama sebi prvo pomozi, a onda nama ostalima, jer smo svi mi malo „potkačeni“ sa tom crnom magijom. 😀

    Коментар од Charolija — децембар 9, 2008 @ 11:38 am | Одговор

  18. Budi pametna, pa smisli nesto sto volis, npr. parfem taj i taj da ti posalju, jer ti si savremena i gatas u parfeme ili neke dobre cipele, pa ne moraju ni lovu da ti salju, samo da potrefe broj!

    Коментар од Duda — децембар 9, 2008 @ 9:23 pm | Одговор

  19. Ma, electra zakon je onaj Milan tarot, idi kod njega na časove. Šta on njima radi, mislim „klijentima“, ne znam kako ga ne zabrane. Kad on kaže na TV Duga u NS:Prvo ih natera da kad se jave kažu -tarot, to je kao lozinka, a zatim – uzmite tanjir, držite ga iznad glave, okrenite ga prema meni, i kažite hoću pare 3x…eto biće para već sutra, koga imamo na vezi…
    Biće skoro propast sveta… 😥

    Коментар од makarone — децембар 10, 2008 @ 1:55 am | Одговор

  20. Pročitao sam sve tvoje priče, ako su samo priče jer liči na zbilju, i oduševljen sam snagom koju daješ i spretnost kojom koristiš reči, ne birajući ih, spontano…osećao sam se akterom svih događanja, ili u najgorem slučaju nemim posmatračem, ali bio sam tamo, jer su ti priče takve da je nemoguće ne uživeti se.:)

    Коментар од archibald57 — децембар 15, 2008 @ 3:58 pm | Одговор

  21. Svi bre gledaju u kugle, karte, pasulj il gase ugljevlje. Nije to vise IN. Ja predlazem da krenes sa necim novim, recimoooo gledanje u polne organe 🙂 tzv. Vaginomantija i Penisomantija, tamo ima svasta da se vidi i prepozna, klijentela zagarantovana, pare da namlatis 🙂

    Коментар од bubazlatica — децембар 16, 2008 @ 12:02 pm | Одговор

  22. @car, i ja se obradovah sto mi ima pomoci.

    @dudo, dijamanti bre! Kakvi parfemi i cipele? Ja od sada moram po svetu bosa ako cu da proricem.

    @maki, ma taj Milan je amater za mene. Cek samo da vidis sta ja sve izucih.

    @ archi, hvala ti za dopadanje i dobrodosao na moj blog. Zivot je spretan pa i reci moraju biti takve. Pozz.

    @bubili, kako cu jadna da gatam u to sto kazes, kako bre, ja ovako stidljiva i naivna, ju ju ju!

    Коментар од electrasdreams — децембар 17, 2008 @ 4:02 pm | Одговор

  23. el mogu ja da dodajem šećer i vodu klijentima? :mrgreen:

    Коментар од zihernadla — децембар 18, 2008 @ 4:23 pm | Одговор

  24. @ zih,a sto secer? Jel zbog dijamanata? Mozes dabome. Znaci jos jedan asistent? Pa, i pravo je. Ovakav kapacitet to zasluzuje.

    Коментар од electrasdreams — децембар 18, 2008 @ 4:50 pm | Одговор

  25. jooooj, imam ja jednu oranž majicu kupio mi drugar za rodjendan, na njoj piše
    „isterujem zlo, uterujem dobro ženama“
    hteo čovek da se raščuje da se bavim raščinjavanjem…
    🙂
    😉

    Коментар од orpheus — децембар 19, 2008 @ 6:40 am | Одговор

  26. Jebote, orphy, pa kako da mi poklonis tu majicu, sta ja da uteram muskima? Mislim dobro?

    Коментар од electrasdreams — децембар 19, 2008 @ 12:04 pm | Одговор

  27. muskima se ne uteruje…njih navlačiš, zavlačiš itd…
    8)

    Коментар од orpheus — децембар 20, 2008 @ 10:10 am | Одговор

  28. Pa ja sirota, naivna i glupa, bas dobro sto mi rece. Dobro je znati. Nego krivo mi je za tu majicu, sada nema svrhe da mi je poklonis.

    Коментар од electrasdreams — децембар 20, 2008 @ 2:07 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

