Electrasdreams’s Weblog

јануар 7, 2009

Srecna i dugovecna!

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 6:53 pm

Ne stigoh na vreme, ali sta mogu?

Nedelju pred Novu poskrenuh od posla. Kao da je bas sve ostalo da se uradi bas tada?  Sta li radih cele protekle, one Stare, jebem li ga. Poslednjih nedelju dana vise nisam znala ni ko sam, cak mi ni do trepavica nije bilo, pa sada vi vidite kakav je to neizdrz bio. Novogodisnje praznike provedoh opet radno, takav posao, sta se moze? No, prodje i to, evo me „orne“ k’o da su me americki marinci pregazili. Ode Stara, i neka je, ma bestraga nek se nosi.

Zelim da vama, sa kojima sam provela divne trenutke dokolice, pozelim svasta lepog i radosnog u Novoj. Da, radosnog, jer mislim da malo toga jos moze da nas raduje. Necu da kukam, ma jok. Radovacemo mi sami sebe ako treba. A treba.

Da svima vama pozelim i Srecan Bozic! Zdravlja, radosti i, naravno, para.

– Alei aka mahlat, divnoj otvorenoj dusi, pre svega zelim da u Novoj nikada, ali bas nikada ne bude – mahlat, draga, skokni cas – naskakala se do sada i previse. Da nauci da kaze NECU pod obavezno.  Obecavam joj, zatim, da je u Novoj vise necu lagati i da cemo, sigurno popiti tu obecanu joj kafu u „desno od“, ili bese levo? – nije bas mnogo vazno…i zelim joj da u Novoj bude jos lajavija nego svih prethodnih. One koje voli neka su joj na radost!

– Aurori, postovanja vrednoj devojci,  zelim ljubav. I opet ljubav. I stalno ljubav. Sve drugo neka zaradi sama.

– Bubili, fantasticnoj zeni, ostrog uma i blagog jezika,  zelim da joj jos lepsa jutra svicu,  da joj pesma u susret hita, da je ljubav  u zivotu prati  ida joj se sva dobrota dobrim vrati.

– Caroliji, sta pozeleti drugo no zauvek vedro i jasno nebo. I, ako se ja pitam, jos dece. Ona ih zasluzuje.

– Dedi, prvo hvala sto mi podari mnogo smeha do suza i zelim mu da, ne samo u Novoj, nego za uvek ostane bas takav kakav jeste. Zelim jos da sto duze, makar samo do penzije, ostane direktor skole. Takvi direktori trebaju ovoj dezorijentisanoj deci. Ziv mi i zdrav bio, meni, nama, Sanji i vasoj decici. Aha, zelim mu da se nikada ne uozbilji, jer ako to uradi, vadice me neki ribar iz mutne Morave k’o onu Janju iz mora, znate vec koju.

– Sanji, osim radosti i ljubavi,  zelim da se deda nikada ne uozbilji.

– Dzejn, pametnici, zelim mnogo dobrote i da nikada ne prestane da bude dete. Prelepo joj stoji.

– Konstantinu, ako ovo procita ili ne procita, svejedno je, zelim da bude uporan i nastavi da radi ono sto ume: da pise, i da mu knjigu citamo svi.

– Lost, njoj zelim ljubav i nagradu. Onu, Pulicerova se bese zove? Basuni,  zelim samo radosno detinjstvo, uz ovakvu mamu ima sve drugo.

– Magi zelim da bude otvorenija i da nas vise raduje svojim pisanjem. I da nam se u Novoj obavezno pridruzi u „Reci“.

– Makaroni, onaj sporet, onaj sto kosta kao avion, jer voli da kuva. I mnogo dobre muzike i druzenja. A ume da se druzi jos kako.

– NeMresu, zelim da mu se u Novoj ne desi da opet „maturira“ u vreme naseg okupljanja. Zelim mu sve nas na jednom mestu uz pesmu i lumperaj.

– Orphiju, zelim da se provredni, ali bas, i da pise, pise, pise…obozavam njegove price. I da ne brcka vise po svom blogu pa da ja ne mogu da se snadjem.

– Punkiju zelim da u Novoj manje obozava Linux, a vise svoju dragu. I da napise jos mnogo lepih pesama.

– Rainu, mom skolskom, skoro da ne mogu da se setim sta da pozelim. Znajuci da je zavrsio najbolje beogradske skole ima moje najdublje postovanje. Mogu da mu pozelim samo jos vise novih svitanja.

– Sanjalici zelim mnogo ljubavi i radosti. Setu samo po nekada, tek koliko da je zelja mine.

– Sarah zelim da u Novoj pije kafu pod mojom tresnjom, tada cu joj reci i sve drugo sto joj zelim.

– Suske, zelim da ostane takva kakva jeste, vavjek. Takva, kakva je, prava je,  divljenja vredna.

– Saputalici zelim sve. Ne znam zasto, kada sve ima?  Hrabrost, srce, dobrotu, zeludac koji podnosi nedojebani zivot, pamet, dusu, jezicinu…  Zelim joj sve, ali bas sve.

– Mom drugu, zajebantu zelim sve naj-naj uz veliku zahvalnost na pomoci oko ove skalamerije. Znala sam da ga satima davim sa sta, kako i gde /da kliknem, dabome/ i sve je to junacki izdrzao. Da sam ja bila na njegovom mestu, ja bih sebe ubila odavno.  Aha, da ne zaboravim, zelim mu da ne moram toliko da ga gnjavim u Novoj, sto naravno, ne obecavam. Samo mu zelim.

– zelenoj se i u Novoj sve zelenelo, u dusi joj vazda prolece bilo.

– zihernadli jos vise putovanja, kamiona, svetionika, kitova i delfina i sta ti ja sve znam, sva ona zamesateljstva kad nam uposli mozak pa se mucimo a mislili smo da smo straaaaaaasno pametni. I obavezujem je da smisli u Novoj sto vise saveta za mene kada se pogubim u 3 i deset ujutru pa ne umem da se ponasam u telefonskom razgovoru.

– zmaju zelim da se potrudi jos vise da me u ludosti stigne. nece mu biti lako, ali, neka radi nesto i u Novoj. I zelim mu mnogo, mnogo novih premijera.

– Ivanu zelim da se zaljubi. Da se zaljubi onako, znate, kada se um razleti na sve strane, kada ne znate koja cipela ide na koju nogu, kada ste sami po sebe opasni i u krajnje bezazlenim situacijama, kada recimo  setate ili  kuvate kafu.

– Dudi zelim da uspesno savlada Bolonju. Uostalom, i sebi samoj to zelim.

Koga sam propustila, neka se ne ljuti. Svi smo mi jedna sasava druzina sirokog srca i zasluzujemo sve najbolje.

Neka nam je zdravo, veselo i dugovecno!

22 коментара »

  1. Hvala na lepim zeljama, ja tebi zelim sve naj, naj, naj, naj, naj, najbolje sto se pozeleti moze, manje posla, a vise para, da te naslednik i dalje nocom budi, a ti da se pravis ljuta, pa se posle jos vise volite, da nam pises jos dugo, dugo… svako dobro!!! 😛

    Коментар од Sanja — јануар 7, 2009 @ 7:31 pm | Одговор

  2. O dobra moja. Hvala ti do neba, divna žino. 😀 Neka ti se vrati sve ono dobro što činiš drugima. Ljubimo te.

    Коментар од Charolija — јануар 7, 2009 @ 9:02 pm | Одговор

  3. Žino = ženo 😆

    Коментар од Charolija — јануар 7, 2009 @ 9:02 pm | Одговор

  4. Hvala ti elektra na lepim zeljam, a uskoro ces moci na mi pises na mom blogu. To je iznenadjenje koje vam ja svima spremam. Srecan Bozic i mnogo lepog da ti se desi u ovoj godini!

    Коментар од Duda — јануар 7, 2009 @ 9:43 pm | Одговор

  5. Zelim ti da ti se u ovoj godini desavaju samo lepe stvari, a hvala ti na zeljama za Bolonju. Uspevam nekako da pratim ispite i kolokvijume ispisane na kalendaru. Ju, majko mila, bacih pogled, ala se sareni januar! Bice gusto i tesno. Uskoro moj, licni, BLOG!

    Коментар од Duda — јануар 7, 2009 @ 9:45 pm | Одговор

  6. Dobro je… već sam se zabrinuo da ćeš i meni da poželiš ljubav i ostale stvari za decu. 🙂
    Jednu priliku za obilazak beogradskih škola smo propustili, sledeći put ćemo da se organizujemo.

    Коментар од RainDog — јануар 7, 2009 @ 10:14 pm | Одговор

  7. Ma ne da vezes nego sitno!
    Hvala na lepim zeljama a ima da je popijemo..uh…!
    Divna si i tvoji tekstovi i tvoj „jezik“ bace me svaki put sa stolice, bili oni tuzni ili veseli, ko ume on ume 😉
    Zelim ti zdravlje i naravno pesmu i igru!
    pozz

    Коментар од sarah — јануар 7, 2009 @ 10:15 pm | Одговор

  8. Hvala elektra na lepim zeljama.
    Sve najbolje u novoj godini ti zelim.

    Коментар од IvanB. — јануар 7, 2009 @ 11:33 pm | Одговор

  9. Eto, zaboravih drvenu. Njoj ne zelim dobrotu, ima je za stotinu drugih. Zelim joj da uvek uspe u svojim plemenitim namerama i zelim joj da se ne obazire na „dobronamerne“, vec da i u Novoj sledi svoja osecanja.

    Коментар од electrasdreams — јануар 8, 2009 @ 8:13 am | Одговор

  10. Hvala ti na lepim zeljama ali ce neke ostati neostvarene(one sto se tice ludosti) jerbo je zena rekla da ce me ostavi ako se ne opametim ove godine,sto se posla tice od njega ne begam pa neka bude i duplo vise premijera nego prosle godine.

    Ja tebi zelim sve ono sto sam pozeleo sebi i svojoj porodici.

    Коментар од Zmajcek — јануар 8, 2009 @ 9:39 am | Одговор

  11. Jagode je brala curica……zelenooooo, volim te 🙂
    Hvala, elektra, zelim ti da ostanes takva kakva jesi, mada mislim i da nemas nameru da se menjas, a tesko bi to i moglo u nekim nasim godinama, kao takva si jedino sebi a i drugima dobra.
    `Bem ti zareze i misli moje koje nemaju kraja…

    Коментар од zelenavrata — јануар 8, 2009 @ 11:12 am | Одговор

  12. hvala na lepim željama! menjam nagradu za još ljubavi, može li to? 😕 ček’ prvo da je dobijem :mrgreen:

    Коментар од lost03 — јануар 8, 2009 @ 1:32 pm | Одговор

  13. FAla draga, i tebi sve najbolje, a ona kafa je zakazana desno od Albukerkija 😀

    Коментар од mahlat — јануар 8, 2009 @ 9:03 pm | Одговор

  14. hehe, ne ljutim se 🙂 sva naj naj ti želim, prevashodno zdravlje 🙂

    Коментар од drveni_advokat — јануар 8, 2009 @ 9:32 pm | Одговор

  15. Hvala ti electra najlepše, što se seti one šporetine..ko zna, možda „padnu“ cene. Izglednije mi da se mi družimo i ove godine, jedva čekam !
    Želim ti da imaš inspiracije za predivne tekstove kojima se obradujem i nasmejem. 😆

    Коментар од makarone — јануар 9, 2009 @ 1:09 pm | Одговор

  16. Hvala na lepim željama i uzvraćam željom „što ti milo u ruci ti bilo“
    a ja valjda naučim da sredim nekako one kodove.
    Živa mi i vesela bila i stalno nas zasmevala.

    Коментар од orpheus — јануар 9, 2009 @ 1:17 pm | Одговор

  17. 🙄 Hvala sto si me se setila,
    takodje uzvracam ovom prilikom, da me
    sto manje gusis :mrgreen:

    Коментар од Cika Z — јануар 9, 2009 @ 8:27 pm | Одговор

  18. ti mene lepo pozovi u tri i deset, upalim časkom trajekt, dođem po tebe pa zajedno rešimo problem 😀

    Коментар од zihernadla — јануар 10, 2009 @ 8:00 pm | Одговор

  19. Elektricarka
    Zelim ti da ove godine okupis svu ovu celjad sto nabroja pa da se utepamo sas druzenje uz stimulansi% !
    Zelim ti da uvek budes nasmejana, cak i kad ti bude tesko! A jos vise ti zelim da ti ne bude tesko!
    Veliki pozdrav od dozivotnog zajebanta, Dede… Odo da uveseljavam moju babu , Sanju,lol….

    Коментар од Deda — јануар 10, 2009 @ 10:33 pm | Одговор

  20. Sve najlepše ti želim!

    Коментар од Punky — јануар 11, 2009 @ 8:05 pm | Одговор

  21. Sestro slatka,fala ti na zeljama, bas, bas lepim. Raspekmezi me ,majke mi. Da mi je upola tvoje energije i srcanosti, svet bi pokrenula. Ostani samo takva, kakva jesi, bice nam dovoljno.

    Коментар од bubazlatica — јануар 12, 2009 @ 9:40 pm | Одговор

  22. citat: electrasdreams

    Ne stigoh na vreme, ali sta mogu?

    Ni ja!!! 😦 iz drugih razloga, al’ svejedno 😥 E kad sam se „pojavila“ trebalo je prvo podići haubu i popraviti nekoliko motora. Više njih … 😦

    Hvala ti od srca, meni jedino to zaista i treba, da u ovom ludom svetu ostanem to što jesam. Iz tih razloga „instalirah“ jedan microsvet, ogradih ga žicom, a počela sam i da zidam. Vraćam se u normalu!

    Srećna mi ti bila još mnogo i mnogo godina!!!
    Svako dobro moja electra!!!! 😀

    Коментар од Suske — јануар 13, 2009 @ 1:50 am | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

