Electrasdreams’s Weblog

јануар 22, 2009

Dadu li joj…

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 9:41 pm

Polovinom decembra kupih braon cizme.

Dok sam bila na poslu, uzela ih moja sestra…da malo nosi.

Pred Novu godinu castih sebe braon koznom torbom.

Dok sam bila na putu, uzela je moja sestra…da malo nosi.

Juce kupih bozanstven postavljen prsluk. Da mi posluzi za moje terenisanje.

Na moje oci, sinoc, uzela ga moja sestra…da malo nosi. – „Bas je jebacki, slagace mi se uz…bla bla bla… idem na sluzbeni…vraticu ti.“

Ujutru ide na sluzbeni put.

Kada ode, majke mi, uzecu joj muza i kuce…da malo nosim.

Decu necu. Hvala, nije potrebno.

29 коментара »

  1. Hi, hi, hi … ma neka je re – vratiće ti!
    A tebi želim dobru šetnju 😉

    Коментар од Suske — јануар 22, 2009 @ 11:44 pm | Одговор

  2. Ha,ha, a što su te oči tako velike u pogledu na tuđ orman? Meni isto uvek nešto lepo u sestrinom ormanu, a kad sam joj neki dan kukala da za proleće nemam šta da obučem, ona zabezeknuta – Tiii, nemoj molim te, baš sam htela da kažem, odkud ti sve te lepe stvari, meni si uvek lepo obučena!? 😆 🙄

    Коментар од makarone — јануар 23, 2009 @ 12:12 am | Одговор

  3. Pa kako da joj ne daš braon torbu kad već ima braon čizme, tvoje? 😀

    Коментар од Charolija — јануар 23, 2009 @ 9:08 am | Одговор

  4. Pa jest, lepo rece Carolija. :mrgreen:

    Коментар од Sanja — јануар 23, 2009 @ 11:39 am | Одговор

  5. Bre, zeno, ona kad naleti, ti oblaci sve sto bi njoj odgovaralo i kazi da ces da joj das cim malo iznosis.

    Ako bas resis da uzimas, majke ti, a koji ce ti djavo njeno kuce?

    Коментар од mahlat — јануар 23, 2009 @ 9:17 pm | Одговор

  6. Jos me bes nije prosao, ali nema veze. Dabome da ce da mi vrati. Cizme ce mi bas lepo stajati u maju npr, a kuce? Pa ne treba mi ali cu da uzmem…da malo nosim.

    Коментар од electrasdreams — јануар 23, 2009 @ 10:12 pm | Одговор

  7. Hahahahahahahahahaha, ludo 😆

    Коментар од zelenavrata — јануар 23, 2009 @ 10:54 pm | Одговор

  8. Nikada nisam volela nista tudje da obucem, a od mene su se, bogami grebali, od sestre do raznoraznih poznanica i drugarica. Nije mi bilo bas drago da dam svoju stvar, ali sam davala. Kada nesto iznosim i zasitim se, onda je ok, nek nosi ko hoce. Sta da ti kazem, tako ste navikle, pa ti je to samo potvrda da kupujes odlicne stvari, cim se svi grebu. 🙂

    Коментар од Duda — јануар 23, 2009 @ 11:17 pm | Одговор

  9. Ama neka je ona meni ziva i zdrava, krpa ce biti uvek.

    Коментар од electrasdreams — јануар 24, 2009 @ 9:24 am | Одговор

  10. he,he,he…to je neminovno kad vas je više…

    Коментар од Punky — јануар 24, 2009 @ 9:25 pm | Одговор

  11. …el mogu da ti budem sestra ? 😛

    Коментар од Deda — јануар 25, 2009 @ 9:06 am | Одговор

  12. Mozes dabome, sto da ne, onda cu na posao da idem u kombinezonu.

    Коментар од electrasdreams — јануар 25, 2009 @ 9:39 am | Одговор

  13. kad kupiš tako nešto, ti donesi kod mene, tako da ona ne zna…a ja ako malo pozajmim, nemoj se ljutiš…vratiću ti 😆

    Коментар од zihernadla — јануар 25, 2009 @ 9:50 am | Одговор

  14. Dogovoreno jasta. Ti znas da veoma volim tvoje savete. Pravi je, samo da znas.

    Коментар од electrasdreams — јануар 25, 2009 @ 4:01 pm | Одговор

  15. Kako se pre ne setih? Bas sam vo.

    Коментар од electrasdreams — јануар 25, 2009 @ 4:02 pm | Одговор

  16. i jebački prsluk da doneseš…ja ti dam moj radni, sa logom firme, al znaš kako greje? …malo će ti biti velik jer je broj 50, možda dobijem i cipele, ako budem imala sreće daće mi 42, pa kad te iskompletiram…. 🙄 nama s takvom građom sve stoji 😆

    Коментар од zihernadla — јануар 25, 2009 @ 7:43 pm | Одговор

  17. naravno da ce prsluk da joj se slaze uz cizme i tasnu, nego promeni bravu na ulaznim vratima bre! 🙂

    Коментар од Suzana J. — јануар 25, 2009 @ 7:48 pm | Одговор

  18. @ Suzana, ako bre da promenim bravu kada je volim. Ona je moja sestra bre! Oko moje!
    @zih, naravno da nam stoji…sve sto nam se metne!

    Коментар од electrasdreams — јануар 26, 2009 @ 12:18 am | Одговор

  19. Ups, Suzana… treba KAKO…

    Коментар од electrasdreams — јануар 26, 2009 @ 12:19 am | Одговор

  20. haha, bas sam htela da kazem da je frojd hteo nesto da ti poruci tom omaskom! 🙂 ma znam ja da ti nju volis, voli i ona tebe, zato i hoce da bude kao ti… 😉 p.s. a sad jedno plavusasto pitanje-sto su svi nickovi kod tebe crveni i kliktavi, a ja crna?! 😦 nije fer…

    Коментар од Suzana J. — јануар 26, 2009 @ 12:51 am | Одговор

  21. Nemam pojma, ja ti se u to ne razumem. Ja sam ti zesci strucnjak za te stvari.

    Коментар од electrasdreams — јануар 26, 2009 @ 10:46 am | Одговор

  22. evo sad si i ti crna!? aj pomozi kolezi-sta si sad drukcije uradila od proslog puta kad si bila crvena? pliiiiiiiz! 😀

    Коментар од Suzana J. — јануар 26, 2009 @ 12:41 pm | Одговор

  23. Drage volje, samo da umem. nemam ti ja pojma, ja uvek isto kuckam, jebem li ga zasto je razlicito. kazem ti da sam vo za tehniku. ja o tome i ne razmisljam.

    Коментар од electrasdreams — јануар 26, 2009 @ 3:53 pm | Одговор

  24. Mi crveni smo ulogovani i imamo blogove, pa se crvenimo sa linkom kako da se dodje do nas.
    A kad pocrnimo, ondaK smo neulogovani.
    Sam objasnila a elektra? 🙂

    Коментар од zelenavrata — јануар 26, 2009 @ 5:13 pm | Одговор

  25. pa zato mi i nije jasno, jer sam i ja novi i nadasve ulogovani bloger, a svuda ispadam crna i nelinkovana!? zbunjena sam vrlo! aj’ zelena stiklice, daj neki savet! 😀

    Коментар од Suzana J. — јануар 26, 2009 @ 5:57 pm | Одговор

  26. a sad?

    Коментар од Suzana J. — јануар 26, 2009 @ 7:10 pm | Одговор

  27. jeeeeeeeeeeeeeeeeej! 🙂

    Коментар од Suzana J. — јануар 26, 2009 @ 7:10 pm | Одговор

  28. Eto vidis. A sada i meni jasno. Kada pisem s posla, neulogovana, ja crna. Jebote, sto sam pametna!

    Коментар од electrasdreams — јануар 26, 2009 @ 9:56 pm | Одговор

  29. hehehe meni je to tako slatko : )
    nemam nikoga sa kim bih mogla ovakve stvari da radi mi iskreno, nedostaje mi . . .

    Коментар од drveniadvokat — јануар 29, 2009 @ 7:59 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

