Electrasdreams’s Weblog

мај 17, 2009

Crna moja

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 12:23 pm

Oh, u usta te pogana

Seme ti prokleto

I dete krvavo

Sestru ti lazljivu

I majku Boziju

I sve ti

Mila moja

Sto mi snagu ispi

Crnilo podgrudi mi nali

Zar da ne proklinjem

Zar da odcutim

Kad izvan svojih ruku

Ni jedno Sunce ne priznajes

Muko moja

Sad mi nista ne smes

Sad pevam i snivam

Medj svojima

Tocim blagost prijatelja

Ljubavlju se nadmecu

Krilate im reci na usnama

Ptice na ramenima

Voljena moja

Oni samnom cemer brode

Po rani kopaju

Neznost brane

Jer hoce

Iz oka ukradeni osmeh da mi vrate

Crna moja

Ma sad mi nista ne smes

Sudbino

13 коментара »

  1. …da znas da je tako …neka si joj se napsovala, i ima da je pobedis za sva vremena….pa neka vidi sta ce? sudbina jedna…
    i da znas da sam i ja moju vise puta oterala tamo gde treba!

    Коментар од sarah — мај 17, 2009 @ 10:19 pm | Одговор

  2. pa BRE dijete, nisi mi nista recitovala zadnji x
    😆

    Коментар од Zajebant — мај 18, 2009 @ 10:07 am | Одговор

  3. Ma neka nje, ima i grdjih… 😛

    Коментар од Sanja — мај 18, 2009 @ 10:29 am | Одговор

  4. U, jebote, al je nagrdi! 😉

    Коментар од dudaelixir — мај 18, 2009 @ 12:19 pm | Одговор

  5. …mislis da je sudbina u pitanju?

    Коментар од Deda — мај 18, 2009 @ 12:59 pm | Одговор

  6. sirota 😛

    Коментар од Mahlat — мај 18, 2009 @ 9:41 pm | Одговор

  7. Jeba joj semencicu!

    Коментар од zelenavrata — мај 18, 2009 @ 10:25 pm | Одговор

  8. E, mnogo ti jaka ova pesma, vracala sam se x puta na nju.

    Коментар од zelenavrata — мај 21, 2009 @ 10:51 am | Одговор

  9. Kazem ja da si ti zena dinamit. Nek si joj rekla, pa sad nek razmislja.

    Коментар од bubazlatica — мај 22, 2009 @ 9:42 pm | Одговор

  10. Da…..

    Коментар од zelenavrata — мај 24, 2009 @ 10:59 pm | Одговор

  11. tako je, sve kažeš i posle ti lakše:)

    Коментар од Zihernadla — мај 25, 2009 @ 4:40 am | Одговор

  12. pa…preterala je. moraš da podvikneš 🙂

    Коментар од lost03 — мај 27, 2009 @ 11:59 am | Одговор

  13. Sad razumem…

    Коментар од Ivana — мај 31, 2009 @ 10:10 am | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

