Electrasdreams’s Weblog

мај 31, 2009

Kobila

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 8:34 pm

U ponedeljak otisla na posao u 10…dosla u 20,30;

U utorak otisla na posao u 09…dosla u 23;

U sredu otisla na posao u 8,30…dosla u 19;

U cetvrtak otisla na posao u 09…dosla u 22,15;

U petak otisla na posao u 8,30…dosla u 23,nesto

U subotu otisla na posao u 11…dosla u 22,30;

Danas, u nedelju, otisla na posao u 12,30…dosla u 19;

U tih sedam dana guzica mi je bila na tockovima 461km;  isla u majici na bretele, u zimskoj jakni, spalilo me sunce, produvala vetrustina, nakvasila kisa, olupao grad…

U medjuvremenu, procitala po neki post, napisala po neki komentar, bilo s posla, bilo od kuce kada sam dojurila da se presvucem…

Sutra idem na posao u 9…dolazim ???

Priznacete, izabrala sam bas odgovarajuci avatar?

Aha, danas mi je rodjendan. Evo me namindrošene, odoh u kafanu da je slupam i malo namučim Cigane. Valja se.

38 коментара »

  1. Srećan ti rođendan draga moja! 😀

    Da si živa i zdrava, pa makar i nadrndana. 😉

    Valjda ćeš uskoro odmoriti malo … 🙄

    Коментар од Suske — мај 31, 2009 @ 9:52 pm | Одговор

  2. Srecan rodjendan!

    Коментар од zmajcek — јун 1, 2009 @ 7:50 am | Одговор

  3. Srećan ti rođendan! I smanji doživljaje s poslom, ide leto… 🙂

    Коментар од lost03 — јун 1, 2009 @ 10:08 am | Одговор

  4. E, zamalo da potrefim rodjendan na vreme! Ajd, draga vredna kao mrav, rasturi im kafanu i zbrisi, jel ako moras da platis rasturacinu, jebas slavlje! Srecan ti rodjendan i sve najlepse! 🙂

    Коментар од dudaelixir — јун 1, 2009 @ 2:39 pm | Одговор

  5. Jebem ti radno vreme! A placaju te skraceno? 🙄
    Srecan ti rodjendan, ziva, zdrava i vesela bila! 😛

    Коментар од Sanja — јун 1, 2009 @ 3:06 pm | Одговор

  6. Srecan rodjendan i sve najbolje ti zelim.

    Коментар од IvanB. — јун 1, 2009 @ 8:32 pm | Одговор

  7. Srecan rodjendan 😀

    Kol’ko si sati bila s Ciganima 😆

    Коментар од mahlat — јун 1, 2009 @ 10:25 pm | Одговор

  8. Hvala vam svima na lepim zeljama.

    – Sus, nadam se inace crko’.

    – Ja bih losticka draga, ali, zapalo me. Sama sam birala ako cemo pravo.

    – Dudo, rasturila i platila – posteno.

    – Sanja, nikada oni ne mogu toliko malo da plate koliko ja mogu mnogo da radim. Ha.

    – Ao bre mahlat, zaposlicu te u Hagu. Mnogo bre zajebana pitanja postavljas. Otisla pravo na posao, jel’ to u redu?

    Коментар од electrasdreams — јун 2, 2009 @ 4:32 pm | Одговор

  9. Sa malim zakasnjenjem, zelim ti srecan rodjendan i samo veselo 😀

    Коментар од sarah — јун 2, 2009 @ 8:58 pm | Одговор

  10. Malo kasnim, ali imam lijepe želje.
    I muzičku želju imam 🙂

    Коментар од dollybel — јун 4, 2009 @ 4:00 pm | Одговор

  11. Kud si se denula ? 😀

    Коментар од sarah — јун 8, 2009 @ 6:33 am | Одговор

  12. electra kasnim ! srećan ti rođendan, za to nikad nije kasno 😆
    piši nam kako si se provela i jesu l’ vredni bili muzikanti?

    Коментар од makarone — јун 8, 2009 @ 9:23 am | Одговор

  13. Uf, al sam okasnela sa cestitkama. Ziva bila draga moja.Nakacim se na blog svake prestupne, iz istih razloga ko i ti . Kad bi nas placali koliko radimo, do sad bi vec bile na Balearima.

    Коментар од bubazlatica — јун 10, 2009 @ 9:51 am | Одговор

  14. Ja jos gora od ove Krompiruse, al` nema veze, za dobre zelje, nikad kasno.
    Ziva bila bliznacice jos jedna, koliko vas je na blogovimaaa, sasavuljke ste sve 😀
    Gemina
    Naivna
    Krompirusa
    Duda
    Charolija
    Sa tobom 6 blizancica, opravdavate vas merkur 🙂 Neka vas 😉
    Iiiiiii, hepiiiii brdej tu juuuuuu 😀

    Коментар од zelenavrata — јун 11, 2009 @ 12:13 pm | Одговор

  15. Akosi se vratila sa posla i ja bi da cestitam rodjendan jer sam tek sad stigo… Jebo nas posao, mogli bi i da ne dolazimo kuci kakvi smo ludaci…
    Srecan rodjendan i sve zelje da ti se ostvare !!!

    Коментар од Deda — јун 13, 2009 @ 5:00 am | Одговор

  16. Kao prava blizančica kasnim, ali izvini draga, razumemo se. Srećan ti rođendan, neka ti se ispune sve želje, ama baš sve. Čemu skromnost, jednom se živi. Pucaj visoko, najviše što možeš. 😀 Sigurna sam da si namučila Cigane.

    Što reče Zelena nas blizanaca koliko god hoćeš i sve se nešto nadam da ćemo se nekako dogovoriti da se sve zajedno negde skupimo i Cigane pobacamo u nesvest, sa svim ovim drugim, dobrim, dragim ljudima koji vole da se druže sa nama. 😀

    Коментар од Charolija — јун 14, 2009 @ 9:43 am | Одговор

  17. srećan rođendanko 🙂
    svega lepog više, a manje posla 🙂

    Коментар од drveniadvokat — јун 14, 2009 @ 3:14 pm | Одговор

  18. Ne znam koliko kasnima, ali srećan ti rođos! 😉

    Коментар од Punky — јун 18, 2009 @ 8:35 am | Одговор

  19. Koliko te nema, jel vidiš, još malo pa će i drugi tvoj rodjendan! 😉

    Коментар од dudaelixir — август 6, 2009 @ 8:32 pm | Одговор

  20. Alo bre, prijavi se na blogodak.com, ženo božja.

    Коментар од RainDog — август 14, 2009 @ 8:09 am | Одговор

  21. Al je zaje*ana, hoće samo kad ONA HOĆE, a nas ko šljivi! 🙂

    Коментар од dudaelixir — август 25, 2009 @ 9:16 pm | Одговор

  22. Dudo, zajebana do zla Boga. Idem, zeno, na odmor, da dodjem k sebi, a posle, obecavam, pisacu kao luda, smucice vam se.

    Коментар од electrasdreams — август 26, 2009 @ 7:51 am | Одговор

  23. Ajd, odmori se ko žena a rmpaćeš ko „kobila“ kada se vrneš, ovde na blogu, si čula, šta si obećala? Lepo vreme i uzivaj! 🙂 Pa, pa!

    Коментар од dudaelixir — август 28, 2009 @ 7:51 pm | Одговор

  24. […] Zelena, Gemina, Zihernadla, Šaputalica, Drvena, Lost, Magi, Sara, Sandra, Nena, Suske, Bebika, Elektra, Bubica, Cvrkutava, Sanja Kokica, Dubravka, Mackomali, Makrone, Breskvica, Ivanizmi, Ivanino blago, […]

    Повратни пинг од Charolija » BlogDay 2009. – iz mog ugla — август 31, 2009 @ 10:05 pm | Одговор

  25. Alo bre, sta se desava, ne mogu da se snadjem.

    Коментар од electrasdreams — септембар 1, 2009 @ 10:16 am | Одговор

  26. Srećan ti rođendan sa 3 meseca zakašnjenja. Što se tiče rmbanja svi smo mi, manje više, upali u tu mašinu. Ja sam do juče bio na odmoru tako da se izblogovan na te nane. 😉 Ali sad kad krene mašina …

    Коментар од Reminder — септембар 1, 2009 @ 9:02 pm | Одговор

  27. Blog mi poludeo. Svi komentari koji su na moderaciji moraju da cekaju da se vratim s odmora. Odavde nece pa bog ili ja ne mogu da se snadjem. Cak mi ne daju ni novi pass, postojeci sam naravno zaboravila. Vo je vo, skroz. Necu ‘ se nerviram, pustila sam mozak na otavu. Tacka.

    Коментар од electrasdreams — септембар 2, 2009 @ 6:51 pm | Одговор

  28. Pa jel si otišla il si došla, već jednom? Samo obećavaš, obećavaš! Kako si zaboravila svoj pas? 🙂

    Коментар од dudaelixir — септембар 7, 2009 @ 7:19 pm | Одговор

  29. Ajd vise zeno mila, dodje iz belog sveta i opet zabusavas! 😛

    Коментар од Sanja — септембар 14, 2009 @ 2:39 pm | Одговор

  30. Pa dodjoh iz belog sveta ali jos nisam kod kuce, idem tek u utorak. Pisem odmah, cim stignem, obecavam.

    Коментар од electrasdreams — септембар 15, 2009 @ 8:31 pm | Одговор

  31. Taman sam htela da „arlauknem“…’os’ da pises il da pravim peticiju .. 😆
    😀 😀
    kad ono ti se oglasila
    cmokic

    Коментар од sarah — септембар 17, 2009 @ 8:03 am | Одговор

  32. Jel bre,ce ti pises nesto ovde uskoro? Lenjivac

    Коментар од zmajcek — септембар 17, 2009 @ 9:49 am | Одговор

  33. Znamo da si tu, jer te je neko spomenuo na svom blogu! Toliko si odsutna sa bloga da je to već sramota! 🙂

    Коментар од dudaelixir — септембар 17, 2009 @ 7:12 pm | Одговор

  34. Dudo, ti cesto imas problem sa citanjem. Procitaj moje komentare pa ces videti da nisam TU. A pravo da ti kazem nije me sramota. Niko me ne placa za pisanje na blogu. Ja to radim kada hocu, kada mogu i kada mi se cefne.

    Коментар од electrasdreams — септембар 17, 2009 @ 8:52 pm | Одговор

  35. A ja baš mislila da ti uplatim koju kintu, ne bi li nešto napisala, ali posle onog tvog komentara, ništa od love! Izvini, nisam bila jedina koja je zelela od tebe novi post, ali si se na mene obrušila! Pogrešno sam te procenila, očigledno!

    Коментар од dudaelixir — септембар 18, 2009 @ 10:07 pm | Одговор

  36. Dudo, zao mi je ako mislis da sam se obrusila na tebe. Nekoliko puta sam napisala da sam na odmoru i da nisam na mestu sa koga pisem. Odavde samo citam i komentarisem. Razloga za to je vise, zaista ne mogu da ih objasnjavam. Ne znam zasto si se uvredila sto sam rekla da nisi dobro procitala. A nisi.
    Nije ni vazno, ja ti se izvinjavam, nisam imala nameru da se obrusim.
    Inace, kintu zaradjujem sama, veoma uspesno, koliko god mi trebalo.

    Коментар од electrasdreams — септембар 19, 2009 @ 8:12 pm | Одговор

  37. Neću da se svadjam sa tobom, očigledno se nismo razumele! Volim da dolazim kod tebe u goste i da čitam sta si napisala. Zao mi je bilo sto dugo nisi ništa napisala. Samo to, a videla sam da ubaciš po koji komentar i to mi je bilo čudno. Sada si sve objasnila i eto, ok, nisi valda stvarno mislila da ću ti uplatiti kintu, ženo! 🙂 Malo sam se zezala, naravno!
    Mir, mir, mir, niko nije kriv, za salatu i krompir, ava, ava, ava, niko nije cvala! cmok, cmok, cmok!

    Коментар од dudaelixir — септембар 22, 2009 @ 7:17 pm | Одговор

  38. Sve ok, naravno.

    Коментар од electrasdreams — септембар 22, 2009 @ 8:33 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

