Electrasdreams’s Weblog

септембар 21, 2009

Pustinja

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 1:45 pm

Zavrsi se i ovaj deo godisnjeg odmora, kako i lici, u kafani.

Dodjoh kuci satrvena, a sve mislim poslodavac ce se smilovati, razumeti, kako god…i udeliti jos koji slobodan dan da se od odmora odmorim.

Aha.

Dok otkljucavam vrata gledam u putne torbe. Odoh na odmor sa dve, sada pred vratima stoje tri. Odakle?

Zatekoh pustinju.

U postanskom sanducetu, kao da je postar nogom gurao da sto vise stane, racuni.  Kada sabrah umal’ se ne slogirah.  Odakle mi bre toliko obaveza za placanje? Nisam ni znala sta sve placam. Ovako, na gomili, za predinfarkt  je.

Dobro de.

Otvorih frizider. Prazan- kao pustinja. Napunih ga sa 4 odlaska koje na pijacu, koje u poslugu. Ruke ko u majmuna – do zemlje. Rezultat, novcanik prazan- kao pustinja.

Cvece i macka, OK, pazio komsija. Bar nesto.

Prasinu, paucinu… ves koji sam donela, sutra cu. Kada se oporavim. A skrsila sam se da pre polaska ostavim sve cisto i sredjeno. Kreten.

Pijem kafu i mislim.

Stvarno bi trebalo da svi poslodavci za godisnji  daju dve plate. Jednu kada podjes i jednu kada dodjes. Na odmoru stucas i ono sto imas i ono sto nemas. Kako to izvedes, niko ne ume da ti objasni.

Ujutru idem na posao.

Potpuno umorna i  bez motivacije.

A pola odmora za jedan zub. Nista. Tri nedelje. Da je bar tri meseca pa da stignem tek  polovinu od onog sto sam planirala.

Eh.

A da je bilo lepo, bilo je. Lepo, bre!

21 коментара »

  1. Sta da ti kazem, sto sama nisi rekla, prcenzi bite!

    Коментар од zelenavrata — септембар 21, 2009 @ 3:05 pm | Одговор

  2. nek si ti nama stigla. 😆

    Коментар од shaputalica — септембар 21, 2009 @ 3:47 pm | Одговор

  3. a ja nisam išla na odmor. 🙄

    Коментар од shaputalica — септембар 21, 2009 @ 3:48 pm | Одговор

  4. Jest zelena, bas tako.

    Zato ces saputava kod mene na zurku, makar te u zubima donela.

    Коментар од electrasdreams — септембар 21, 2009 @ 4:06 pm | Одговор

  5. Sta je bilo u trecoj torbi 😉
    znas da sam se i ja posle odmora pitala, da l’ mogu da dobijem bar dva slobodna dana da se odmorim 😀
    vrsim neke pregovore, mozda skoknem na par dana,“ sama“, pa eto me na zurci 😆

    Коментар од sarah — септембар 21, 2009 @ 6:45 pm | Одговор

  6. Koliko dugo nisi napisala post, pomislio sam da si na godisnjem od 6 meseci, a ti umesto 3 trazis 3 meseca…
    Ma bitno da si odmorila malo dusu i da ti je bilo lepo, a kad sama kazes da jeste, meni je da verujem i da se radujem zbog tebe…
    A sada u nove radne pobede, treba poplacati sve te racune, i jos milion drugih zadovoljstava!!! :p

    Коментар од Deda — септембар 21, 2009 @ 6:46 pm | Одговор

  7. I ja bre kad dodje vece pred polazak na posao ubedacim se ko da idem na klanje, sve me neka mukapodgrudi (sto bi rekla Mahlat) ‘vata. Jebem ti odmor, nikad mi nije dovoljno dugacak. 😕

    Коментар од Sanja — септембар 21, 2009 @ 7:02 pm | Одговор

  8. Saro, WOW!

    Deda, sada kada se raspiseeeeeeeeeeeeeeeem………….

    Sanja, ne znam da li cu sutra ujutru da se umijem ili ubijem, uf!

    Коментар од electrasdreams — септембар 21, 2009 @ 7:21 pm | Одговор

  9. Kad budem okačila tablu „na pauzi sam“, bar tri dana ima da se radujem ko malo dete. Dobro nama ti došla i važno je da si se dobro provela, jebo račune…biće svega. 😀

    Коментар од Charolija — септембар 21, 2009 @ 7:26 pm | Одговор

  10. Naravno car, vec zaboravljeno.

    Коментар од electrasdreams — септембар 21, 2009 @ 7:27 pm | Одговор

  11. Al’ ti nisi pustinja pa ja zenemarujem tu pustinju oko tebe 🙂

    Aj’ polako…

    Коментар од Mahlat — септембар 22, 2009 @ 6:48 am | Одговор

  12. Dobro, vratila si se, umorna si, treba da plaćaš račune … a GDE je izveštaj?

    Sa sve slikama 😆

    Dobro nam se vratila 😉

    Коментар од Suske — септембар 22, 2009 @ 8:40 am | Одговор

  13. ‘Oću na žurku, al’ sad zamišljam – vizuelizujem kako me donosiš u zubima…ahahahaha 😆 :mrgreen:
    Terijer! :-*

    Коментар од shaputalica — септембар 22, 2009 @ 10:37 am | Одговор

  14. Zamisli mene koji se na posao javlja posle 71 dana odmora i sa vrata sam vec zakukao „Kad ce odmorrrrrrrr“ umalo me nije ubio direktor :))))))

    Dobro nam ti dosla i kreni sa pisanije ili sa organizovanjem neke zuraje 🙂

    Коментар од zmajcek — септембар 22, 2009 @ 1:00 pm | Одговор

  15. Sap, skroz.

    Zmajcek, katastrofa.

    Коментар од electrasdreams — септембар 22, 2009 @ 1:27 pm | Одговор

  16. Почему так редко блог обновляете??

    Коментар од Gecktor — септембар 22, 2009 @ 3:57 pm | Одговор

  17. A zamisli tek da si oazu zatekla u stanu! Dobro se ti vratila i što pre se odmorila od godišnjeg. Ti si bila bar tri, a meni moj poslodavac nije dao više od dve nedelje. Pa kada se to nista spoji sa boravkom u kući, duplo ništa! Ali, sta da se radi, giljamo dalje! 🙂

    Коментар од dudaelixir — септембар 22, 2009 @ 7:22 pm | Одговор

  18. Ja jedva čekam da odem na posao. Tamo na miru mnogu da pišem i blogujem :mrgreen:

    Коментар од Reminder — септембар 22, 2009 @ 9:11 pm | Одговор

  19. Dudo, dalje, dabome.
    Reminder, ajd’ me zaposli kod tebe u firmi.

    Коментар од electrasdreams — септембар 22, 2009 @ 9:16 pm | Одговор

  20. Odakle i meni treća torba u povratku s odnora nikad saznati neću, ali odakle mi i kese i koji me đavo tjera da vukarim toliko stvari kao da se iseljavam iz zemlje…
    A kad me sačekaju računi, sve uredno kovertirani, paučina, prašina, veš… ma treba mi odomor od odmora.
    Majku mu, brzo zaboravim, pa mi je spakovati torbe čas posla i samo da mi je gdje ići.
    „Smiri se pustahijo jedna“ reče mi majka moja. E to sam ti ja ako znaš šta znači:)

    Коментар од dollybel — септембар 27, 2009 @ 12:01 pm | Одговор

  21. u novcaniku pustinja sa nekih par listica (opalih) 😀

    Коментар од IvanB. — октобар 3, 2009 @ 9:01 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

