Electrasdreams’s Weblog

октобар 11, 2009

Nema naslov

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 8:31 pm

Mnogo sam ljuta.

Ima  prijatelja koji bi da se desi pogodan momenat za sve,  i da to sve tada pocne, u tom nekom dobrom momentu,  pa tako milioniti put za n godina.

Zar sam ja lovac na momente?

Kada mi se ‘oce, ili mi se ucini da mu se ‘oce, treba da proverim da li je momenat da mu se ‘oce, pa da mi se onda i ‘oce i moze?

E, dragi moj,  iskreni prijatelju,  za tu kuhinju je serpa plitka!

24 коментара »

  1. I to ti je prijatelj? Ma, daj, molim te!

    Коментар од dudaelixir — октобар 11, 2009 @ 9:52 pm | Одговор

  2. Ja mislim da je momenat da ostavim komentar :mrgreen:

    Коментар од Reminder — октобар 12, 2009 @ 8:23 am | Одговор

  3. Jebiga, bolno je kad shvatiš da ti neko kome si dao sebe, zapravo nije prijatelj.
    Prošla sam taj bes i tu tugu. 😦

    Коментар од Suske — октобар 12, 2009 @ 8:27 am | Одговор

  4. Ako je takav oduvek, zar se nisi vec navikla?
    Svi imamo takve, prihvatis ili neces, nema trece.

    Коментар од zelenavrata — октобар 12, 2009 @ 11:31 am | Одговор

  5. Ako je dobar, onda zasluzuje cekanje za taj momenat, a ako je onako, kazi mu to u lice pa nek ceka sam,lol 😛

    Коментар од Deda — октобар 12, 2009 @ 4:53 pm | Одговор

  6. Kada sam prvi puta to doživjela poželila sam da kažem, da se razjasnimo, objasnimo. Kad sam shvatila da je to uzalud, onda sam pomislila da je najbolje uzvratiti istom mjerom, ali nisam mogla. Uvijek sam kao dežurna luda skakala da pripomognem, da priskočim, da prevaziđem…

    Sada samo ignorišem i križam.
    Svodim bilanse, ne vršim kupoprodaju prijateljstva, križam, nestaju, ali ne žalim.
    ne mogu ja da ugatam momenat. Nit želim.

    Коментар од dollybel — октобар 12, 2009 @ 5:28 pm | Одговор

  7. Pa, sta da ti kazem? Iz istog razloga ostalo ih malo. Onih kojima je svaki momenat dobar.

    Коментар од Sanja — октобар 12, 2009 @ 7:56 pm | Одговор

  8. A taman htedoh o tome, hvala ti sto mi otvori vrata.

    Umeju oni to, jos da te lupe po nosu da ces razumeti ako si pravi prijatelj.

    Коментар од Mahlat — октобар 12, 2009 @ 8:12 pm | Одговор

  9. E u takvim sitacijam pojma nemam. Ponekad ne vredi ni duboka šerpa.

    Коментар од Charolija — октобар 12, 2009 @ 9:31 pm | Одговор

  10. Dudo, verovala sam

    Reminder, dabome.

    Sus, dokle vise?

    zelena, necu.

    Deda, rekoh, milion puta.

    Dolly, ni ja vala.

    Sanja, malo ali vrednih.

    mahlat, videh.

    Car, ama ni lonac ne pomaze ponekad.

    Коментар од electrasdreams — октобар 13, 2009 @ 12:20 pm | Одговор

  11. zbog takvih je moj krug prijatelja sve manji a svaki novi se proverava duze vreme.

    Коментар од zmajcek — октобар 13, 2009 @ 1:13 pm | Одговор

  12. Pobij govna i gotova stvar! (sto bi rekli u Maratoncima):)

    Коментар од dudaelixir — октобар 14, 2009 @ 10:22 pm | Одговор

  13. ne visim na čiviluku. al’ nekad lovim momente. doduše, sve redje što sam starija. valjda postajem intolerantna, što bi rekla moja buba.

    Коментар од shaputalica — октобар 15, 2009 @ 5:19 pm | Одговор

  14. Za sve postoji i vreme i način! Je*i ga, kada ukapiraju da uvek sve možeš i hoćeš, usednu ti za vrat i ne skidaju se! Ma, nije razlog in ili an tolerancija, nego smo svaki dan po malo pametniji! 🙂

    Коментар од dudaelixir — октобар 15, 2009 @ 7:54 pm | Одговор

  15. uuuuuu, za te “ ‘oces piskis, neces piskis“ odmah ih odjebi, bas kao diskretni dogadjaj.
    ma kakav momenat, ko trazi delta t nek ga trazi, ja hocu kontinuitet u vremenu. 😉

    Коментар од IvanB. — октобар 19, 2009 @ 8:19 pm | Одговор

  16. Blizu je Mitrov dan! Jel stado ovaca i obor svinja spremno za žrtvovanje zarad Slave? Torte, kolači, na spisku, a sarme bi već mogla da počneš da zavijaš da ne okasniš! 🙂

    Коментар од dudaelixir — октобар 29, 2009 @ 10:03 pm | Одговор

  17. Ama zeno, ne znam gde bijem od posla. Pocela da tutnjim dabome. Torte i kolaci gotovi, zivotinje privodim…i tako…ako prezivim obavezno se javljam. A junior? On sirotan gde mu je mozak…od razmisljanja. da pomogne ne postizava, studira bre dete, malo li je?

    Коментар од electrasdreams — октобар 30, 2009 @ 11:12 am | Одговор

  18. Dobro je, počela si na vreme! Pa dobro, junior će se pokazati na sam dan Slave! On će dočekivati, točiti, nutkati, a ti ćeš trčkati, kao i obično, što rade mame! Ajd, drži se, i jedva čekam da nam lepo opišeš slavlje, onako kako ti to umeš! 🙂

    Коментар од dudaelixir — октобар 31, 2009 @ 4:23 pm | Одговор

  19. Srecna ti slava 🙂

    u stvari onom tvom malom 🙂 tebi srecne rane 😆

    Коментар од Mahlat — новембар 8, 2009 @ 2:31 pm | Одговор

  20. Sto bi rekla Mahlat – jel pretece? 😛

    Коментар од Sanja — новембар 9, 2009 @ 9:28 am | Одговор

  21. Uh, ja zaboravih na juče! SREĆNA SLAVA DOMAĆINI, ŽIVI, ZRAVI I VESELI BILI!
    E, sada, čekamo izveštaj, u tvoj stilu! 🙂

    Коментар од dudaelixir — новембар 9, 2009 @ 9:43 pm | Одговор

  22. Hvala vam.
    Pretekoh, ali mi nikada nece biti jasno kako. Izvestaj sledi, sam’ da povratim dah. Jos sistim.

    Коментар од electrasdreams — новембар 10, 2009 @ 10:22 am | Одговор

  23. Ajd, ajd, čekamo mi, nigde ne odlazimo! Samo se ti dobro odmori! 🙂

    Коментар од dudaelixir — новембар 10, 2009 @ 11:12 am | Одговор

  24. Želim da ti javim da ćemo ponoviti NEDELJU SMEHA od ponedeljka! Ako si za, pridruži nam se. Ima nas puno koji se vrlo rado smeju. U njemu je spas! 🙂

    Коментар од dudaelixir — новембар 15, 2009 @ 3:58 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

