Electrasdreams’s Weblog

децембар 4, 2009

Gospodin Joca

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 4:00 pm

Od nedavno imam gospodina Jocu. Tinejdzera.

Lep, doteran, namirisan, odmerenog ponasanja /ne uvek do duse/.

Sivo-crn, crnih kao ugalj sapa i njuske i takvih ociju.

Mnogo lici na tigra-dobricu.

Ogroman.

Lenj kao buba.

Po ceo dan jede, spava i sere. Cetvrto, uglavnom ne postoji, osim ako mu se ‘oce.

Igra se samo kada se njemu cefne, radoznao je samo kada se njemu cefne…sile nema da hoce kada se meni cefne.

Napolje izlazi samo da proseta guzicu. Uzvere se uz tresnju, proseta po krovu, oddzonja partiju u oluku /kako smesti dupe tamo, nije mi bas jasno?/, malo se krije u zbunju i  pravi se blesav kada zaurlavam da ga dozovem pri cemu se komsiluk krsti , cudi i pljucka za spas moje pameti.

Sve to ne potraje ni po’sata pa utrcava u kucu kao da ga zli duhovi gone.

Njegovo gospodstvo ne dozvoljava mu da juri macke preko krovova i ograda…pih! Pa da se isprlja. Ma ‘ajde!

On lepo zensku dovede kuci.

Kada me slog nije strefio?!

Pre jedno dve nedelje, sedim za masinom i sijem. Moram, il’ da umrem.

Od danagazisnogom punog ormara, nisam imala sta da obucem za jednu, prilicno obicnu, priliku. Koliko za dva sata  morala sam da imam novu tuniku. Makaze u ruke, sa’cu ja!

Rkce masina, ne cujem i ne vidim nista. Zurim. Obradjene delove bacam iza sebe, na stolicu.

U jednom trenutku kada sam se okrenula da uzmem sta mi treba, umal’ se ne strovalih sa stolice.

Pored kreveta – dve macke!

Gospodin Joca i belo-siva gospodjica, u pola manja od njega, pufnasta, cista, dupata, repata i lomna u struku, lepa kao pahuljica.

Sede jedno preko puta drugog i netremice se gledaju. Mogu da se zakunem da je kloparala svojim trepavicama.

Sta cu?  Zajebah priliku, zajebah tuniku i smestih se u fotelju da posmatram.

Gospodin Joca me ne primecuje. Kao da me nema.  Pomalo bejah uvredjena, a nisam bas sigurna da nisam bila i ljubomorna?

– Zar tako stoko maceca, izdajnicka? Ko te othranio od 100 grama mesa, ko te kupa, mirise, mazi…? S kim spavas?…Eh.

Pricam ja, on ni da cuje.

Ona, kurva, basmebrigahodom, blago nakrivljene glave i napucene roze njuske, pravo na njegovu ciniju sa hranom. On nista. U stopu je prati.

– Dabome, da sam ja, u oci bi mi skocio da me izgrebes…mrmljam

Ona jede, on seo pored i posmatra. Divi se.

Budala muska! Som!

Nakon umivanja, nasta jurnjava.

On oko nje, ona frkce i, bogami, deli samare. Dobi Joca bas dobre batine.

Ona – zviz po njusci, on jos umilnije gleda.

Bi me sramota. Skroz.

Potraja ta jurnjava, al’ on nikako da je pricepi i pokaze sta je musko?

Poceh da crvenim, doslo mi da zaplacem od bruke.

Pred vece, izadjose napolje. Igrase se ispred vrata jos malo, pa gospodjica, ponosno podignutog repa i glave, lelujavim hodom ode u mrak. Neznano gde.

Usao je u kucu, mjauknuo tuzno par puta i utehu potrazio u mom krilu.

Nisam posteno ni zamahnula rukom mazeci ga , zadovoljno preduci, zaspao je.

Filozofski. Bas.

9 коментара »

  1. Sta ti je ljubav 🙂

    nego kako si napisala prvo sam pomislila da je JOca pas i to onaj teleci, opisa ga brate ko baksuza 🙂
    kad on nista, romanticar 😆

    Коментар од Mahlat — децембар 4, 2009 @ 4:55 pm | Одговор

  2. Pusto musko! 😛

    Коментар од Sanja — децембар 5, 2009 @ 10:08 am | Одговор

  3. Slušaj, ova stoka od Gruje, koju sam prekrstila u Obrada jer ima deset kila i vidjen je za Božić da zagine upravo mi je nežno skočio u krilo i izazvao lutanje bubrega i popuštanje bešike, i leg’o bre k’o beba! Alooo. Ima li to smisla? Ima. Muško je. Može da ima sto kila i 40 godina, isto ima da se ponaša: ako nije po njegovom, biće, pa kako god da ga okreneš. 🙂
    I ljuti se kad ga spustim iza sebe pa se sav skoturi uz mene i nabije njušku u moju odeću samo da vidi da sam tu. A kad ja hoću da se igramo, ko me jebe. ‘Bem ti budale. 😆

    Коментар од shaputalica — децембар 5, 2009 @ 10:34 am | Одговор

  4. Dobro je da je da imaš mačora, jer da je devojčica imala bi punu kuću mačića. Ovako on dovede žensku, obavi posao, ako mu daju i ona ode svojoj kući. Seks bez obaveza, čista ljubav. 😉 😀

    Коментар од Charolija — децембар 6, 2009 @ 12:50 pm | Одговор

  5. Ne pominji mi macke, majke ti, ovaj debil od Nidze cvili bre po celi dan uvija se, kuka, zali se, nijedna mu nije dala.Ostale, leze po coskovima, u fazonu, pusti ovog debila napolje da nam se dusa odmori.A vala odmaraju 23 sata dnevno, osim kad prosetaju dupeta do hrane i wc. Tako Niki je izbacen, nek se snalazi brate, dal ce nesto da navata ko zna, ne mog jos o tome da brinem 🙂

    Коментар од bubazlatica — децембар 7, 2009 @ 1:04 am | Одговор

  6. Da l’ ljudi, da l’ maačke, isto ti to.

    Dobre smo za utehu …

    Коментар од Suske — децембар 7, 2009 @ 7:18 am | Одговор

  7. takva je i moja Kiki, razmazila sam je kao truta najgoreg. samo se premešta od jednog do drugog radijatora, razvlači se po kući, ne mogu ni da sednem a da mi se privali u krilo, ali kad neće da se igra – neće i ja to poštujem. divne su to životinje 🙂

    Коментар од lost03 — децембар 9, 2009 @ 11:15 pm | Одговор

  8. 😆

    Коментар од zelenavrata — децембар 10, 2009 @ 12:06 am | Одговор

  9. Kaži Joci da ne brine, doći će ona tu da se omaci. Nije ona luda, tu kod tebe joj baš fino! 🙂

    Коментар од dudaelixir — децембар 19, 2009 @ 8:24 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

