Electrasdreams’s Weblog

март 7, 2010

E, sada je dosta!

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 3:12 pm

Bila sam na odmoru. Tri nedelje u Beogradu.

Da pozavrsavam poslove,  da se naskitam, da se vidim s dragim ljudima…

I nista.

Ne stigoh  nista.

Poslove pozavrsavah, napatih se po kojekakvim institucijama, jebali ih novi zakoni i propisi da ih jebali, do bola!

Ukradoh dva popodneva da sa juniorom protrcim kroz prodavnice i da me „odere“, dabome. To spada u redovne aktivnosti kada god sam tamo, nije mi palo tesko,  osim sto htedosmo da se poubijamo. O tome drugi put;  i o tome kako sam bila blatnjava i mokra do gaca, jebale ih rekonstrukcije da ih jebale.

Ostalo vreme provedoh po bolnicama zbog dede i drugarice, po skolama zbog dva juniora moje duse, kod raznoraznih nutricionista i po welness centrima zbog 120 kila zive vage mog ceda, sanirajuci poplavu u kupatilu zato sto je kod komsije pukla cev /i to obaska/, na poslu zbog onog „kad’ si vec tu“, jureci Gospodina Jocu da se ne zagubi jer sam morala da ga povedem, a februar je /i o tome obaska/, skrati, stesni, prostepaj kumi sve sto se od poslednjeg dolaska nakupilo, sredi dve kuce, cas cu, kada sam vec tu, da nabavim ovima odavde sve sto im treba, zasto bi oni isli kada sam ja vec tu, kuvala za „puk vojske“ svaki dan i sve razlicito – onome zbog bolesti, onome zbog dijete, onome zato sto ne voli ono sto onaj drugi voli, pa ih navatavala nocu kako jedu ono sto ne smeju i sto nije za njih… sludjena, unezverena, sa nemanjem vremena ni da umrem…da li sam ja jela i spavala, ne znam.

Moja kontrola kod doktora potrajala samo pola sata. Ali, lako je meni!

Ja, strvina!

Zajebah mahlat i zelenu, jer ne uspeh da se vidim sa njima.

Izvinicu se svakoj posebno, klececi ako treba.

U kafanu da je slupam, odoh samo jednom. Kako stigoh, ni sada ne znam.

Dosla sam prosle nedelje, kasno uvece, u ponedeljak pocela da radim.

Od ponedeljka do danas, marsuta mi je bila samo posao – kuca. Telefon iskljucen nocu. Spavala kao krava po citavo popodne i noc, oblacila se samo za posao, i to zbrda-zdola, vrata vazda zakljucana, moglo je i da se zarati ne bih imala pojma.

Jutros ustala odmorna. Odlucna skroz! Da:

– Nikome vise ne dozvolim da me jebe bez kurca. Ni po cenu zivota. Samo sa, i to doooooobrim, il’ nikako!

– Da me bude bas briga sto junior ima 120 kila. On zdere, a ja se presamicujem na pola jureci i trazeci pomoc. Neka ne jede i tacka, bice kao glista. I da me bas briga sto od studiranja niiiiiiiiiiista ne stize, i da me bas briga sto ja nemam pojma kako je to.

– Da me ne interesuje sta ko ima da mi saopsti u 3 ujutru.

– Da me bas briga sto dedi krvari zeludac danas, a sutra ga na’vatam kako roni po frizideru, viri mu samo guzica, i jede pihtije „i zdravog konja bi oborile“ – krisom. I sto lek baca pod fotelju.

– Da me boli uvo sto Dusin mladji sprcao keca iz geografije, pa ja morala da trepcem i sirim /zna se sta/, da nas Dusa ne poubija sto on sprcao keca a ja sakrila. Ma jebe mi se vise za geografiju.

– Da me bas  briga sto stariji rekao profesoru da je peder, pa ja opet isla da se izvinjavam i da trepcem, i da govorim – nece nikada vise, mama da mi umre- da nas Dusa ne potamani. A hoce, ako i to sazna.

– Da razumem Dusu koja radi, crkava, nema vremena, ponasa se kao pao s Marsa, ne moooooze vise. A ja mogu? Ja ne radim? Ja ne putujem kao sumanuta i ne zivim kao sumanuta???

-Da me boli uvo sto ce se mojoj sestri moje nove, u letu na’vatane, sandale strava slagati uz proslogodisnju tasnu, a drugoj uz pogled koji bludi.

– Da me boli uvo sto neko moze, ne moze, hoce ili nece, voli, ne voli…

Ma ne dam ni da me boli uvo. Taman sam ga sredila.

Ja kazem – e, sada je dosta!

I bas me briga da li sam ovo sto istresoh ovde, istresla pismeno!

Na sledeci odmor idem  SAMA!

18 коментара »

  1. Efikasna dijeta za tvoje čedo:
    http://www.baneprevoz.com/e-knjige/UN_dijeta_za_90_dana/

    link je preuzimanje knjige u kojoj ima i kuvar i detaljno objašnjenje dijete 😉

    Коментар од Exxx — март 7, 2010 @ 5:44 pm | Одговор

  2. Ma ženo, ne treba izvinjenje :mrgreen:

    primi moje saučešće 😆

    Коментар од Mahlat — март 7, 2010 @ 11:11 pm | Одговор

  3. aman, ti si žena ZMAJ! moj naklon 🙂

    Коментар од Sanjar u prolazu — март 7, 2010 @ 11:19 pm | Одговор

  4. Jes’ kad bi mogla tako. 😛

    Коментар од Sanja — март 8, 2010 @ 7:05 am | Одговор

  5. Pa normalno da te briga, misli malo na sebe, svakome se njegov problem cini najveci, a ti, ma ti si navikla da se sa njima nosis, lako je tebi. Nego, srecan ti danasnji dan, skockaj se, prosetaj, oladi glavu, i na letovanje sama nego sta 🙂

    Коментар од bubazlatica — март 8, 2010 @ 1:04 pm | Одговор

  6. e moja draga elektra, slično i kod mene…misle da sam baš-čelikova sestra.
    i još da dodam…
    pored svega, misle da ja uvek imam i novaca 😆 😆 😆

    Коментар од makarone — март 8, 2010 @ 10:32 pm | Одговор

  7. BIla sam i ja u taj Beograd na dva dana … misim u tu ludnicu, slila devera, jerbo oni ne mogu da presele 20 kesa …

    Ceo stan sa dvoje dece nije ništa, al’ 20 kesa, i to sami … to je nemoguće!

    I ja sam rekla tad, dosta je vala od meme za sva vremena.

    Ko ima bradu ima i češalj!

    Коментар од Suske — март 9, 2010 @ 8:52 am | Одговор

  8. Koliko shvatam, put ti je prelio čašu…očito da si „naučila“ mnoge da ti se veškaju i očekuju razumevanje i pomoć, pa imaš premalo vremena da sebe upitaš šta ti želiš. Time što si sebi i nama ovo rekla, već si na dobrom putu da to rešiš, a onda ćeš i sama naći dovoljno vremena da ga provedeš sa Mahlat, Zelenom ili nekim trećim, po volji… ne žureći nikud i ne cimajući se svakog trenutka. Ovaj post me naveo da porazmislim o tome kako ja stojim na tom istom bojnom polju. Poz!!!

    Коментар од mmiljana — март 9, 2010 @ 2:18 pm | Одговор

  9. E dragi moji, ima navike, ali ima i odvike. Sto pre pocnu da se odvikavaju, bice im lakse. Ja izrece sta sam imala.

    Коментар од electrasdreams — март 9, 2010 @ 5:54 pm | Одговор

  10. Divna si 🙂 lijepi pozdrav.

    Коментар од jauprolazu — март 9, 2010 @ 10:36 pm | Одговор

  11. Crna ženo zavrte mi se u glavi čitajući, kako li je tek tebi? Ma ko im svima jebe mater, sledeći put stvarno da odmaraš ili nemoj ni da ideš na takav odmor. 😉

    Коментар од Charolija — март 10, 2010 @ 2:27 am | Одговор

  12. Ne slazem se. Niti razmisljam o tome. Uvek u potrazi, a zivot je prelep i kada je najteze.

    Коментар од als011 — март 10, 2010 @ 6:02 pm | Одговор

  13. […] Obidjite i Elektru – Svud me diraj al’ u pamet nemoj…., Sve ću da ih oteram,  Ljubavna priča muškog čeda,  E, sada je dosta! […]

    Повратни пинг од Blogerke prve na redu! #pratiblogere « Uspesi, padovi i život uopšte — март 10, 2010 @ 7:16 pm | Одговор

  14. aha, to svi kazu pa uvek nekog povedu na odmor 😛
    ma povesces ti sve njih na sledeci odmor djuture, cisto da ti ne bude dosadno plus snajce bez nje nema ni svekrive ni babaroge hehehehe

    Коментар од IvanB. — март 12, 2010 @ 11:36 pm | Одговор

  15. Dobro si sacuvala zivu glavu, a sve drugo ces lako)))))))))))

    Коментар од veshtichanstvena — март 13, 2010 @ 12:48 pm | Одговор

  16. E, naučila si konačno da treba da te boli „ona stvar“ i da malo misliš i na sebe!
    Ajd da vidimo koliko ćeš se pridržavati? 😉

    Коментар од dudaelixir — март 14, 2010 @ 6:25 pm | Одговор

  17. Znjau oni da si ti dobra dusa, i za koliko poludis za toliko se i odljutis i opet trci u krug 😀
    Sto se nutricioniste tice, ako treba samo se javi 😀

    Коментар од sarah — март 15, 2010 @ 5:49 pm | Одговор

  18. Eh, nekad je bolje i ne ici na odmor!
    Iskuliraj ih sve i izgubi se bar na jedan dan. Prošetaj, pa se vrati.

    Коментар од malabreskva — март 16, 2010 @ 7:55 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

