Electrasdreams’s Weblog

април 7, 2010

Nastavljam gde sam stala

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 4:33 pm

E tako!

Zbog tvog teksta, u povratku s posla, kupih crvene gace za celih 450 dinara. Polu cipkane, a polu jebemliga. Jel’ dovoljno skupo? I jel’ mogu u njima da sacekam umiranje za jedno 50 godina? Onako, dole u crvenim gacama, a gore sa braon povezacom?
Dabogda, svi ti koji propovedaju gluposti, i to javno, putem medija, pocrkali do cetrdesete. I nisu za zivot – ni do ni od.
Jos ujedam!
Dalje…kod mene, odoh da istresem sav bes.

Ovo je komentar kod Mahlat. Ali, ima i dalje.

Ovako:  idem u svaku kafanu na koju naletim slucajno ili odaberem namerno. Ne izbegavam ni one drumske birtije.  Idem s kime ja hocu i s kime mi je lepo, pri tome biram, i to pomno, da taj ili ta s kojom zaglavim u kafani nikako nije jedan ili jedna od onih koja razmislja na naucnoj bazi /citaj-procitao/la ili gledao/la TV emisiju o nauci, pa misli da se propametio/la/. Nije me sramota i nemam grizu savesti da se dobro podpijem, da pevam iz glasa, da recitujem, da rondzam kada me strefi pesma, da se smejem, da stipnem gitaristu za dupe,  da igram na stolu,  stolici,  radijatoru,  lusteru ili na basu…ponekad harmonikasu na kolenu, da.  Jebi ga, sta cu kada sam minijaturna pa svuda stanem, a i laka sam za rukovanje.  I nikada niko to nije pogresno protumacio. Uvek govorili – alal mi vera!  Svi lagali?  A?

Aha.

Voljeni mi nije poklonio crveni ferari uvezan zlatnom masnom, a ja vredim krajlevski i komsiluk mi crkava od muke sto:

– mi je voljeni poklonio par strukova sumskih jagoda sa korenom izvadjenih u sumi na vr’ Beljanice, eno ih u basti, cvetale;

– sto mi pod prozor porodilista doveo dva komplet orkestra uzivo pa trestalo sa Zvezdare do Topcidera;

– sto u 3 ujutru ode da mi nadje sladoled od cokolade;

– Sto me pusti samu u kafanu a ujutru mi leci mamurluk i dert;

– sto me nosi ulicom pa svi kazu da sam matora a luda skroz………………

mogla bih ovako odavde do tamo, ali koga bre to interesuje? Osim mog komsiluka, naravno.

Bavim se smornim kuvanjem, jasta. Toliko dobro kuvam da se to proculo na daleko. I mesim. I nije me sramota sto me zbog toga smatraju zatucanom i zastarelom. Moji mili i dragi uzivaju i raduju se, i vole…

Ko mi lize dupe, necu da kazem. Moje dupe, moja stvar!

Imam stav o seksi igrackicama, ali ni to necu da kazem. I to je samo moja stvar.

Kada polomim nokat ne dozivljavam nervni slom, jok.  Prvo se najebem svega sebi i onome ko se pored mene zatekao, potom odrubim sve nokte do zivca a onda pustim da porastu ponovo. Za to vreme hodam po svetu bez noktiju, potpuno zaguljena i zastarela.

Nego, potpuno sam zabrinuta zbog tog povracanja do cetrdesete, iskljucivo u zenskom drustvu. Ono malo, minijaturno malo, zenskog sveta sa kojim se druzih, skoro da nisam ni zapamtila. Dete napravih trezna i znam ko mu je otac. Niko me ne iskoristi nasljemanu i nemam dete iz takve situacije. Glupaca do bola, jebem me prostu, ne emancipovanu! To mi je minus dozlaboga, izgleda.

Aha, i te crvene, zbog besa kupljene crvene gace, kupih dzaba. Izuzetno sam seksi kada uopste nemam gace na guzici!

Aha…i imam nameru da zivim punom nogom do stote.

Meni lakse, a vi kako hocete. Il’ po nauci, il’ po zivotu?

Mahlat, sestro draga, kada cemo nas dve glupe i zatucane u kafanu? Da je slupamo! Ko hoce s nama, neka se prijavi. Ali da dokaze prvo da ne razmislja naucno.  A?

42 коментара »

  1. Zaboravih da prozborim o crvenoslovcima. Neka me, drugi put.

    Коментар од electrasdreams — април 7, 2010 @ 4:35 pm | Одговор

  2. Jel bre, jesi išla na Stonse da štipneš i Kit Ričardsa, aaa? 🙂

    Коментар од Milko — април 7, 2010 @ 7:34 pm | Одговор

  3. Vidi…svako radi što mu prija, gde mu prija, kako mu prija, u čemu mu prija, bez čega mu prija, sa kime mu prija, a komšiluk nek pukne od jeda ;)Ja imam jednu što zove miliciju na vrata curi koja malo glasnije stenje, pa panduri pucaju od smeha…a malu zabole, tako da…dobar provod zatucanima želim! 😉

    Коментар од SanjaKokica — април 7, 2010 @ 7:48 pm | Одговор

  4. Milko, naravno, njega sam stipnula s posebnim zadovoljstvom.
    Sanja, dabome.

    Коментар од electrasdreams — април 7, 2010 @ 7:58 pm | Одговор

  5. a crvene veliš…? moralo je da ti se posreći 😆 ….
    nesto mi pad na pamet da uzmem tamburu pa u neki drumski bircus i da cekam tako dok ne dodjes da me stipnes :mrgreen:
    a za lumperaj se prijavljujem obavezno! 🙂
    ma, alal ti vera!

    Коментар од sanjar u prolazu — април 8, 2010 @ 9:52 am | Одговор

  6. Oću i jaaaaa u kafanu sa vama! Prijavljujem se!!! Jes da neam četres’ 😛

    Коментар од Ivana — април 8, 2010 @ 9:55 am | Одговор

  7. Crvene na crveno slovo, pa da :mrgreen:
    I sta kazes stipala za dupe, aaaaaaaa to moram da vidim, ne verujem na rec 😉

    Коментар од zelenavrata — април 8, 2010 @ 12:05 pm | Одговор

  8. A mogu li i ja sa vama u kafanu ?
    Biću dobar, obećavam 🙄

    Коментар од Exxx — април 8, 2010 @ 12:15 pm | Одговор

  9. Mogu li i ja, meni je suprug kupio crveni čipkani bodi. 🙂

    Коментар од verkic — април 8, 2010 @ 2:09 pm | Одговор

  10. sanjar, pod hitno tamburu u sake pa na ceku. Moze i tebi da se posreci.

    Ivana, pa sta ako nemas cetres’, kako da naucis zivot drugacije? Iz TV nauke ili casopisne nauke? Ma ajde!

    zelena, a kada vidis, sta dobijem?

    Exxx, pa sta ces s nama u kafani ako ces biti dobar? Ne ide, bre, to.

    Verkic, dabome.

    Коментар од electrasdreams — април 8, 2010 @ 4:13 pm | Одговор

  11. Siguran sam da se Kit zarumenio 🙂

    Коментар од Milko — април 8, 2010 @ 7:06 pm | Одговор

  12. Milko, ma jok, nasmesio se i poslao mi poljubac.

    Коментар од electrasdreams — април 8, 2010 @ 7:28 pm | Одговор

  13. Nego, zaboravih. Ti se ne prijavljujes za kafanu? Nemoj da ne poverujem u ono pivo u parkicu? Hm.

    Коментар од electrasdreams — април 8, 2010 @ 7:30 pm | Одговор

  14. Joooj, kako nam golicaš maštu! Jesu li čipkane ili možda satenske ?? 🙂
    Baš me zanima…
    Kako je tvoj voljeni brižna dušica !
    Obožavam žene koje dobro kuvaju!!

    Коментар од malabreskva — април 8, 2010 @ 7:54 pm | Одговор

  15. Jebe ti se šta ko misli o tebi. „Za dobrim konjem se prašina diže.“ Pa, zamisli da si tuta-muta, niko te ne bi konstatovao.

    I na tebi je da odlučiš: sa ili bez gaća, crvene ili bilo koje boje, kafana ili ne, ma… sve što hoćeš!

    A muž, pa takav se retko radja, moram priznati. Ništa od toga nisam doživela, na sreću, jer bih sada samo patila za tim vremenima.

    Za nokat, ista stvar, i vrlo često mi se to dešava, a nisu mi nokti nikad veliki. Tako prolaze „oktopodi“ ili „stonoge“. 🙂

    Kafana mi „maćeha bila“, jer je mom bivšem bila uvek bolje društvo od mene, tako da je ne ljubim, baš nikako. Al, ko voli, nek izvoli!

    Коментар од dudaelixir — април 8, 2010 @ 8:02 pm | Одговор

  16. Meni bre mnogo velika zagonetka kako svima u komsiluku neki debili?! 🙄

    Коментар од Sanja — април 9, 2010 @ 7:38 am | Одговор

  17. hehe..opasan je taj dečko 😉 a vidim da je konačno naišao na sebi ravnu 😉

    Коментар од Milko — април 9, 2010 @ 9:42 am | Одговор

  18. ja za kafanu još nisam, aj to na leto.
    Ali jesam za nerviranje komšija svojim prisustvom 🙂

    Aj kad se lepo napijete da okačite i po koju sličicu sa štipanjem i gaćama i svime što još iskrsne 😀

    Коментар од marouk — април 9, 2010 @ 4:11 pm | Одговор

  19. Ma kad god prihajaš na ovu stranu, samo da ne budem bolesna kao prošli put pa da pijem lekove i da ne mogu da se u’vatim za čašu.

    Znam ja nekol’ko njih koje bi legle nevidjeno, nemoj brigaš, samo da se sastavimo 😀

    I živa bila i preko tih sto leta, takva kakva si za dva života te ima 🙂

    Коментар од Mahlat — април 9, 2010 @ 5:26 pm | Одговор

  20. Odoh se spremiti 🙂

    Коментар од verkic — април 9, 2010 @ 5:42 pm | Одговор

  21. ja dojim bebu, pa kad prestanem će pijemo 🙂
    ma kakvi lekovi, to se u Svrbiji tera rakijom a ne lekovima 😉

    Коментар од marouk — април 9, 2010 @ 5:43 pm | Одговор

  22. breskvice, hvala na obozavanju. Ako je zbog kuvanja imas i zasto.

    Dudo, jebe mi se, jasta!

    Sanja, komsiluk prihvatis kao cinjenicu i zabole te te dupe.

    Milko, namig.

    marouk, ima dana.

    mahlat, ima da legnu, dabome.

    verkic, ne zaboravi bodi da obuces; mozda me izazoves i tebe da stipnem.

    marouk, samo ti doj, lako cemo za sve ostalo.

    Коментар од electrasdreams — април 9, 2010 @ 8:59 pm | Одговор

  23. Procitah kod exxx-a postade i boginja, a ovde da si boginja sa crvenim gacicama 😀

    Коментар од IvanB. — април 11, 2010 @ 4:11 pm | Одговор

  24. Dabome. Ako nauka nastavi da me izludjuje ko zna sta cu sve postati?!

    Коментар од electrasdreams — април 11, 2010 @ 6:14 pm | Одговор

  25. Meni čovek kupio crvene gaće, tangice, pa mrežaste načisto, ko da ih i nemam na sebi, samo mi pozadi iz guzice viri natpis „yamaha“, kad uzjašem motor da se zna ko mi sponzoriše dupe.

    Komšije mi se samo smeškaju, da li su oni luđi od mene ili je nešto drugo u pitanju, nisam ustanovila, ali niko se ne buni, a mi po kući samo fudbal što ne igramo.

    To da hoću u kafanu, nema smisla više ni da pričam, nemam 40, ali mogu da imam ako je to uslov. 🙂 Htedoh još nešto da ispričam, ali nemam pojma šta. Danas sam nešto nakrivo nasađena. Jebi ga i takvi neki dani dođu.

    Коментар од Charolija — април 12, 2010 @ 11:38 am | Одговор

  26. Kako si ovo slikovito opisala, sumnjam da ce neko da se buni XD

    Коментар од marouk — април 12, 2010 @ 2:36 pm | Одговор

  27. 😀
    mene odavno boli (sve sto bi moglo da me boli)… za te takve sto pricaju , raspredaju… mislim, gledaj zeno – za dobrim konjem se prasina dize , a tek za – kobilom (to ja tako sebi kazem, kad cujem kak’e traceve)… ti sto svoj zivot nemaju, pa vode brigu oko tvog, ponosna budi – primer si kako valja ZIVETI, pun gas i boli te bre… (sta li ti drago da kazes u toj slozenici da te boli! ja cu onaj muski organ koji volEm vise nego ‘leba jesti!)

    Коментар од nastasja — април 12, 2010 @ 4:43 pm | Одговор

  28. Evo, prijavljujem se i ja za kafanu!! Imam godina koliko god da se traži, samo reci koga sve treba da štipnem da bi dokazala svoju spremnost ?!? 😀

    Коментар од shunjalica — април 12, 2010 @ 10:08 pm | Одговор

  29. nemoj da bi ste otišli bez mene. Ni slučajno.
    Javite grad i vrijeme.
    Ako ne zalutam eto me.

    Коментар од dollybel — април 17, 2010 @ 11:22 am | Одговор

  30. Kud bez tebe, bona, si normalna!?

    Коментар од electrasdreams — април 17, 2010 @ 2:34 pm | Одговор

  31. prepadoh se bona.
    Sad mi je laknulo.
    Čekam poziv

    Коментар од dollybel — април 17, 2010 @ 5:05 pm | Одговор

  32. Alal ti vera! Ziva i vesela bila ! Dabogda igrala i pjevala cijelog zivota!
    Dabogda i ja sa tobom i ostalim dobrovoljcima djipala po stolu, bosa…
    Dabogda i oni „fini“ dosli pameti i zaigrali s nama, a do tada neka pocrkaju od muke.
    A ja cu da igram i u onim belim, dubokim gacama, sto mi bubrege cuvaju i bicu vise seksi od svih onih „tangica“, sto me gledaju i kolutaju ocima. Pevacu dok ne ostanem bez glasa, sto i cinim redovno kraj otvorenog prozora, dok se komsiluk iscudjava. U moje cizme gledaju vrteci glavom. JA sam ih zaradila!!!! I to znam.Al’ doduse, ne mogu te napacene duse ni zapevati, kada su svesni svog parazitskog zivota. Uf, sto me pogodi tema pravo u centar.Svaka ti cast!

    Коментар од Sandra — април 19, 2010 @ 9:02 pm | Одговор

  33. Necu se mesam jos neko vreme, a vi uzivajte kad se budete nasli u kafanici, biblioteci ili de se vec nadjete… Bice vremena. a meni nista ne smeta, mogu da se „ponasam“ 😛 :D… do prilike,lol..

    Коментар од Deda — април 26, 2010 @ 5:02 am | Одговор

  34. de mi bre reci snadje li se kod komentara ili ne, da znam da vracam, jer od subote sam u skripcu s vremenom. A necu da se nerviras i ljutis 😦

    Коментар од ivanb — април 28, 2010 @ 7:18 pm | Одговор

  35. Ama nista ne moze. Sve sam probala, posle pratila tvoja uputstva koja si ostavio kod Dude i opet nista. Sto god da probam uvek izbaci EROR. Necu vise ni da probam ni da se nerviram.

    Коментар од electrasdreams — април 28, 2010 @ 7:54 pm | Одговор

  36. nemoj da se nerviras, hvala ti sto si mi rekla da postoji problem.
    vraticu na staro samo da osmislim kako da sacuvam sve prethodne komentare. do sutra ce sve biti kao nekad lako i bez komplikacija 😀

    Коментар од ivanb — април 28, 2010 @ 8:05 pm | Одговор

  37. aj mi se javi na taj mejl u potpisu… nesto sam cacnuo i mislim da ce sada da moze
    imam problem da izvezem komentare zakljucno sa danasnjim danom

    Коментар од ivanb — април 28, 2010 @ 8:47 pm | Одговор

  38. Ih, pa gde ce ti dusa :-)))) Cime bi oni svoju hranili da nemaju nekog tako inspirativnog pri ruci :-))))) Bacis im kosku, pa, onako u prolazu, bacis pogled i uzivas gledajuci ih kako je glodju, dave se, a tebi lepo :-))))))))

    Коментар од Plava Baklava — април 30, 2010 @ 1:32 am | Одговор

  39. E bre Electra moj si čovek načisto! Em kafana, em dvorište, em taki komšiluk . A da nisi sa Zvezdare? Možda smo se i posvadjale čije su jagode lewpše,a da ne znamo? 🙂

    Коментар од crnaperla — јун 13, 2010 @ 11:12 am | Одговор

  40. Iz komsiluka sam ti, granicim se sa Zvezdarom, ali su sve zvezdarske kafane overene. Odavno.

    Коментар од electrasdreams — јун 13, 2010 @ 8:18 pm | Одговор

  41. E od sad si moja e-komšinica:-)
    A jesi bila u Kafanici? Kod Srdjana na hipodromu?
    Slušaj, slobodno me pozovi ako ti treba društvo 🙂

    Коментар од crnaperla — јун 13, 2010 @ 8:26 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

