Electrasdreams’s Weblog

мај 9, 2010

Blog

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 1:50 pm

Blog mi je poludeo.

Ili WordPress?

Ili kompjuter?

Komentari mi se gube pa ih posle nalazim ko zna gde, kod nekih ne mogu da komentarisem – da li zato sto oni brckaju po svojim blogovima ili je moj posandrcao, ne znam, ne prepoznaje siromah ni mene pa svaki put moram da se ulogujem…………

Sada zaista nemam vremena da se bavim time, a vi se strpite. Neka ga ovako ali ako neko zna koji mu je neka kaze.

14 коментара »

  1. Hmm, ništa se ne razumijem u tu tehniku..nadam se samo da će uskoro da bude bolje, pa da te čitam 😉

    Коментар од Milko — мај 9, 2010 @ 10:22 pm | Одговор

  2. E,ja sam ti curka za tehniku uopste, pa i za ovu. Moracu nekog da udavim da mi objasni, ali sada ne stizem ni da mrem. Mogu da pisem, ali mi je sve pobrkano. Pih, ko ce ga znati?

    Коментар од electrasdreams — мај 9, 2010 @ 10:38 pm | Одговор

  3. Opet??????????????????????
    Sto bre, sve ti se normalno vidi – mislim blog ti se normalno vidi 😛

    Коментар од ivanb — мај 9, 2010 @ 11:00 pm | Одговор

  4. Ništa ovako ne umem da ti kažem, izgleda sve OK, ali ako ti kažeš da je lud, onda ti verujem. 😉

    Коментар од Charolija — мај 10, 2010 @ 12:15 am | Одговор

  5. I meni deluje sve ok i sve se vidi, ne znam sta te zeza, mene nista, mislim isto sam na wordu…`bem ga sta ti vidis 🙄

    Коментар од zelenavrata — мај 10, 2010 @ 1:14 am | Одговор

  6. Vidim te, sve te vidim i čujem. 🙂 Pročitah prozivku kod Exxx-a, priznajem čačkala sam kod mene, htela da se malo zakopčam, ali vratih se na staro (bar mislim da sam se vratila) i opet sam na izvol’te. Tako da.. tako. 🙂

    Коментар од shunjalica — мај 10, 2010 @ 9:21 am | Одговор

  7. Ne znam šta se dešava na tvom kompu, ali ovako deluje sve ok! Aj, možda je bilo samo prolazno!
    I ja sam na wordpressu i sve mi je ok (da ne ureknem, kuc, kuc, kuc) 🙂

    Коментар од dudaelixir — мај 10, 2010 @ 5:44 pm | Одговор

  8. Pod hitno da nekog nadješ nemoj da nam nestaneš mada i ja sve lepo vidim. Ništa ne manjka 🙂 😉

    Коментар од verkic — мај 10, 2010 @ 9:30 pm | Одговор

  9. Slaba ti vajda od moje tehničke pomoći.
    A ovako izgleda da je blog normalan. Gdje je caka- ne znam.

    Коментар од dollybel — мај 11, 2010 @ 5:01 am | Одговор

  10. Virus? Proveri – ništa te ne košta… Samo uzmi neki koji nisi do sada koristila. Još bolje (ako imaš živaca) obriši sve na kompjuteru i podigni od početka, ali možda je ipak najbolje da to prepustiš nekom „stručnijem“.

    Коментар од Miodrag Ristić — мај 16, 2010 @ 12:36 pm | Одговор

  11. Hvala ti, znam. Cekam pomoc da ne brckam sama, inace je skroz poludeo.

    Коментар од electrasdreams — мај 16, 2010 @ 1:43 pm | Одговор

  12. Najbolje rešenje je da kupiš nov kompjuter 😛 ?

    Коментар од Exxx — мај 17, 2010 @ 5:33 pm | Одговор

  13. Idi bestraga!

    Коментар од electrasdreams — мај 17, 2010 @ 7:43 pm | Одговор

  14. ja sam još ludji, tako da nemoj da se žališ na blog 🙂

    Коментар од Sanjar u prolazu — мај 18, 2010 @ 9:26 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

