Electrasdreams’s Weblog

јун 4, 2010

Preterali ste!

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 8:18 pm

Potpuno.

Cekah, bre, i cekah, da se  smilujete i pokrenete akciju bancenja i bludnicenja u nekoj biblioteci sa kariranim stolnjacima, ali vas bas briga.

Ljuta sam!

Opet moram ja?! Cccccccccccccccccccccc!

‘Ajde.  Da cujem ima li volje i da cujem predloge.

Ako je Beograd, ja cu. Predlazem septembar kada prodju godisnji odmori. Ili je bolji neki drugi termin? Da cujem.

Izgovore ne prihvatam.

Jok.

Makar vas skupljala na svojim plecima.

Izvolite.

32 коментара »

  1. Ahahah ja ću odma’ da se prijavim. A što čekamo septembar? 😀

    Коментар од marouk — јун 4, 2010 @ 10:26 pm | Одговор

  2. Meni sve jedno, s tobom kad hoces i gde hoces, samo javNi 🙂

    Коментар од Mahlat — јун 4, 2010 @ 11:58 pm | Одговор

  3. Ja sam Zaaaaaaaaaa 😉

    Коментар од Exxx — јун 5, 2010 @ 5:05 am | Одговор

  4. Može, kad god kažeš !!!!!

    Коментар од verkic — јун 5, 2010 @ 6:54 am | Одговор

  5. Ne znam..ja sam stidljiv, a tu može svakojakih perverzija da se desi 😆 Ono, ako bude režim „laku noć deco u pola osam“ ću da dodjem 😀

    I bez alkohola, normalno 😀

    Коментар од Milko — јун 5, 2010 @ 11:57 am | Одговор

  6. Mene prosto više sramota da kažem da sam ZA. Nećeš morati da me nosiš. 😀

    Коментар од Charolija — јун 5, 2010 @ 12:21 pm | Одговор

  7. marouk, mislim da je septembar najbolji, a treba vremena da se svi uskladimo i da ja nadjem odgovarajucu biblioteku.

    mahlat, znam i jedva cekam.

    Exxx,Verkic, Char, dogovoreno.

    Milko, jel’ se ti to bojis da ne prodjes kao Kit Ricards? Cuj njega, perverzije u biblioteci? Gde si ti to cuo? I ne brini zbog alkohola, tebi tetka elektra sprema sok od kupina. Plez.

    Коментар од electrasdreams — јун 5, 2010 @ 1:56 pm | Одговор

  8. Aha, moze li rezim dobro jutro deco?

    Коментар од electrasdreams — јун 5, 2010 @ 1:58 pm | Одговор

  9. Aoooo bre gde je septembar:)

    Коментар од zelenavrata — јун 5, 2010 @ 11:22 pm | Одговор

  10. Ja ovo tek sad videh, zbog zauzetost’. Može, samo ljubim te, posle 20 juna! 🙂

    Коментар од Ivana — јун 7, 2010 @ 7:38 am | Одговор

  11. poslije godišnjih odmora.
    Pritefteri me.

    Коментар од dollybel — јун 7, 2010 @ 9:21 pm | Одговор

  12. Jesmo li svi pozvani na to bludnicenje?))))))))))
    Obozavam da bludnicim po „minogradima“ ))))))))))

    Коментар од veshtichanstvena — јун 8, 2010 @ 7:15 am | Одговор

  13. dolly, pritefterena si prva.

    veco, svi pozvani, dabome.

    Коментар од electrasdreams — јун 8, 2010 @ 10:41 am | Одговор

  14. Ako nastavite ovim tempom da se prijavljujete, sastacemo se iduce godine u junu izgleda.

    Коментар од electrasdreams — јун 8, 2010 @ 8:25 pm | Одговор

  15. Vrlo rado, ali kod mene sve zavisi od više faktora . . .
    Pogotovo ako bih morala u Beograd dolaziti.
    U svakom slučaju, volela bih da me obavestite, pa da pokušam 🙂

    Коментар од drveni advokat — јун 9, 2010 @ 12:24 am | Одговор

  16. Draga moja
    znas da sam uvek za tu ideju, samo ti i ja moramo uvek nekako neki vanredni termin da
    smislimo i pokupimo jos neke drage ljude na upoznavanje… 😀 iz opravdanih razloga, ali da cujem ividim termin pa ko zna mozda i uspem !! 😀
    poz i ljubac 😀

    Коментар од sarah — јун 9, 2010 @ 6:32 am | Одговор

  17. ja bih jako volela da upoznam Dolly, Mahlat i tebe… ali mnogo sam vam daleko 🙂 nadam se da cemo imati priliku nekad 😉 ako namerite ka Irskoj , dobrodosle ste ! 🙂

    Коментар од nastasja — јун 9, 2010 @ 8:27 pm | Одговор

  18. Sarah, duso moja, sve znam. Videcemo se mi vec.
    nastasja, eto mene u Irskoj kad-tad. To ja sebi obecala odavno.

    Коментар од electrasdreams — јун 9, 2010 @ 8:56 pm | Одговор

  19. Znam da kasnim, pretpostavljam da si „odbludničila“ i „odbančila“, razbila kafanu, a sve zarad tvog rodjendana! Ako se ne varam!

    Srećan ti draga rodjendan sve sa zakašnjenjem, zdrava i vesela bila i dugo te čitali svi mi ovde! Živela! 🙂

    Коментар од dudaelixir — јун 9, 2010 @ 9:21 pm | Одговор

  20. Kakav septembar-prva sledeća subota,a može i petak -bliži je, ne mora da se tolko čeka ;:-)

    Коментар од crnaperla — јун 13, 2010 @ 11:06 am | Одговор

  21. Ama vidis da ide kilavo?!

    Коментар од electrasdreams — јун 13, 2010 @ 8:19 pm | Одговор

    • Zakaži termin i dodaj da nema izgovora ni pomeranja, možda će ići lakše

      Коментар од crnaperla — јун 13, 2010 @ 8:29 pm | Одговор

  22. Obavestenje ce biti na mom blogu. Ali…nesto kilavo to ide. Ipak posle godisnjih, mislim.

    Коментар од electrasdreams — јун 15, 2010 @ 3:00 pm | Одговор

  23. Samo utefteri da sam na moru od 8. do 20. septembra. Sve ostalo može.

    Коментар од shaputalica — јун 17, 2010 @ 9:54 am | Одговор

  24. ja ću taj dan da pročitam nekoliko knjiga 😆
    Ivane teško nama s ovoliko žena :mrgreen:

    Коментар од sanjar u prolazu — јун 17, 2010 @ 10:16 pm | Одговор

  25. jaooo, zaboravih, TA „biblioteka“ mora da bude pored neke reke 😆

    Коментар од sanjar u prolazu — јун 17, 2010 @ 10:17 pm | Одговор

  26. Zemunska „Reka“, tamo negde, januara…?

    Коментар од ozon — јун 20, 2010 @ 12:14 pm | Одговор

  27. 🙂

    Коментар од Suzana J. — јун 22, 2010 @ 12:15 pm | Одговор

  28. Druga polovina septembra. Jos imate vremena da se nagnjezdite.

    Коментар од electrasdreams — јун 23, 2010 @ 7:34 pm | Одговор

  29. Prvo, tek sad vidjeh da ti je bio rodjendan, pa srecan rodjendan! 🙂 A drugo, eto i mene. Doduse, planirala sam u septembru u NS, al’ to je tu – caskom. 😀 😀

    Коментар од rainbowica — јун 29, 2010 @ 2:05 pm | Одговор

  30. Tju sam negde 🙂

    Коментар од Zmajcek — јул 17, 2010 @ 9:49 am | Одговор

  31. Ha ha ha h…vidim ja da će pre most i piramida da se izgrade 🙂 🙂 🙂

    Коментар од some old piano — новембар 18, 2010 @ 8:14 am | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

