Electrasdreams’s Weblog

јул 20, 2010

Besna

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 7:54 pm

Ujeo me pas prekjuce. Avlijaner. Nicim izazvan.

Prilicno mi razbucao list na nozi.

Prijateljski pas.

Aha.

Jadan.

Sada ponovo moraju da ga vakcinisu protiv besnila jer je MENE ujeo. Kada se oporavi od suta i zalepljivanja u ogradu.

Meni sprcali 2 injekcije u guzicu.

Brckali mi po rani pa sam jos gore razbucana.

Boliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Na plus milion ne mogu na kupanje dok ne zaraste.

Ujedam!

18 коментара »

  1. Kako li je tek njemu :)Salim se 🙂

    Rana brze zaraste ako se cesto ovlazi,tako da kupanje ne smeta .

    Коментар од Zmajcek — јул 20, 2010 @ 8:05 pm | Одговор

  2. Desilo se meni pre 2 godine samo sa lutalicom.
    Baš mi je žao…leto je najgore vreme da se preboli tako nešto. 😦

    Коментар од marouk — јул 20, 2010 @ 8:28 pm | Одговор

  3. eh bas je to gadno, verujem da si besna.bio bih i ja da mi neko tako pokvari i onako vec pakleni dan na plus 30 i nesto (u hladu).

    Коментар од ib — јул 20, 2010 @ 8:36 pm | Одговор

  4. E, bree, nadam se da će brzo prestati da te boli list:-(
    A, ja ne znam ko nema u kraju problem ili bliski susret sa lutalicama,a opština ništa ne radi po tom pitanju…

    Коментар од crnaperla — јул 20, 2010 @ 8:55 pm | Одговор

  5. Kuku ženo da te izedu kerići.

    Коментар од Charolija — јул 20, 2010 @ 9:48 pm | Одговор

  6. To samo tebi može da se desi

    Коментар од Exxx — јул 21, 2010 @ 4:55 am | Одговор

  7. znači da stojim na distanci od tebe dok te ne prodje „besnilo“ 😆
    baš me zanima komentar ovih što su u kojekakvim društvima za zaštitu životinja, ne u ovakvim situacijama se oni ne oglašavaju…

    Коментар од sanjar u prolazu — јул 21, 2010 @ 6:20 am | Одговор

  8. Ehhh…saosećam

    Коментар од Ivana — јул 21, 2010 @ 8:39 am | Одговор

  9. Ja se toga mnogo plasim, majke mi, kod mene kerova kol`ko `oces i cesto ne smem da izadjem iz zgrade…ma…besna sam i ja sada!
    Ne nerviraj se, jbg, samo da sto pre zaraste!

    Коментар од zelenavrata — јул 21, 2010 @ 5:34 pm | Одговор

  10. Bolje je, manje boli ali krvari kao ludo jos uvek. Jebote, imam krvi za celu naciju. Ne mogu da se oslobodim zavoja, ‘Ocu da svisnem od vrucine. Uf.

    Коментар од electrasdreams — јул 21, 2010 @ 7:53 pm | Одговор

  11. Srecne ti rane junace 🙂

    Коментар од dollybel — јул 22, 2010 @ 1:35 pm | Одговор

  12. Dobro, bre, sto si ga mrko gledala 😆

    izvini, ne znam kako mu pade na psecu pamet da nasrne na tebe

    Коментар од Mahlat — јул 22, 2010 @ 8:11 pm | Одговор

  13. Hvala dolly

    Mahlat, kreten od psa!

    Коментар од electrasdreams — јул 22, 2010 @ 9:52 pm | Одговор

  14. Znam kako ti je, i moju mamu je pas ujeo za stomak iz čista mira na ulici. Jadna, samo što se nije šlognula…
    Ti nesavesni vlasnici stvarno nemaju mozga, nadam se da si ga tužila da se malo nauči pameti

    Коментар од malabreskva — јул 23, 2010 @ 5:45 pm | Одговор

  15. Uh, al se taj zajebo! Žao mi je što ti se to desilo. I ja sam kao klinka iskusila ujed i prošla kao ti sa bocama, ali nikada mu to nisam uzela za zlo, jedino osobi koja mi je rekla da je pas bezopasan i mogu s slobodno da ga mazim. Ljubav prema psima je i dalje ogromna i ne bojiim ih se uopšte. Ili se oni mene boje pa se prave dobri, ko bi ga znao. (izvini na greškama, opet imam problem jer ne vidim slovca već samo užasno sitne crtice)
    Ajd, vidaj rane, pa na kupanje! 😉

    Коментар од dudaelixir — јул 24, 2010 @ 10:32 pm | Одговор

  16. Nije mi jasno kako se usudio da na tebe nasrne!
    Mene je kao dete ogrebala mačka, i mačaka se plašim koliko i zmija. Nećeš valjda i ti posle ovakvog iskustva da vičeš „čibe“ na svakog psa kog sretneš?
    A rane će da zacele, evo više nije ni tolika vrućina, lakše će da ti prođe vreme.

    Коментар од milja lukić — јул 25, 2010 @ 7:23 am | Одговор

  17. Jao 😦 što reći, ponekad dobijemo nepotrebne probleme, a kad fizički boli prođe, zar ne 🙂 pozdrav

    Коментар од jauprolazu — јул 29, 2010 @ 10:04 pm | Одговор

  18. Ajme, joooooj, do sada je već valjda zaraslo, pa možeš na kupanje, sada jedino – maaaalko je hladno za takve aktivnosti. Eh…sranje inače, no uteha je da i njemu nije bilo lepo 🙂

    Коментар од SanjaKokica — септембар 2, 2010 @ 5:44 am | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Create a free website or blog at WordPress.com.

