Electrasdreams’s Weblog

децембар 30, 2010

Tradicija, ali moja

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 7:31 pm

Htedoh o svemu i svačemu da pišem, ali ne stigoh.

Mesecima živim kao utaknuta u struju.

Mesecima cvilim da ne mogu više. A mogu.

Htedoh da vam ispričam koješta, da vam se pohvalim, da se požalim, da vas nasmejem, ali i rasplačem…i osta samo na htenju.

Htedoh da pljujem po kojekome i koječemu, pa batalih.

Nisam se umorila od života. To ne.

Samo ne stižem, živeći život, da se osvrćem.

Čitam vas redovno. Dali ste mi mnogo dobrih ideja za pisanje, pamtim ih.
Radovali ste me, rastuživali ste me, često i razbesneli.

Zato vas volim. Zato ste moji.

Šapke, Buba, Mahlat, Milko, Dolly, Sarah,Nastasja, zelena, čar, Duda, Milja, školski-Rain, suske, deda i Sanja,Punky,Lost,zajebant,Aurora, Ivana, Veca,NeMreš,Verkić, Zmaj,makarone, Magi, crna perla, Exxx,Ivan, drveni advokat, Sopran,malabreskva,Verkić,sanjar,some old piano,shunjalica, nadzak,marouk, Dzi, jungle queen,mmiljana…
Koga zaboravih da pomenem ovde, iz srca ga ne mogu izbrisati.

Želim vam…ma sve vam želim!

Strpljenja, žilavosti i radosti najviše. Sve ostalo će biti kako mora, tu gde jesmo.

A sada, odoh da skršim kafanu.

Zato i jeste taj naslov.

Najviše volim provod pre i posle. Neusiljenoneobaveznošašavobez povoda, kao… nenamindrošenonenaručenoneuštogljeno…

A sutra odoh na put. Misliću na vas.

Ej, ajd ćao. Ljubim vas.

Čekaju me Cigani da ih namučim.

39 коментара »

  1. Neka ti se lepe želje trostruko ( najmanje ) vrate i to brzinom svetlosti:-)
    Stvarno ti to od sveg srca želim…
    Nego, ćeš molim te samo sledeći put da me zoveš BRE na cigane??? Nisi feeeeeeeeeer ;-)željna mi duša 🙂

    Коментар од crnaperla — децембар 30, 2010 @ 10:24 pm | Одговор

    • I zaboravih, gde god pošla srećno stigla i još se bolje vratila 🙂

      Коментар од crnaperla — децембар 30, 2010 @ 10:25 pm | Одговор

  2. Gde me nađe s Ciganima? Skrši! Sve!
    I da nastaviš tako i nadalje. Sve najlepše za Novu!

    Коментар од milja lukić — децембар 31, 2010 @ 1:45 am | Одговор

  3. Pozdravi mi Cigane

    Ljubim ja tebe.

    Tebi sve kako treba.

    A razumem to pre i posle. Tako ja sinoć 😉

    Коментар од Ivana — децембар 31, 2010 @ 9:06 am | Одговор

  4. Ja nekako mislim da ti i ne bi umela drugačije, nego, k’o na struju. 😛
    I ja tebi želim sve što se od srca najlepše poželeti može, zdravlja pre svega, a za ostalo se ti snadješ i sama. Uživaj!

    Коментар од Sanja — децембар 31, 2010 @ 1:29 pm | Одговор

  5. sve kontam i kontam kako se zove ta moja jurnjava, a nikako da joj ime odredim, dok ne pročitah kod tebe. Da da, na struju utaknuta. Ponekad ne znam jesam li došla ili pošla 😉

    uf
    slupaj sve
    i ja ću , jednom, s tobom zajedno
    pa nek ide život

    srećna ti i uspješna Nova 2011.

    Коментар од dollybel — децембар 31, 2010 @ 8:20 pm | Одговор

  6. Pročitah mi misli. Rekoh nedavno, da, od kada sam u „penziji“, nikada više nisam radila nego sada. Užasno me to sve nervira, a sa druge strane, šta bih „radila“ da ne radim. Ma znam, šta bih. Radila bih neke divne stvari, a ovako,moram ono što mi se nudi zbog egzistencije. No, spojila sam koristno i lepo. Dobih i poklon od mojih devojčica a i njima deka doneo poklone kod mene.
    Kada čujem da je nekome u penziji dosadno, prosto bih ga išamarala! Mislim da je samo glupacima dosadno. Meni je dan kratak!
    Ajd, rasturaj tamo, opusti se, zaslužila si! Poljubim te, hvala na željama, srećno i uživaj! 🙂

    Коментар од dudaelixir — децембар 31, 2010 @ 10:16 pm | Одговор

  7. Nadam se da si se „ubila“! 😀 Svaka čast za ovo – strpljenje i žilavost, volim i ja vas. Sve naj svima!

    Коментар од jungle queen — јануар 1, 2011 @ 9:52 pm | Одговор

  8. Draga Elektra, uvek imas prave reci u pravom trenutku. Kako kroz postove, tako i kroz komentare. Mislim da je krajnje vreme ove godine da se nadjemo i polomimo case od kristala u nekoj biblioteci! Verujem da se slazes sa mnom, jos samo da nadjemo nacina, vrmena i malo dobre volje. Radujem se tim trenucima najvise na svetu.
    I ja tebi zelim zdravlje, srece, uspeha i puno optimizma! ZIveli, srecno!!! 😛

    Коментар од Deda — јануар 2, 2011 @ 12:52 pm | Одговор

  9. ne moram ni da pitam, znam da si ih „ubila“ u pojam, mislim na cigane tamburaše ili šta već, verovatno smo neki rod po tom pitanju :))
    Ajd Živela ti nama i strpljiva i žlava bila!
    Uzdravlje! 🙂

    Коментар од Sanjar u prolazu — јануар 2, 2011 @ 2:51 pm | Одговор

  10. Radujem se tom jednom nasem lomljenju, onako zajednickim snagama… samo zdravlja i bice!!
    hvala ti i jedan velik poljubac ma gde bila
    lepo se provodila i uzivala 😀
    Sreteno ti bilo!!!
    😀

    Коментар од sarah — јануар 2, 2011 @ 9:54 pm | Одговор

  11. Moje dobre zelje i bele misli su sa tobom….Zelim ti srecu **********

    Коментар од veshtichanstvena — јануар 3, 2011 @ 8:15 am | Одговор

  12. Jel preteče? :mrgreen:

    Коментар од Sanja — јануар 3, 2011 @ 10:21 am | Одговор

  13. Srećno bilo Elektra, neka sve ružno ostane za nama, a sve ono lepo što te je zaobišlo do sada, da te stigne u ovoj Novoj Godini. LJubim te i grlim. 🙂

    Коментар од Charolija — јануар 3, 2011 @ 12:52 pm | Одговор

  14. cheers!

    Коментар од Suzana J. — јануар 3, 2011 @ 12:56 pm | Одговор

  15. Koliko mene voliš, koliko mene voliš? :))))

    Sve najbolje srećo, da mi se ove godine svako drugo veče oduzmeš od alkohola i seksa i bluda i razvrata i svega tako finog što ti se bude radilo 😉

    Коментар од Milko — јануар 4, 2011 @ 1:12 pm | Одговор

  16. Iju, ovaj krele ne ume da broji. Nije 16 komentara, nego 15. Ccccccc

    Milko, naravno, moram tebi prvo da odgovorim. Podrazumeva se, TEBE najviše volim. Zar bi moglo drugačije?
    Niko, osim mog bezobraznog juniora i tebe ne ume da mi iskamči ovako srceparajući osmejak i da mi raspilavi dušu. Bitange!

    Hvala ti na željama, to su prave želje, a ne one bla, bla, bla…ako neće Nova da mi ih ispuni, sama ću. Greh bi bio da ostanu neispunjene. Je li da da?

    A svima da kažem. Bilo je fenomenalno! I pre, i za vreme, i posle.

    Коментар од electrasdreams — јануар 4, 2011 @ 9:52 pm | Одговор

  17. Kako se mi divno volimo, a? 😀 Jeste čuli svi: Electras voli mene najviše od svih vas, nja nja nja nja 😀

    Nema na čemu srećo, i drugi i svaki sljedeći put 😉 Samo uživaj, znaš da je to najveća mudrost 😉

    Коментар од Milko — јануар 5, 2011 @ 12:41 pm | Одговор

  18. Hahahahahahahaaaaaaaaaa, ludo jedna preslatka!

    Коментар од electrasdreams — јануар 5, 2011 @ 5:56 pm | Одговор

  19. e pa Milko, red je da častiš, evo ja doveo i cigane 🙂

    Коментар од Sanjar u prolazu — јануар 6, 2011 @ 11:54 am | Одговор

  20. Šta će biti sa kafanom ?! 🙂

    Коментар од some old piano — јануар 8, 2011 @ 12:58 pm | Одговор

  21. Milko me pretece i najbolje rece sto ti ja uvek zelim, posto Nove godine i te picke materine ich ne jebavam!
    Uzdravlje ti svaki dan bio!

    Коментар од zelenavrata — јануар 9, 2011 @ 10:51 am | Одговор

  22. Želim ti da i dalje živiš život, bez osvrtanja i želim ti još par baterija, kad gajtan postane prekratak, da možeš živeti i na daljinu istom brzinom. :zagrljaj: 🙂

    Коментар од shunjalica — јануар 9, 2011 @ 12:25 pm | Одговор

  23. Skrši li tu kavanu, sve čekam da javiš 🙂

    I živi, šta ima da se osvrćeš!

    Коментар од Mahlat — јануар 9, 2011 @ 5:59 pm | Одговор

  24. 🙂
    pozdravče, ja navrno al kod tebe ništa novog.
    pozdrav

    Коментар од mandrak72 — јануар 16, 2011 @ 10:02 am | Одговор

  25. od svaga sto pobroji ja se nadam da ces naci vremena sledeci puta kada budem dolazio…. da me sretnes 🙂 a tebi cu do tada da pozelim sve lepo kako bih te zatekao u veselju… i u top izdanju!

    Коментар од NeMresBilivit — јануар 16, 2011 @ 8:51 pm | Одговор

  26. Možda malo kasnim, al ja sam ti već poželela mnogo toga lepog. I da nam svraćaš češće. Pozdrav!

    Коментар од malabreskva — јануар 18, 2011 @ 7:30 pm | Одговор

  27. Sad ću sve da vas častim, prošle su te konvencionalne gluposti oko formalnih slavlja, mogu da se okrenem neforsiranom bludu i razvratu 😀

    Electras, sa tobom ću ipak romantično, ti si posebna 😀

    Коментар од Milko — јануар 18, 2011 @ 9:18 pm | Одговор

  28. Poštovani,
    pošto nisam našao Vaš kontakt htio bih da pitam da razmjenimo linkove. Sajt je u anchoru imena.
    Čitamo se,
    Srdačan pozdrav,
    Neven

    Коментар од Uradi Sam — фебруар 1, 2011 @ 1:11 pm | Одговор

  29. Samo tako i nastavi. zivi zivot i ne osvrci se !

    Коментар од Apartmani Hrvatska — фебруар 1, 2011 @ 1:58 pm | Одговор

  30. Ovo tvoje se odužilo… nadam se da ćeš nam kad-tad nadoknaditi, poz!

    Коментар од mmiljana — фебруар 9, 2011 @ 2:12 pm | Одговор

  31. Elektra čekam tekst kao odgovor na Milkov a onda idemo zajedno na jedno divno druženje. Sigurna sam da i ovog puta ciganima ne bi bilo lako 🙂

    Коментар од Verkić — фебруар 11, 2011 @ 5:37 pm | Одговор

  32. Hoću mmiljana.

    Verkić, gde, kada, govori ženo!

    Коментар од electrasdreams — фебруар 12, 2011 @ 10:13 am | Одговор

    • Izdešavalo se dosta toga, tako da možda bude i pre nego sam se nadala 🙂 Javljam novosti

      Коментар од Verkić — фебруар 18, 2011 @ 12:59 pm | Одговор

  33. C, c, c, 30.decembar! Ništa neću više da kažem! :mrgreen:

    Коментар од Sanja — фебруар 14, 2011 @ 7:34 am | Одговор

  34. Коментар од dollybel — март 17, 2011 @ 9:26 pm | Одговор

  35. Hahahahahahaaaaaaaa, neverovatna si!
    Obecavam, eto me uskoro.
    I, ovog leta hocu da te upoznam, zelim to snazno. Videcemo kako.

    Коментар од electrasdreams — март 18, 2011 @ 7:47 am | Одговор

  36. Svaka cast… trebaju tako svi!

    Коментар од Poreč — јун 27, 2011 @ 12:36 pm | Одговор

  37. Neka! I treba tako nekad 😀

    Коментар од Medulin — јул 22, 2011 @ 5:03 pm | Одговор


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Оставите одговор

Блог на WordPress.com.

