Electrasdreams’s Weblog

10 септембра, 2010

Sjasite mi s „gospodje“

Filed under: Uncategorized — electrasdreams @ 10:23 pm

Ko zna koji put za redom me zivot jebe i ne da mi da udahnem.

A vi me cackate.

Jaka sam ja, izdrzacu.

Ko zna koji put za redom dusa mi prsla na sve strane.

A vi me cackate.

Jaka sam ja, izdrzacu.

Ko zna koji put za redom sam samo zelela da cutim.

Ali, vi, bre, ne  dozvoljavate.

Jaka sam ja, izdrzacu.

Ko zna koji put……………

a vi mi zajedljivo medite,

tugu mi svileno podbadate i, rukom punom zlobe, po ramenu tapsete.

Da crknem.

Ma nece da moze!

Ko zna koji put za redom moj lepi zivot me daruje.

Humkama.

„Bogatija“ sam za jos jednu, na kojoj svako jutro i vece cvilim, nemim, svadjam se, psujem, gledam u nemilosrdnu,golu, jalovu zemlju, jebemtizemljudatijebem…u nebo, u Sunce, u zvezde, u nevid. Raspravljam s Bogom neraspravljive stvari.

A vi me cackate.

Zamerate mi lajavost, a jos vise mi zamerate cutnju.

Umes, a neces.

Znas, a cutis.

Recita si, a nema.

Vasi prekorni pogledi porucuju da bi trebalo da se stidim.

Treba li?

Svi vi glasnogovornici koji iz svojih ususkanih kuca i stanova bljujete vatru o pravdi kroz zatvorene prozore.

Svi vi koji pomno birate pred kime cete naticati na vase onemocale organe i svet i poredak i drzavu i politicare i seljake i gospodu.

To radite samo pred onima koji ne mogu da poremete vase tupe i prazne zivote, radna mesta i skolovanje vase dece.

Kurcite se jezicinama, i samo jezicinama, jedino ako ste sigurni da to nece stici do vasih sefova ili direktora, njihovih, ne daj Boze kumova, kolega ili profesora koji vam uce potomke.

Svi vi koji imate resenja za sve svetske probleme, o nasima da i ne govorim, svi vi koji jednim potezom spasavate svu decu sveta od gladi, od zlostavljanja, od nepravde…

Jeste li bar jedno sklonili sa ulice?

Je li se neko od vase dece nekada odreklo letovanja, zimovanja, stravamobilnogjebote, firmiranih krpetina ili kajle oko vrata zato sto ima majku „ludacu“ koja sklanja JEDNO dete sa ulice? A to kosta.

Vi, oratori, jeste li pomogli bar jednom raseljenom ili prognanom?

Je li se neko od vase dece odreklo novog kompjutera, koncerta, cokolade…zato sto ima majku „ludacu“ koja je jednom mladom, raseljenom coveku podarila novi zivot, coveka dostojan, a odrekle su ga se tri drzave pa je bio niko i nigde bez dokaza o postojanju?

Je li se neko od vas „rvao“, svadjao, molio, bavio se diplomatskim kurvarlucima, obijao pragove kojekakvih komiteta, ministarstava, cucao pred salterima…je li neko od vas rekao nadleznom ministru, tamo nekog ministarstva, u oci i pred svima da je picka?

Jeste li sebe nekome prosuli skroz? Jeste li zbog nekoga jurili po bolnicama i apotekama ili ga drzali u zagrljaju po vascelu noc dok rida? Jeste li skakali na necije vriskove jer sanja raskomadane drugove na ratistu?  A pre toga vam nije bio niko i nista?
Jeli neko od vas zbog nekog takvog raseljenog i ponizenog podmetnuo svoj obraz da bi mu nasao posao?

Je li neko od vas naucio i navikao coveka ili zenu s kojom zivi da ne pada u fras od ljubomore sto pomazete jednom tridesetosmogodisnjaku koji nicim nije zasluzio nesrece koje su ga snasle? Jeste li vase partnere navikli da vam ne pocupa nokte kada mu „samarate“ lovu sa kartice zarad dobrote, a dobrota kosta?

Vi, veliki humanisti. Jeste li?

Jeste li stvorili jos jednu ljubav, kao zalog za covecnost, njemu, vama, vasoj deci?

Jeste li gledali neutesnu tugu vaseg deteta kada se sva ta, obostrano darovana ljubav, u sekundi u humku pretvori, jer srce nije vise moglo da podnese?

Jeste li?

Zavidim vam kao pas. Na besednistvu, na bezdusnosti, na praznini.

Blago vama.

Eh, da mi je vase umece?!

Ali nije.
Zato vas lepo, kao covek, molim. Pustite me da budem luda, nemojte se uzrujavati zbog toga.
Lepo vas molim.
Sjasite mi s „gospodje“. Smesta!

A tebi, duso nasa, laka ti vecna noc bila.

18 коментара »

  1. nem sam bilo sta pametno da ti kazem
    a znam o cemu pricas
    takve jednostavno ne dozvoljavam da budu deo zivota oko mene – umesto da me sjasju ja ih odjebem, pa nek se jasu sami sa sobom kad su vec pametni.

    Коментар од ib — 10 септембра, 2010 @ 11:23 pm | Одговори

  2. Ti si izuzetna, i ti to već sama znaš

    Коментар од Ivana — 11 септембра, 2010 @ 8:08 am | Одговори

  3. Ništa ne znam, luda sam.

    Коментар од Charolija — 11 септембра, 2010 @ 3:11 pm | Одговори

  4. imala bih štošta napisati na ovu temu, al ne umijem odmah se razcmizdrim.
    a oni?
    oni u svojoj plitkosti misle da se to događa samo drugima

    Коментар од dollybel — 11 септембра, 2010 @ 4:22 pm | Одговори

  5. Nikada nisam podnosila preterano „pametovanje“, ali opet se trudim da razumem zasto je neko bas „takav“…
    Nekad me nesto bas iznervira, pa isto tako bogoradam

    Коментар од malabreskva — 11 септембра, 2010 @ 5:50 pm | Одговори

  6. … i nikad neces prestati da se boris, znam to… i znam da sam ponosna sto znam,

    Коментар од sarah — 12 септембра, 2010 @ 7:55 am | Одговори

  7. Sila si, Elektra! I ostani takva. „Ludaci“ imaju dušu…

    Коментар од milja lukić — 12 септембра, 2010 @ 8:00 am | Одговори

  8. Volim i ja Vas 😉

    Коментар од Exxx — 12 септембра, 2010 @ 5:13 pm | Одговори

  9. Volim i podržavam! 😀

    Коментар од prijatelj — 12 септембра, 2010 @ 6:22 pm | Одговори

  10. Žao mi je zbog te nove humke. Ko god da je u njoj, laka mu crna zemlja i večna slava!

    A na ona silna pitanja imam dosta odgovora sa: jesam!

    I naravno, podržavam ono SJAŠITE MI S GOSPODJE!

    Коментар од dudaelixir — 13 септембра, 2010 @ 10:00 pm | Одговори

  11. moj naklon za post.

    Коментар од Sanjar u prolazu — 14 септембра, 2010 @ 10:21 pm | Одговори

  12. uh….nemam reci…nemam.

    Коментар од zelena — 16 септембра, 2010 @ 2:14 pm | Одговори

  13. Pre dva dana jedna Mara dodje na jedan sastanak i kaže:
    – Ljudi stvarno je dosta svih sranja koja se dešavaju, moje unuče je juče celu noć povraćalo jer vikendom ide kod oca i tamo se prejede jer ja ne mogu i nemam…..prekideše je ljudi. A zašto bi to nas zanimalo?
    Jeste li vi normalni upita Mara i pognuvši se izadje u mrak.

    Коментар од verkic — 16 септембра, 2010 @ 11:53 pm | Одговори

  14. izvini, ja sad sa naopake strane, al` stvarno necu da ti gazim po muci, nego hocu nesto drugo: ti nekoga „hranis“ tim svojim besom !
    pitanje: ako te vec toliko gnjave, sto ih hranis energijom, tako sto bes usmeravas na njih…? to su i hteli da dobiju… caka je u tome de im uskratis energiju i da ih postidis zbog njihovih postupaka, ali ne recima… (mada ti sve to vec znas, al` mislim da si se malko pogubila u ovom trenu…)
    gre`ota je gubiti sopstvenu energiju na bes usmeren na one koji iz sopstvene duse ne umeju da funkcionisu, nego energiju otimaju tako sto druge navedu na bes i strah…
    nisam htela da popujem, majke mi … !
    🙂

    Коментар од nedodjija — 18 септембра, 2010 @ 8:43 am | Одговори

  15. Pazi, jebala si im mater. Ja inače ne volim ovakve forme, ali sad sam se smješkao, što je znak da si uspjela: mene si oraspoložila, a to je, naravno, najvažnije 🙂

    Ne daj se 😉

    Коментар од Milko — 20 септембра, 2010 @ 9:52 am | Одговори

  16. uh…
    ‘bem ti…
    😦

    Коментар од nastasja — 28 септембра, 2010 @ 9:35 pm | Одговори

  17. 10 puta sam procitala ovaj post…i nista ne znam da napisem.

    Коментар од rainbowica — 3 октобра, 2010 @ 8:56 am | Одговори

  18. posle ovih reči ostaje samo tišina…

    Коментар од shunjalica — 14 октобра, 2010 @ 10:20 pm | Одговори


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Постави коментар

Направите бесплатно веб-место или блог на WordPress.com..